تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

نحوه شستن فرش با شامپو فرش

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > نحوه شستن فرش با شامپو فرش
نحوه شستن فرش با شامپو فرش

نحوه شستن فرش با شامپو فرش

در این مقاله قرار شما را با نحوه شستن فرش با شامپو فرش آشنا کنیم. شما می توانید به وسیله این محلول شامپو فرش به شستن موکت پشتی یا هر نوع فرشی بپردازید شستشوی فرش دستبافت و ابریشم.

در این مقاله آموزش صحیح درباره نحوه شستن فرش با شامپو فرش را به شما ارائه می دهیم. به این علت که شستشوی سنتی فرش ها دیگر منسوخ شده و زندگی آپارتمانی شرایط را برای شستشوی کامل فرش در منزل فراهم نمی‌کند.

بنابراین یادگیری نحوه شستن فرش با شامپو فرش یک گزینه عالی و سریع جهت پاکسازی فرش می باشد.

چگونه شامپو فرش بکشیم؟

  • مرحله اول

برای استفاده از شامپو فرش و تمیز کردن فرش با شامپو، باید یک سری نکات را بدانید. مثلاً اگر آدامسی به فرش شما چسبیده، می توانید آن را با یخ بردارید. یا لکه های قهوه و چای را ابتدا با سرکه و جوش شیرین پاکسازی کنید.

سپس فرش خود را به خوبی با استفاده از جاروبرقی جارو کنید تا تمام آلودگی های صنعتی و گرد و غبار از روی فرش جمع شوند. با این کار شما نصف راه پاکسازی را قبل از استفاده از شامپو فرش رفته اید.

  • مرحله دوم

مرحله دوم
مرحله دوم

حالا وقت آن رسیده که به استفاده از شامپو فرش بپردازید. در یک ظرف مقداری شامپو فرش بریزید. با توجه به مواد به کار رفته در شامپو فرش های شرکت های مختلف، می توانید از این روش به بهترین شیوه بهره ببرید.

بنابراین با استفاده از دستوری که بر روی بطری شامپو فرش نوشته، ته مقداری از آن را درون ظرفی با آب مخلوط کنید. سپس به قدری هم بزنید که محلول حاصله کف زیادی ایجاد کند قالیشویی کوی نصر.

  • مرحله سوم

در این مرحله یک اسفنج یا پارچه مخصوص که جذب خوبی دارد. می توان از کتان نیز استفاده کرد. سپس می توانید آن را به کف حاصله از شامپو فرش آغشته کنید. در ادامه  طریقه مصرف و پاکسازی فرش با استفاده از این اسفنج و کف را توضیح می دهیم.

طریقه مصرف شامپو فرش

طریقه مصرف شامپو فرش

اسفنجی که به کف شامپو فرش است را با حرکت های ملایم در جهت خواب پرزهای فرش بکشید. تمام فرش را با استفاده از کف و اسفنج پاکسازی کنید.

اینکار را از بالای اتاق پایین آن انجام داده تا مجبور نباشید بر روی کفی که روی فرش قرار دادید راه بروید. حالا وقت آن است که مدت زمانی را به شامپو فرش و فرش بدهید تا کار خود را برای پاکسازی انجام دهد.

مدت زمان استفاده از شامپو فرش

باید روی بطری شامپو فرش را نگاه کنید. به طور معمول این زمان ۳۰ تا ۴۰ دقیقه می باشد. بعد از گذشتن تایم مخصوص و دادن وقت برای پاکسازی حالا نوبت به آن رسیده که فرش خود را با استفاده از جاروبرقی، در جهت خلاف فرش جارو کنید شستشو موکت.

سپس تمام گرد و غبار پاکسازی شده را جمع آوری کنید. حالا می توانید نتیجه استفاده از شامپو فرش را ببینید. اگر هنوز هم لکه هایی بر روی فرش هست و کار نهایی جالب نشده می توانید این مراحل را دوباره انجام دهید.

حتی اگر باز هم راضی نبودید، در نهایت باید از مواد دیگری برای پاکسازی لکه های مقاوم مانند سرکه جوش شیرین یا پراکسید هیدروژن استفاده کنید. در آخرین مرحله باید فرش را به قالیشویی های خبره بسپارید تا آنرا برای شما برق بیاندازند.

تمیز کردن فرش با شامپو بدون شستن آن

تمیز کردن فرش با شامپو بدون شستن آن
تمیز کردن فرش با شامپو بدون شستن آن

استفاده نادرست از شامپو فرش می تواند به بافت فرش شما آسیب وارد کند. بنابراین شما باید نحوه شستن فرش با شامپو فرش را بدانید. بنابراین خوب باید بدانید که چگونه از شامپو فرش برای تمیز کردن فرش استفاده کنید.

روش درست تمیز کردن فرش با شامپو را بدانید. استفاده زیاد از شامپو فرش ها و مواد شیمیایی بر روی فرش باعث آسیب به بافت آن شده و ایجاد رنگ‌پریدگی هایی در طولانی مدت می کند. با توجه به این موارد بهتر است که نحوه شستن فرش با استفاده از شامپو فرش را بدانید.

چرا آموزش نحوه شستن فرش با شامپو فرش اهمیت دارد؟

اگر فرش شما از جنس خاصی مانند ابریشم است باید شوینده های خاصی نیز برای پاکسازی آن استفاده کنید. این گونه فرش‌ها ارزش  بسیاری داشته و در نگهداری آنها باید کوشا باشید پاک کردن انواع لکه.

بهتر است که با بی توجهی به آنها آسیب وارد نکنید. استفاده از شامپو فرش این امکان را فراهم می کند. بدون آنکه نیاز باشد آب فراوانی برای شستشوی فرش مصرف کنید،از به تمیز کردن فرش بپردازید.

مواد مختلفی برای پاکسازی فرش‌ها وجود دارد. شامپو فرش ها آسیب کمتری به فرش ها وارد کرده و همچنین برای انسان نیز سالم تر هستند. یادگیری نحوه شستن فرش با استفاده از شامپو فرش اهمیت دارد.

How to wash carpets with carpet shampoo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما