تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

آیا روفرشی فرش را خراب می کند

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > آیا روفرشی فرش را خراب می کند
آیا روفرشی فرش را خراب می کند

آیا روفرشی فرش را خراب می کند

آیا روفرشی فرش را خراب می کند امروز می خواهیم تا به شما بگوییم آیا روفرشی فرش را خراب می کند؟ این که بتوانید انگشتان پا را در یک روز آرامش بخش روی فرش های نرم و مخملی فرو کنید، یکی از ویژگی های شگفت انگیز خانه شما است پاک کردن لکه از روی فرش.

در اتاق نشیمن شما، فرش ها می توانند ظاهری شیک به شما ببخشند و به شما اجازه می دهند تا به راحتی روی زمین بنشینید و با کودکان و حیوانات خانگی خود بازی کنید.

در اتاق خواب، فرش به شما این اطمینان را می دهد که می توانید صبح ها پاهای خود را روی یک سطح گرم و نرم قرار دهید. اگر بیشتر می خواهید درباره انداختن روفرشی روی فرش بدانید، تا انتها با ما همراه باشید.

نقش رو فرشی چیست؟

زیرسازی این سطوح، روکش فرش است. اگر قصد نصب فرش در خانه خود را دارید، باید این بخش از فرآیند نصب را بدانید. روفرشی فرش که به عنوان کوسن نیز شناخته می شود، یک لایه فومی است که مستقیماً روی سطح فرش شما، بین سطح زیرین فرش و زیر زمین نصب می شود.

معمولاً با استفاده از منگنه یا چسب به کف زیرین متصل می شود. بیشتر بالشتک های ارائه شده نوعی بالشتک برگشتی است که از فوم بازیافتی ساخته شده است.

چندین گزینه ضد حساسیت نیز وجود دارد. اگر مطمئن نیستید که کدام نوع را تهیه کنید، از یک متخصص کفپوش خانه مشاوره بگیرید.

اگر می خواهید روفرشی بادوام و عالی داشته باشید، پد فرش ضروری است. فرش برای محافظت از سطوح سخت کف در زیر خود نیاز به لایی دارد و اکثر ضمانت‌های موکت بدون لایه‌بندی مناسب در زیر کفپوش باطل می‌شوند.

روکش فرش شما از فرش شما در برابر ریزش در اثر اثاثیه سنگین و رفت و آمد زیاد محافظت می کند. بنابراین ما به شدت انداختن روفرشی روی فرش را توصیه می کنیم.

بیشتر بخوانید: اعلاشویی فرش چیست؟

روفرشی می تواند به فرش آسیب برساند؟

روفرشی می تواند به فرش آسیب برساند؟
روفرشی می تواند به فرش آسیب برساند؟

آیا روفرشی فرش را خراب می کند اهمیت روکش فرش را بررسی کنید تا دریابید که چرا برای نصب کفپوش جدید شما ضروری است:

طول عمر کف شما را طولانی تر می کند: روکش فرش با حمایت از فرش بالای آن از سطح سخت زیرین، از الیاف فرش شما محافظت می کند. با گذشت زمان، راه رفتن روی فرش می تواند بر بافت تأثیر بگذارد، کفپوش شما را فرسوده کند و طول عمر آن را کاهش دهد.

روکش فرش با عمل به عنوان یک بالشتک در برابر ترافیک پا از کف و الیاف فرش شما محافظت می کند. بنابراین انداختن روفرشی روی فرش را جدی بگیرید.

فرش شما را جذاب تر می‌کند: یک رو فرشی فرش شما را نرم‌تر می‌کند و وقتی روی فرش قدم می‌زنید احساس بهتری ایجاد می‌کند. همچنین دارای R-value بالاتری نسبت به فرش است که به کف شما کمک می کند گرما را به دام بیندازد و اتاق را گرمتر نگه دارد نحوه نگهداری فرش در انباری.

فضای زندگی شما را امن تر می‌کند

علاوه بر عایق حرارتی، روکش فرش در برابر انتقال صدا نیز عایق است. این عایق صوتی خانه را ساکت تر می کند، به خصوص اگر فرش و لایی خود را در طبقه بالا نصب کنید. همچنین یک زیرزمین یا اتاق خواب با حریم خصوصی بیشتری را در هر طبقه از خانه ایجاد می کند.

 روفرشی بهترین انتخاب است

روفرشی بهترین انتخاب است
روفرشی بهترین انتخاب است

آیا روفرشی فرش را خراب می کند تمیز کردن فرش شما را آسان‌تر می‌کند: یک پد فرش با ایجاد فضایی برای جریان هوا بین فرش و سطح سخت کف زیر آن، جاروبرقی کشیدن را راحت‌تر می‌کند. در نتیجه، جاروبرقی می تواند در از بین بردن زباله و کثیفی موثرتر باشد و طول عمر فرش شما را کاهش دهد.

همچنین وقتی کفی را با روکش فرش جاروبرقی می‌کشید، مواد حساسیت‌زای کمتری در کف‌های خود خواهید داشت قالیشویی شهرک دریا.

توصیه های سازنده فرش خود را بررسی کنید: مهم است به خاطر داشته باشید که برخی از انواع روفرشی ها ممکن است ضمانت شما را باطل کنند، بنابراین همیشه توصیه های مربوط به ضخامت و انواع لایه های توصیه شده برای کفپوش خود را دنبال کنید.

اگر مطمئن نیستید که کدام پد با چه فرشی می‌آید، کارشناسان 50 Floor می‌توانند توصیه‌هایی برای فرش شما ارائه کنند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با انداختن روفرشی روی فرش آشنا کنیم، همان طور که دیدید شما می توانید به راحتی با انداختن رو فرشی روی فرش خود از کثیفی ها جلوگیری کنید و این گونه مجبور نیستید فرش های خود را زود به زود بشورید، شاید فکر کنید که روفرشی ممکن است فرش شما را خراب کرده و به آن آسیب برساند، اما اصلا نگران نباشید چون ما به شما خواهیم گفت که چه نوع روفرشی ای می تواند برای فرش های شما مناسب باشد، اگر به دنبال مشاوره و راهنمایی هستید همین حالا با ما تماس حاصل کنید.

Does the carpet ruin the carpet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما