تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

پاک کردن لکه از روی فرش

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > پاک کردن لکه از روی فرش

پاک کردن لکه از روی فرش

ایجاد شدن لکه بر روی فرش همیشه یکی از موارد آزار دهنده برای خانم ها بوده است. قالیشویی تهران مخصوصا در خانه های که کودک دارند این اتفاق بیشتر پیش می آید.پاک کردن لکه از روی فرش

پاک کردن هر لکه روش خاص خودش را دارد و نباید بعد از ایجاد لکه عجله کنیم. و شروع به پاک کردن آن با دستمال یا آب بکنیم.چون ممکن است لکه پاک نشود و حتی لکه بزرگتر شود و به بافت فرش آسیب وارد کند.

پس بهتر است قبل از پاک کردن درباره نحوه پاک کردن آن لکه مطالعه کنید سپس شروع به پاک کردن لکه کنید.

لکه های که بر روی فرش ایجاد می شود متفاوت است یعنی ممکن است لکه چای باشد یا آبمیوه و… که در این مطلب می خواهیم پاک کردن متداول ترین لکه ها را به شما آموزش دهیم. .یعنی در منزل بتوانید به راحتی انواع لکه ها را پاک کنید.

پاک کردن چسب قطره ای از روی فرش

اگر در منزل از چسب قطره ای زیاده استفاده می کنید سعی کنید قبل از استفاده حتما یک پارچه بر روی فرش پهن کنید تا چسب روی فرش نریزد.اما اگر این کار را انجام ندادید. و چسب روی فرش ریخت نگران پاک کردن آن نباشید.با یک ترفند ساده می توانید چسب را به راحتی از روی فرش پاک کنید.

برای شروع کار نیاز به اتو و یک پارچه سفید دارید.بعد از اینکه اتو داغ شد پارچه سفید را روی چسب قرار دهید. و با استفاده از بخار اتو به پارچه بخار بدهید.بخار باعث می شود که چسب حالت مایع شود و از فرش جدا شود.

اگر با انجام این کار برای یک بار چسب کنده نشد می تواند این عمل را چندین بار تکرار کنید تا چسب به صورت کامل از فرش کنده شود.

پاک کردن لکه چای از روی فرشپاک کردن لکه چای از روی فرش

لکه چای و قهوه یکی از لکه هایی است که معمولا بعد از تمام مهمونی ها در منزل اتفاق می افتد. که بعد از مدتی ظاهر فرش را بسیار آزار دهند می کند.

در این مطلب با چندین ترفند به راحتی می توانید لکه چای و قهوه را از روی فرش پاک کنید.

در مرحله اول باید هنگام ایجاد لکه با استفاده از یک قاشق چای را تا حد ممکن از روی فرش برداریم. که به بافت فرش نفوذ نکند.شما می توانید از روش برای پاک کردن انواع لکه های که به صورت مایع هستند استفاده کنید.

یکی از متداول ترین روش ها برای پاک کردن لکه چای و قهوه استفاده از ماست است که تقریبا در تمام خانه ها در دسترس است.

شما همچنین می توانید از مواد های دیگر مثل پودر لباسشویی،سرکه،جوش شیرین نیز استفاده کنید. که این ها هم قابلیت لکه بری بسیار بالایی دارند.

پاک کردن لکه نوشابه از روی فرش

همان طور  که گفته شده در مرحله اول برای پاک کردن لکه های مایع می توانید از یک قاشق برای برای جلوگیری از نفوذ به فرش استفاده کنید.یا اینکه یک دستمال خشک بر روی لکه بگذارید تا نوشابه جذب پارچه شود.

بعد از می توانید با استفاده از مایع لباسشویی یا پودر لباسشویی که در آب حل نموده اید شروع به پاک کردن لکه کنید.پاک کردن لکه نوشابه از روی فرش

 

حال اگر با مطالب گفته شده نتوانستید لکه های فرش خود را در منزل پاک کنید می توانید از خدمات لکه بری قالیشویی آب بهره مند شوید.این قالیشویی با پرسنل های بسیار متخصص و با تجربه ای که دارد می تواند لکه ها به طور پاک کند که دیگر برای شما قابل تشخیص نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما