تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی شهرک نفت

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی شهرک نفت
قالیشویی شهرک نفت
قالیشویی شهرک نفتReviewed by مدیر on Oct 3Rating: 4.5

قالیشویی شهرک نفت

قالیشویی شهرک نفت بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

 

قالیشویی شهرک نفت تهران

قالیشویی شهرک نفت

قالیشویی شهرک نفت با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد.قالیشویی شهرک نفت با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند.قالیشویی دارابادنیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی شهرک نفت ازدیگر قالیویی ها کرده است.

[fc id=’2′][/fc]

همین حالا باما تماس بگیرید قالیشویی شهرک نفت همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد

دلایل انتخاب قالیشویی شهرک نفت بسیار است.اما بهترین آنها که قالیشویی شهرک نفت در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

تماس با ما 22196504

خشکشویی پرده

خشکشویی پرده یکی از خدمات های جانبی قالیشویی ها است اما این خدمات را تمام قالیشویی ها انجام نمی دهند.معمولا قالیشویی های بزرگ و قدیمی این خدمات جانبی را ارائه می کنند.

امروزه بسیاری از خانم های خانه دار ترجیح می دهند که پرده هایشان را در منزل شستشو دهند که این کار می توانید منجر به آسیب رساندن به پرده شما بشود.جنس پرده ها بسیار حساس و ظریف هستند و باید با دقت بسیار بالا شسته شود.

همچنین علاوه بر دقت هنگام شستشو باید از مواد شوینده مناسب استفاده کنید تا آسیبی به پرده وارد نکنید و در صورت استفاده از مواد شوینده نا مناسب ممکن است حتی رنگ پرده تغییر کند.

قالیشویی در شهرک نفت

شستشوی سریع:

قالیشویی شهرک  نفت همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.قالیشویی شهرک نفت با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی شهرک نفت در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

قالیشویی شهرک نفت با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی شهرک نفت با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند.قالیشویی شهرک نفت بهترین قالیشویی تهران

خلاصه مطلب:

قالیشویی شهرک نفت همیشه در تلاش است تا با انجام خدمات شبانه روزی به اقشار مختلف جامعه از جمله منازل مسکونی و ارائه بهترین امکانات در امر شستشو و ترمیم فرش هابتواند همانند گذشته ، همچنان مشتریان خود را راضی نگه دارد.

قالیشویی در شهرک نفت

ارائه خدمات قالیشویی شهرک نفت

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی شهرک نفت تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی شهرک نفت با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

ریشه دوزی و ریشه بافی

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

اماکن مهم

این محله دارای مکان های مهم و جذاب بسیاری می باشد که تعدادی از آن ها به شرح زیر است:

دانشگاه پیام نور ، چاپخانه ، باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه ، میدان میوه و تره و بار ، باشگاه بدنسازی ، درمانگاه و داروخانه و… .

مراکز خرید:قالیشویی در محله شهرک نفت

مرکز خرید مروارید و مرکز خرید نخل از برترین و مشهورترین مجتمع های تجاری منطقه می باشند که در تامین پوشاک و … خانوار ها موثر می باشد. اگرچه از هر چه بتوانیم بگذریم از رستوران ها و فست فودی های بی نظیر اینجا نمی توان گذشت. پیتزا پیشی ، تک دونالد و بوف از معروف ترین و شیک ترین های منطقه هستند.

مراکز بهداشتی و درمانی:

شهرک نفت از لحاظ امکانات چیزی از محله های دیگر کم ندارد. امکانات بهداشتی محله را بیمارستان 505 ارتش ، بیمارستان محک (اولین بیمارستان برای کودکان سرطانی) و درمانگاه سید الشهدا تامین می کنند.

داروخانه های این محله عبارت اند از:

داروخانه لشگرک ، داروخانه افروز ، داروخانه قدر و داروخانه حیان .

مساجد مذهبی:

مساجد و حسینیه های این محله عبارت اند از: مسجد جامع المهدی ، مسجد امام جعفر صادق (ع) ، مسجد سید الشهدا ، مسجد امام رضا (ع) ، مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) ، مسجد امام مهدی (عج) ، نمازخانه شهید احمدلو ، حسینیه اقتدار و حسینیه البرز . پایگاه بسیج عاشورا و پایگاه بسیج انصار الزهرا از برترین پایگاه های درجه بالای محله هستند. قالیشویی شهرک نفت

مراکز تفریحی و ورزشی :

فضای سبز همیشه چهره شهر را عوض کرده و رنگ و بویی تازه به روح شهر بخشیده است.نمونه ای از این فضاهای سبز ؛ بوستان البرز ، بوستان امین ، بوستان کیش ، بوستان کنگان ، بوستان گلدانی ، بوستان نفت ، بوستان لاوان ، بوستان باران و بوستان مهرگان می باشند.

همچنین مجموعه ورزشی سرای محله دارای امکانات بسیار خوب و چند منظوره ای است که در اختیار شهروندان قرار دارد. پیست دوچرخه سواری ، باشگاه ورزشی سرداران شهید شمیرانات و… نمونه هایی از آن ها می باشند.

راه های ارتباطی:بهترین قالیشویی شهرک نفت

از طریق خیابان های نخل و محلاتی و بزرگراه ارتش دسترسی به این منطقه بی دردسر شده است. همچنین اتوبان شهید همت ، اتوبان شهید بابایی ، اتوبان شهید صیاد شیرازی ، اتوبان آیت الله صدر می توانند گزینه مناسبی برای شما عزیزان باشند.

مترو:

نزدیکترین ایستگاه مترو به محله شهرک نفت ، ایستگاه قائم خط 3 مترو تهران است. همچنین شهروندان می توانند از ایستگاه شهرک شهید محلاتی نیز برای رفت آمد استفاده کنند.

اتوبوس:

دسترسی اتوبوس به این محله زیاد نیست اما نزدیکترین ایستگاه به این محله ، ایستگاه البرز می باشد.

تفاوت مواد شوینده ماشینی با دستبافت

همان طور که می دانید فرش های دستبافت بسیار ظریف و حساس هستند.برای شستشو فرش های دستبافت قبل از شروع باید جنس و رنگ فرش را به طور کامل بررسی نمایید و سپس با توجه به نوع و رنگ آن مواد شوینده مناسبی را انتخاب کنید.

چون اگر انتخاب نادرست باشد ممکن است به فرش آسیب وارد می شود.

حال برای فرش های ماشینی شما می توانید از مواد شوینده های مختلفی استفاده کنید که پراستفاده ترین آن تاید است اما بهتر است به جای استفاده از تاید از شامپو استفاده کنید چون کیفیت بهتری نسبت به تاید دارد.

قالیشویی شهرک نفت 

قالیشویی شهرک نفت با 30 سال تجربه در ارائه خدمات شستشوی وترمیم فرش هادر خدمت شما اهالی شهرک نفت است.

قالیشویی شهرک نفت بار ویژگی های شگفت انگیزی دارد که او را خاص و ویژه می کند.

  1. تحویل به موقع و بدون تعطیلی
  2. کادر مجرب ، آموزش دیده و قابل اطمینان
  3. قیمت ارزان و مناسب نسبت به سایرین
  4.  لول و اتو شده به مشتری عزیز تحویل داده می شود.
  5. و…
مراحل شستشوی فرش دستبافت با ماشینی فرق میکند؟

بله صدردرصد چونکه فرش دستبافت ظریف و حساس است از مواد و تکنیک خاصی برای شستشو استفاده می شود.

شستشوی فرش در محل هم انجام میشود؟

بله اگر جای مناسبی برای شستن فرش دارید انجام می شود.

قیمت شستشوی فرش دست بافت با ماشینی فرق میکند؟

بله به دلیل حساس بودن فرش دستبافت و مراحل متفاوت قیمت نیز متفاوت است.

تحویل فرش در روز تعطیل هم امکان دارد؟

بله این قالیشویی به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی همه روزه در خدمت شما عزیزان می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما