تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

اعلاشویی فرش چیست

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > اعلاشویی فرش چیست
اعلاشویی فرش چیست

اعلاشویی فرش چیست

در این مقاله می خواهیم تا به شما بگوییم که اعلاشویی فرش چیست. سیستم های قالیشویی خانگی واحدهای استخراج آب هستند که به بخار شوی نیز معروف هستند. آنها برای شستن فرش با تزریق محلول به داخل پرز فرش کار می کنند و سپس محلول کثیف را به داخل دستگاه می کشند شستشوی فرش با پودر صابون.

برای جلوگیری از دردسر کشیدن شلنگ در اطراف خانه، مدلی را انتخاب کنید که نیازی به اتصال آب تمیز ندارد. همچنین قوی ترین دستگاه قالیشویی را که می توانید برای کاهش بار استخراج آب انتخاب کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید که اعلاشویی فرش چیست و چه مزایایی دارد، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مزایای اعلاشویی فرش چیست؟

پس از جاروبرقی، محلول شستشوی فرش را همانطور که توصیه می شود، مخلوط کنید، نه بیش از حد یا کمتر رقیق شود. از مقابل در شروع کنید تا مجبور نباشید از روی فرش تازه تمیز شده خود عبور کنید. شما می توانید بدانید که اعلاشویی فرش چیست و از مزایای آن بهره مند شوید.

استفاده از سرکه در اعلاشویی فرش

استفاده از سرکه در اعلاشویی فرش
استفاده از سرکه در اعلاشویی فرش

همچنین می‌توانید پس از تمیز کردن از سرکه استفاده کنید تا بقایای باقی مانده از فرآیند تمیز کردن را از بین ببرید. فرش را با 1/2 فنجان سرکه به ازای هر گالن آب بشویید، به آرامی پیش بروید و مطمئن شوید که تمام رطوبت را کاملاً خارج کرده اید پاک کردن لکه از روی فرش.

احتیاط

هنگام استفاده از بخارشوی، فرش ها را بیش از حد خیس نکنید. خیس شدن بیش از حد می تواند به پشت و زیر فرش آسیب برساند و باعث چروکیدگی، تغییر رنگ و بو شود. به طور کلی اعلاشویی فرش خیلی فرش را تمیز می کند.

سایر سیستم های قالیشویی خانگی از روش استخراج خشک برای شستشوی فرش استفاده می کنند. ابتدا یک ترکیب جاذب خشک را روی فرش در حال تمیز کردن بمالید، سپس آن را با دستگاه قالیشویی جاروبرقی بکشید.

اگرچه معمولاً بهتر از بخارشوی ها کار می کنند، اما ماشین های خشک و مواد شیمیایی گران تر از بخارشوها و محلول های استخراج مرطوب هستند.

در اعلاشویی فرش دقت های لازم را انجام دهید

در اعلاشویی فرش دقت های لازم را انجام دهید
در اعلاشویی فرش دقت های لازم را انجام دهید

اعلاشویی فرش چیست؟ هنگامی که افراد حرفه ای را استخدام می کنید، می توانید بین شستشوی فرش با بخار و تمیز کردن فرش خشک انتخاب کنید. هر روش (وقتی توسط یک متخصص قالیشویی واجد شرایط انجام شود) برای فرش های کثیف معجزه می کند قالیشویی کوی نصر.

متخصصان نه تنها تجهیزات شستشوی فرش قوی‌تری نسبت به خرید یا اجاره شما دارند، بلکه معمولاً تجربه بسیار بیشتری در مورد نحوه پاک کردن لکه‌های فرش دارند. قیمت ها ممکن است برای خدمات اساساً یکسان متفاوت باشد، بنابراین با دقت خرید کنید.

در حالی که یک یا دو بار در سال تمیز کردن حرفه ای توصیه می شود، ممکن است متوجه شوید که نیاز به تمیز کردن فرش DIY دارید.

ماشین‌های اجاره‌ای در خرده‌فروشی‌های بزرگ و فروشگاه‌های خانگی در دسترس هستند، و بخارشوی فرش‌های زیادی را در راهروی جاروبرقی موجود خواهید یافت.

اگر برای شستشوی فرش از روش خودتان استفاده می کنید، دفترچه راهنمای ماشین بخار را به دقت بخوانید و تمام دستورالعمل های استفاده از ماشین را دنبال کنید.

اعلاشویی قطعا بدی هایی هم دارد

اعلاشویی قطعا بدی هایی هم دارد
اعلاشویی قطعا بدی هایی هم دارد

این ویژگی چیست و چه معایبی دارد؟ اگر فرش‌هایی با رنگ روشن و یا خانه‌ای پر از بچه‌ها یا حیوانات خانگی دارید، ممکن است بخواهید روی ماشین قالیشویی حرفه‌ای خود که برای مصارف خانگی طراحی شده است، سرمایه‌گذاری کنید.

در مقایسه با قالیشویی های حرفه ای که چندین بار در سال استفاده می کنند، قالیشویی های خانگی می توانند در مدت طولانی در هزینه شما صرفه جویی کنند.

نکته

با این حال، به خاطر داشته باشید که واحدی که خریداری می‌کنید ممکن است قدرت شستشوی فرش‌های مدل‌های حرفه‌ای را نداشته باشد و هم چنین آن ها نمی توانند برای شما اعلاشویی انجام دهند معرفی بهترین قالیشویی شمال تهران.

برای قدرت بیشتر، یک بخارشوی با کیفیت حرفه ای را از یک فروشگاه مواد غذایی یا مرکز اجاره اجاره کنید.

با این حال، توجه داشته باشید که با هزینه‌های اجاره و قیمت محلول‌های شستشوی فرش (شامپو، کف‌زدا، لکه‌برها، پاک‌کننده‌های بو و موارد دیگر)، هزینه‌های اجاره ماشین‌ها می‌تواند به سرعت افزایش یابد.

اگر فرش‌های شما به راحتی کثیفی را نشان نمی‌دهند، بچه‌هایتان بزرگ شده‌اند یا حیوانات خانگی چهارپا ندارید، اجاره همچنان می‌تواند ارزش بهتری داشته باشد. به شما پیشنهاد می کنیم تا ابتدا بدانید که اعلاشویی فرش چیست و سپس از مزایای آن بهره مند شوید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا به شما بگوییم که اعلاشویی فرش چیست. همان طور که دیدید در اعلاشویی فرش به طور کامل و عمیقا مورد شستشو قرار می گیرد و تمامی لکه ها از بین می رود و از مواد شوینده متفاوتی نیز استفاده می کنند.

What is carpet washing

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما