تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

ترمیم بیدخوردگی فرش

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > ترمیم بیدخوردگی فرش
ترمیم بیدخوردگی فرش

ترمیم بیدخوردگی فرش

امروز می خواهیم بیشتر درباره ترمیم بیدخوردگی فرش صحبت کنیم. این فقط ما انسان ها نیستیم که در این زمان از سال از هوای گرمتر استقبال می کنیم. شرایط ملایم تر منجر به هجوم فعالیت حشرات می شود که می تواند فرش های شما را خراب کند. در این مقاله سعی داریم شما را با ترمیم بیدخوردگی فرش آشنا کنیم قالیشویی سردارجنگل.

چگونه از شر این حشره ها خلاص شویم؟

پروانه‌ها تخم‌های خود را در مکان‌های تاریک و بدون مزاحمت می‌گذارند، بنابراین فرش زیر مبل‌ها یا پشت تکه‌هایی از مبلمانی که به ندرت جابه‌جا می‌شوند، جای مناسبی برای لاروهایشان می‌سازد.

این جوانان حریص از الیاف طبیعی در فرش ها و قالیچه ها لذت می برند و می توانند حفره های قابل توجهی در پی خود ایجاد کنند. ترمیم بیدخوردگی فرش با این روش صورت می گیرد. بدترین متخلفان پروانه خانگی قهوه‌ای (طول 8 میلی‌متر با بال‌های برنزی و مشکی) و پروانه معمولی لباس (طول 6 تا 7 میلی‌متر با بال‌های رنگ‌پریده‌تر و بژ) هستند.

روش از بین بردن پروانه های بالغ

روش از بین بردن پروانه های بالغ
روش از بین بردن پروانه های بالغ

در اتاق‌هایی که پروانه‌های بالغ را مشاهده کرده‌اید، فرش‌ها را با روش‌هایی مانند اسپری آکانا پارچه آکانا و اسپری کشنده پروانه‌های فرش اسپری کنید.

پس از 30 دقیقه، فرش را کاملاً جاروبرقی بکشید و کیسه جاروبرقی را جایگزین کنید و کیسه قدیمی را در یک سطل زباله در فضای باز بیندازید.

مانند بسیاری از موارد، پیشگیری بهتر از درمان است. علاوه بر جاروبرقی منظم، چند قطره اسانس اسطوخودوس و  یک دافع طبیعی  را در یک بطری اسپری به آب اضافه کنید، خوب تکان دهید و از آن برای پاشیدن فرش استفاده کنید آیا روفرشی فرش را خراب می کند.

این حشره ها کجا بهتر رشد می کنند؟

سوسک معمولی رنگارنگ فرش با بدن بیضی شکل، خاکستری، قهوه ای و کرم خالدار آن قابل تشخیص است.

اگرچه طول آن فقط 2 تا 4 میلی متر است، اما لاروهای آن می توانند آسیب قابل توجهی به فرش های پشمی و همچنین اثاثیه نرم پر از پر وارد کنند. این گونه ترمیم بیدخوردگی فرش انجام می شود.

حشرات بالغ در اواخر بهار و اوایل تابستان بیشتر فعال هستند، اما لاروها تا پاییز از تخم بیرون نمی آیند، زمانی که شما شروع به دیدن آسیب خواهید کرد. اگر سوسک های بالغ را مشاهده کردید، طبق دستورالعمل های روی بسته بندی، فرش ها را با پودر قاتل موکت و سوسک رنتوکیل درمان کنید.مانند پروانه ها، جاروبرقی منظم و کامل به جلوگیری از هجوم کمک می کند. همچنین ارزش بررسی لانه های پرندگان قدیمی را دارد که می تواند آهنربایی برای سوسک های فرش باشد. مورچه های کارگر در جستجوی غذا به خانه ها حمله می کنند و برای جلوگیری از آنها باید کمی کارآگاهی انجام دهید. مورچه ها را به لانه خود برگردانید.

روش از بین بردن مورچه ها

روش از بین بردن مورچه ها
روش از بین بردن مورچه ها

معمولاً به صورت سوراخ کوچکی در زمین یا بین تخته های سنگفرش، با زمین سست یا ماسه در اطراف آن قابل تشخیص است. یک کتری آب تازه جوشیده را مستقیماً روی لانه بریزید و سپس با استفاده از یک مورچه کش مانند Raid Ant Killer Powder، آن را دنبال کنید.

آیا سم پاش می تواند موثر باشد؟

از طرف دیگر، تله‌های طعمه مانند ژل قاتل مورچه رنتوکیل، با ژل شیرینی پر می‌شوند که مورچه‌های کارگر آن را به لانه می‌برند و ملکه را مسموم می‌کند و در نتیجه کلنی را از بین می‌برد.

برای اینکه مورچه ها را از جست و جوی علوفه در خانه خود منصرف کنید، کف ها را جارو کنید و مرتباً جاروبرقی بکشید تا بقایای غذا از بین برود و ریزش غذا به سرعت پاک شود قالیشویی سازمان برنامه.

کک ها به احتمال زیاد در فرش ها و قالیچه های اتاقی که حیوان خانگی شما در آن می خوابد زندگی می کنند. اگر آنها را دیدید، کل فرش را به خوبی جاروبرقی بکشید، سپس با اسپری هوم فلی پلاس باب مارتین اسپری کنید. این گونه ترمیم بیدخوردگی فرش انجام می شود.

برای آلودگی های جدی، با کارشناسان تماس بگیرید. وب سایت انجمن کنترل آفات بریتانیا به شما این امکان را می دهد که شرکت های معتبر کنترل آفات را در منطقه خود جستجو کنید.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با ترمیم بیدخوردگی فرش آشنا کنیم. سوسک های فرش حشرات کوچک بیضی شکلی هستند که رنگ آنها از سیاه تا قهوه ای مایل به نارنجی متغیر است اعلاشویی فرش چیست.

این حشرات جذب منابع نور می شوند و می توانند از طریق پنجره ها، درها و شکاف های کوچک به خانه شما پرواز کنند. سوسک‌های فرش پس از داخل شدن، تکثیر می‌شوند و می‌توانند ابریشم، پشم و پوست را خراب کنند. در حالی که خلاص شدن از شر چند سوسک ساده به نظر می رسد، اما مشاهده تنها یک سوسک فرش می تواند نشان دهنده هجوم در خانه شما باشد.

ممنون از توجه شما

Repair carpet rust

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما