تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

روش استفاده از نفتالین در فرش

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > روش استفاده از نفتالین در فرش
روش استفاده از نفتالین در فرش

روش استفاده از نفتالین در فرش

در این متن می خواهیم درباره  روش استفاده از نفتالین در فرش صحبت کنیم. وقتی مشتریان ما به دنبال اطلاعاتی در مورد نگهداری ایمن فرش هستند، معمولاً بیشتر نگران نحوه جلوگیری از آسیب شب پره هستند قالیشویی.

فرشی که در انبار نگهداری می شود، به خصوص اگر به طور حرفه ای تمیز نشده باشد و به درستی برای نگهداری آماده نشده باشد، می تواند در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به طور جبران ناپذیری از بین برود

مقصر می تواند از دامنه‌ای از پروانه‌ها گرفته تا سوسک‌ها، حیوانات موذی و رطوبت را در بر بگیرد! روش استفاده از نفتالین در فرش را باید بدانید.

چه چیزی پروانه ها و حشرات دیگر را جذب می کند؟

هر فرشی که بدون مراقبت باشد (مانند زیر مبلمان، در یک منطقه تاریک، یا ذخیره شده) و یا دارای مواد غذایی یا مواد پروتئینی، مانند انباشته شدن موی حیوانات خانگی باشد، می تواند پروانه ها را جذب کند. ادرار، خواه حیوان یا ادرار، پروانه ها را جذب می کند.

در صورت وجود حیوانات خانگی در خانه، توجه به این نکته ضروری است. این لاروها هستند و نه پروانه های بالغ که باعث آسیب می شوند.

برای استعلام قیمت و رزرو با شماره 22041891 تماس بگیرید.

مضرات لارو در فرش

مضرات لارو در فرش
مضرات لارو در فرش

لارو پروانه ها می توانند الیاف پروتئینی مانند پشم، ابریشم و الیاف موی ویژه را روی پشم و سایر الیاف طبیعی هضم کنند، اما مواد پروتئینی موجود در الیاف مصنوعی را نیز پیدا کرده و می خورند.

این بدان معناست که فرش‌ها و منسوجات مصنوعی شما که از نایلون، اکریلیک، پلی استر و غیره ساخته شده‌اند، در صورت کثیف بودن می‌توانند شب پره‌ها و سایر حشرات را جذب کنند.

توجه به این نکته مهم است که اگرچه می توانید پروانه ها و لاروهای بالغ را ببینید، تخم پروانه ها میکروسکوپی هستند. اگر پروانه هایی را دیده اید که در اطراف پرواز می کنند، احتمالاً در جایی هجوم آورده اید. حتی اگر به پروانه مشکوک نیستید و نگران نگهداری ایمن فرش خود هستید، باید فرض کنید که فرش شما دارای تخم پروانه است. روش استفاده از نفتالین در فرش را حتما باید به عنوان یک خانم خانه دار بلد باشید پاک کردن انواع لکه.

آیا فرش برای نگهداری ایمن باید رول شود یا تا شود؟

مگر اینکه فرشی بسیار قدیمی و شکننده باشد، غلتاندن آن برای نگهداری عموماً مفیدترین کار است. تا کردن، به جای غلتاندن فرش، به خصوص اگر برای مدت طولانی نگهداری شود، ممکن است باعث ایجاد چین و چروک هایی شود که بخار دادن یا تمیز کردن آن دشوار است.

در صورت امکان، فرش را دور یک لوله نگهدارنده مقوایی بچرخانید. این جزو روش استفاده از نفتالین در فرش به شمار می آید. فرش های پشمی را با سمت پرز رول کنید، درست همانطور که روی زمین قرار دارند. فرش‌های ابریشمی یا فرش‌های پشمی شکننده بهتر است به‌طوری که سمت پرز بیرون بیاید، رول شوند تا فشار کمتری روی فونداسیون وارد شود قالیشویی شهرک نفت.

تمام فرش های منطقه باید برای نگهداری بسته بندی شوند! فرش‌های پشمی باید اجازه «نفس کشیدن» داشته باشند.

الیاف پشمی تا 30 درصد وزن خود را در رطوبت نگه می‌دارد و همچنان خشک می‌شود. فیبر باید آن رطوبت را جذب و آزاد کند. شما می توانید با این شیوه با روش استفاده از نفتالین در فرش آشنا شده و از آن ها استفاده کنید.

آیا فرش باید برای نگهداری بسته شود؟

آیا فرش باید برای نگهداری بسته شود؟
آیا فرش باید برای نگهداری بسته شود؟

بنابراین، فرش‌های پشمی را که برای مدت طولانی نگهداری می‌شوند، باید در یک ورقه پنبه‌ای، یک پارچه برزنتی یا در حالت ایده‌آل، در یک پوشش نفوذپذیر مانند Tyvek پیچیده، که از ورود حشرات یا حیوانات موذی و همچنین جلوگیری می‌کند.

رطوبت را از بیرون می ریزد، اما به پشم داخل اجازه تنفس می دهد. هرگز فرش پشمی را به طور کامل در پلاستیک نپیچید! فرش های مصنوعی نیز از بسته بندی مناسب برای نگهداری ایمن فرش برای جلوگیری از آسیب حشرات، حیوانات موذی و کپک و کپک سود می برند.

بهترین مکان برای نگهداری هر فرشی در همان محیط خانه شماست، شاید پشت مبل یا قفسه بالای کمد. (حتماً برای بررسی وضعیت فرش، در صورت امکان، به طور دوره ای قالیچه خود را باز کنید).

اگر باید فرش را در فضایی مانند زیرزمین، گاراژ یا اتاق زیر شیروانی نگهداری کنید، مطمئن شوید که آن را از کف بلند کرده و مکانی را انتخاب کنید که کمترین میزان گرما و رطوبت را داشته باشد قالیشویی خواجه عبدالله.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم روش استفاده از نفتالین در فرش را به شما آموزش دهیم. از این محصولات استفاده نکنید! آنها فقط به عنوان یک دافع جزئی برای پروانه های بالغ عمل می کنند و نمی توانند تخم ها یا لارو پروانه ها را بکشند. قبلاً اعتقاد بر این بود که بوی تند سدر برای پروانه ها آزاردهنده است و باعث می شود آنها برای تخم گذاری به جای دیگری نگاه کنند. تا حدی ممکن است این درست باشد. متأسفانه سرو هیچ تأثیری بر روی تخم ها یا لاروهای قالیچه خوار نخواهد داشت.

How to use naphthalene in carpets

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما