تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی شهرک فجر

قالیشویی تهران > بلاگ > شعبات > قالیشویی شهرک فجر
قالیشویی شهرک فجر
قالیشویی شهرک فجرReviewed by مدیر on Feb 3Rating: 3.5

قالیشویی شهرک فجر

شرکت قالیشویی تهران با بیش از نیم قرن تجربه در حال حاضر معتبرترین قالیشویی شهرک فجر است . این شرکت همواره در صدد کسب رضایت مشتریانش بوده و هست  . اصول کاری تعهد، هزینه کم و کیفیت بالا همواره سرلوحه کار این شرکت بوده است.

چرا قالیشویی شهرک فجر

ما انسان ها همواره به دنیال راحتی خود هستیم . برای مثال اختراع تلفن باعث شد که بشر برای انتقال پیام خود دیگر نیاز به نوشتن نامه نداشته باشد یا اینکه شخصا به محل مورد نظر برود و پیام خود را برساند . بلکه با در دست داشتن یک تلفن همراه می تواند پیام خود را از کیلومتر ها دور تر از مقصد پیام خود را برساند . وجود قالیشویی هم به همین صورت است . در گذشته ما برای شستن فرش های خود از روش های سنتی استفاده می کردیم . استفاده از یک چوب برای گرد گیری و یا لگد مال کردن فرش برای تمیز کردن روش هایی بود که استفاده می شد . اما امروزه ما در قالیشویی شهرک فجر متوجه می شویم که انجام این امور با مشکلاتی مواجه شده است که به شرح زیر است.

قالیشویی شهرک فجر

مشکلات قالیشویی در منزل

مهمترین مسئله این است که با رشد جمعیت و نیاز به مسکن و کمبود جا برای احداث مسکن باعث شده است که منازل به شکل اپارتمانی در بیایند . این مسئله باعث می شود که فضای کافی برا شستن فرش وجود نداشته باشد و نیز اگر بتوانید بشویید جا برای خشکن کردن نخواهد بود .

مشکل دیگری که وجود دارد پیچیده شدن نوع لکه هاست. با به وجود امدن غذاهای جدیدی و نیز مواد غذایی و تنقلاتی جدید شیوه های قدیمی گاها برای رفع لکه ها موثر واقع نمی شوند و باید دست به دامن روش های نوین شد .

[fc id=’2′][/fc]

شستشو فرش مراکز دولتی و مساجد

قالیشویی آب یکی از قالیشویی های بسیار بزرگ در شهر تهران است و تعداد پرسنل های این قالیشویی بسیار زیاد است و می تواند در روز تعداد زیادی فرش را شستشو دهند.

قالیشویی َآب تجربه زیادی در زمینه شستشو فرش های مراکز دولتی و مساجد را دارند و این ضمانت را به شما می دهند که فرش ها را در زمان تعیین شده به شما تحویل دهند.

این قالیشویی تخفیف ویژه ای برای این دسته از مشتریان خود قرار داده است که شما می توانید خدمات شستشو فرش را با قیمت کمتری سفارش دهید.

راه حل این مشکلات قالیشویی های هستند .

قالیشویی شهرک فجر با نیم قرن سابقه کاری این مشکلات را برای شما حل می کند . شستشویی تماما ماشینی باعث می شود که عمیق ترین الودگی ها نیز از فرش شما ربوده شود . ما مفتخریم که قالیشویی ما به عنوان معتبرترین قالیشویی در شهرک فجر شناخته می شود .

88385167

این شماره تلفن را به خاطر بسپارید . زیرا با داشتن آن به راحتی می توانید این خدمات را برای حداقل یکبار ازمایش کنید .

خشک کردن قالی های شما در قالیشویی

روش های متنوعی برای خشک کردن قالی لزوما وجود ندارد اصولا خشک کردن در دو دسته معمولی و دستی و دومی به صورت مکانیزه و ماشینی . هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی دارند که بحث کردن در باره ویژگی های آنان خارج از حوصله این مقاله است .

نحوه رفو کردن فرش در رابطه با سوختگی

شستشوی فرش در شهرک فجر

برای رفو گری فرش ماشینی در قسمت هایی ازآن که عمیق تر سوخته اند میبایست قسمت های سوخته را با استفاده از یک کاتر یا قیچی باریک ازفرش جدا نماییم. در مرحله بعد باید از قسمت های سالم فرشمان مقداری پرز که با قسمت های سوخته همرنگ است انتخاب نماییم با کمک چسب آن را به قسمت های سوخته متصل کنیم.

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی جنت آباد تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی جنت اباد با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

چرا قالیشویی آب؟

قالیشویی آب یکی از باتجربه ترین و قدیمی ترین قالیشویی در شهر تهران است که توانایی انجام انواع خدمات اصلی و جانبی را دارند.قالیشویی آب از آن دسته قالیشویی هایی است که فرش های ماشینی را با استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک شستشو می دهد.شستشو فرش با دستگاه تمام اتوماتیک ویژگی های خاصی به نسبت دیگر روش ها دارد.

اگر فرش دستبافت یا ابریشم در منزل خود و به دنبال یک قالیشویی معتبر هستید تا از خدمات آن ها استفاده کنید، برای این کار می توانید از خدمات قالیشویی آب استفاده کنید.

قالیشویی آب فرش های دستبافت و ابریشم را تحت نظر کارشناس متخصص شستشو می دهد تا آسیبی به فرش وارد نشود.

ریشه دوزی و ریشه بافی

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

روش های تماس

برای تماس با ما می توانید از شماره تلفن های زیر استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما