تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی در ولنجک

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی در ولنجک
قالیشویی ولنجک
قالیشویی در ولنجکReviewed by مدیر on Apr 19Rating: 4.0

قالیشویی در ولنجک

شرکت قالیشویی آب مفتخر است که در ولنجک بهترین و معتبر ترین قالیشویی را تاسیس نموده است . امکانات ویژه ای که این قالیشویی دارد باعث شده است که بسیاری از مشتریان این قالیشویی راضی بوده و از این قالیشویی استفاده نمایند .

قالیشویی در ولنجک

ویژگی های این قالیشویی

شستشوی فرش و موکت ومبل با بهترین مواد شوینده

دسترسی به تمام مناطق تهران

تحویل فوری و همه روزه بدون تعطیلی

تماس با ما 22196504

[fc id=’2′][/fc]

نحوه رفو کردن فرش در رابطه با سوختگی

قالیشویی در محله ولنجک

برای رفو گری فرش ماشینی در قسمت هایی ازآن که عمیق تر سوخته اند میبایست قسمت های سوخته را با استفاده از یک کاتر یا قیچی باریک ازفرش جدا نماییم. در مرحله بعد باید از قسمت های سالم فرشمان مقداری پرز که با قسمت های سوخته همرنگ است انتخاب نماییم با کمک چسب آن را به قسمت های سوخته متصل کنیم.

نحوه رفو کردن فرش در رابطه با سوختگی سیگار

اگر فرش بر اثر افتادن سیگار بر روی آن دچار سوختگی شده باشد برای ترمیم‌ قسمت‌ سوخته و آسیب‌دیده‌ی آن ابتدا می‌بایست بر روی قسمت سوختگی سمباده بکشیم و سپس اضافات آن را با استفاده از جاروبرقی پاک کنیم. در مرحله بعدی از کار رفوگری فرش می‌بایست با کمک قیچی مخصوص ابرو بخش‌های جداشدنی را ببریم و جدا کنیم. اگر در این مرحله از رفو کردن هنوز اثر سوختگی بر روی فرش باقی باشد می‌توانیم با استفاده از محلولی که آب‌اکسیژنه یک قسمت و آب ده قسمت آن را تشکیل می‌دهد و با کمک تکه‌ای پارچه روی قسمت سوخته فرش بکشیم تا رنگ سوختگی از بین برود. در آخر کار نیز باید قسمت سوخته فرش را به‌خوبی بشوییم و خشک نماییم.

بهترین قالیشویی در ولنجک

امروزه تعداد قالیشویی ها در شهر تهران به صورت چشمگیری افزایش یافته است و قطعا شما برای انتخاب بهترین آن ها دچار گمراهی خواهید شد.قالیشویی آب یکی از قالیشویی هایی است که بیش از 30 سال سابقه کاری در این زمینه دارد که می تواند اعتماد شما را برای انجام خدمات شستشو جلب کند.

قالیشویی آب دارای مجوز های رسمی از اتحادیه قالیشویان شهر تهران است که در صورت ایجاد هرگونه مشکل شما می توانید برای رفع آن با اتحادیه قالیشویان در ارتباط باشید.

بهترین قالیشویی باید قیمت خدمات خود را طبق قیمت های اتحادیه اعلام کند چون اگر بیشتر آن باشد تخلف محسوب می شود.

شستشوی فرش در ولنجک

نحوه رفو کردن فرش در رابطه با سوختگی با زغال

به‌منظور رفو‌نمودن فرش در رابطه با سوختگی آن که بر اثر زغال ایجاد شده باشد می‌بایست بعد از کوتاه‌نمودن پرزهای سوخته فرش محل سوختگی را با استفاده از شامپو فرش بپوشانیم و سپس اجازه دهیم که خشک شود. بعد از خشک‌کردن باید سطح رویی فرش را جاروبرقی بکشیم. در صورتی که لکه سوختگی هنوز بر روی فرش باقی مانده باشد می‌توانیم برای رفو کردن فرش از محلول رنگ‌بر ضعیف به‌منظور پاک‌کردن اثر سوختگی استفاده نماییم. بعد از استفاده از محلول رنگ بر باید فرش را بشوییم و خشک کنیم.قالیشویی در ولنجک

برای این که قسمتی از فرش که آن را شسته‌ایم زودتر خشک شود می‌توانیم وسیله قطوری را در قسمت زیرین آن بگذاریم تا بر اثر جریان‌یافتن هوا در آن قسمت روند خشک‌شدن فرش سریع‌تر اتفاق بیفتد. نکته‌ای که باید توجه کافی به آن معطوف گردد این است که هرگز نباید از صابون برای شستن فرش استفاده نمود و همچنین نباید فرش را بیش از حد خیس کرد. نکته دیگر این که برای رفو کردن فرش در رابطه با سوختگی‌های عمیقی که ممکن است برای آن پیش بیاید باید فرش را به مراکز قالی‌شویی بسپاریم.

بهترین قالیشویی ولنجک

چرا آبگیری فرش بسیار مهم است ؟

امروزه آبگیری فرش جزء یکی از مراحل اصلی شستشو فرش است. برای آبگیری فرش در قالیشویی ها از دستگاه های آبگیر لوله ای استفاده می شود که با استفاده از  این دستگاه ها حدود 85% آب فرش گرفته می شود و بعد از مرحله آبگیری فرش به سالن گرم خانه انتقال داده می شود تا به صورت کامل خشک شود.

از مهم ترین وِیژگی های آبگیری فرش خارج کردن آب فرش است و اگر شما روش سنتی و دستی در منزل  را برای شستشو فرش خود انتخاب کنید نمی توانید مرحله آبگیری را انجام دهید و به زمان زیادی لازم دارید تا آب از فرش خارج شود.اگر آب برای مدت زیادی در فرش باقی بماند باعث پوسیدگی فرش می شود.

نحوه رفو کردن فرش در رابطه با سوختگی با اتو

اگر شدت سوختگی فرش با اتو ضعیف باشد و تنها در این حد باشد که رنگ فرش زرد شده باشد می‌توانیم با استفاده از یک پیاز به رفونمودن فرشمان بپردازیم. برای انجام این کار می‌بایست یک عدد پیاز را به ۲ قسمت تقسیم کنیم و سپس آن را بر روی سوختگی فرش قرار دهیم. در مرحله بعدی کار باید قسمت سوخته فرش را بشوییم و خشک کنیم تا بدین ترتیب لکه‌ای که بر اثر سوختگی با اتو ایجاد شده است از بین برود.قالیشویی در ولنجک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما