تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی شهرک اکباتان

قالیشویی تهران > بلاگ > شعبات > قالیشویی شهرک اکباتان
قالیشویی شهرک اکباتان
قالیشویی شهرک اکباتانReviewed by مدیر on Jan 31Rating: 3.0

قالیشویی شهرک اکباتان

شرکت قالیشویی شهرک اکباتان مفتخر است که با بیش از نیم قرن تجربه در این شهرک خدمات قالیشویی ارائه می دهد . نیز ما در این مقاله قصد داریم خدماتی است که در این شرکت ارائه می شود را مورد بررسی قرار دهیم .

اگر در شهرک اکباتان ساکن هستید و نیاز دارید که از خدمات یک قالیشویی معتبر استفاده کنید می توانید به راحتی با این قالیشویی تماس بگیرید و از خدمات تخصصی آن ها که توسط نیرو های متخصص صورت می پذیرد استفاده نمایید . خدمات با کیفیتی که در این قالیشویی ارائه می شود به قدری با کیفیت است که اصلا قابل قیاس با قالیشویی های دیگر نیست .

قالیشویی شهرک اکباتان

شهرک اکباتان کجاست ؟

شهرک اکباتان که در غرب تهران و ناحیه شش از منطقه پنج تهران واقع است از بزرگترین و مدرنترین شهرک ها در کل خاور میانه است . این شهرک از سمت غرب به نمایشگاه صنایع هوایی از شرق به کوی بیمه و شهرک آپادانا از شمال به اتوبان تهران کرج و از جنوب به بزرگراه شهید لشگری محدود است .

تمامی مناطق شهرما اکباتان در پوشش قالیشویی ما می باشد بنابراین هیچ نگرانی متوجه شما نباید باشد .

[fc id=’2′][/fc]

تماس با ما 88385168

ویژگی های قالیشویی شهرک اکباتان

قالیشویی شهرک اکباتان بهترین انتخاب شما برای می باشد . زیرا تماما با  اصول استاندارد و شناخته شده علمی برای شستن فرش استفاده می کند .

همانظور که در مقالات قبل بررسی شد برای ارائه خدمات جدید نیاز به ابزار های متعدد و پیشرفته وجود دارد . قالیشویی شهرک اکباتان نیز از این قاعده مستثنا نیست و برای ارائه خدمات خود از دستگاه های روز دنیا بهره می برد .

رفع سوختگی فرش

سوختگی یکی از معضلاتی است که معمولا بر روی فرش ها ایجاد می شود و این مشکل ممکن است برای شما بسیار آزار دهنده باشد.برای رفع این مشکل اول باید مقدار سوختگی را بررسی کنید اگر مقدار آن کم باشد و سطحی باشد می توانید آن قسمت را با استفاده از قیچی ببرید و برای پوشاندن آن باید مقداری پرز یا نخ که هم رنگ همان قسمت فرش باشد را پیدا کنیم و با استفاده از نخ سوزن آن را با فرش بدوزیم تا مشکلی در ظاهر فرش ایجاد نشود.قالیشویی شهرک اکباتان

نیز خدمات قالیشویی که ما ارائه می دهیم عبارتند از

خدمات شستشو

اعم از شستشوی فرش ها با متد های روز دنیا و استفاده از مواد شوینده با کیفیت که در افزایش طول عمر موثر فرش تاثیرات بسزایی دارند .

شتسشوی ابریشم

جهت شستشو فرش های گرانقیمت گل ابریشم و ابریشم و تابلو فرش.

سفید شویی

شستشو با بالاترین کیفیت

خدمات رفو

این سرویس برای لکه بری ورنگبرداری از مبلمات در محل صورت می پذیرد .

بهترین قالیشویی در شهرک اکباتان

ویژگی های قالیشویی آب

همان طور که می دانید قالیشویی آب یکی از بهترین و مجهزترین قالیشویی در شهر تهران است آماده ارائه انواع خدمات شستشو  و جانبی به شما هستند.

قالیشویی آب یکی از قالیشویی هایی است که فرش ها را با استفاده دستگاه تمام اتوماتیک شستشو می دهد و دستگاه های تمام اتوماتیک بر اساس آخرین استاندارد فرش شویی ساخته شده است و هیچ گونه آسیبی به فرش شما در حین شستشو وارد نمی کند.

قالیشویی بزرگ آب جزء آن دسته قالیشویی هایی است که تخصص لازم برای شستشو انواع فرش های دستبافت و ابریشم را دارد و همراه با فاکتور به شما ضمانت نامه کتبی برای شستشو صحیح و تخصصی فرش به شما ارائه می کند.

خدمات رفوگری این قالیشویی توسط پرسنل های بسیار ماهر و متخصص انجام می شود تا بتوانند فرش شما را مانند روز اول آن کنند.

از ویژگی های دیگر قالیشویی شهرک اکباتان می توان به موارد زیر اشاره کرد .

شستشوی بی نقص و بی کم وکاست در قالیشویی شهرک اکباتان

تحویل گرفتن فرش ها در محل و تحویل دادن در محل

دارای مجوز اتحادیه قالیشویی تهران

نحوه رفو کردن فرش در رابطه با سوختگی

شستشوی فرش در شهرک اکباتان

برای رفو گری فرش ماشینی در قسمت هایی ازآن که عمیق تر سوخته اند میبایست قسمت های سوخته را با استفاده از یک کاتر یا قیچی باریک ازفرش جدا نماییم. در مرحله بعد باید از قسمت های سالم فرشمان مقداری پرز که با قسمت های سوخته همرنگ است انتخاب نماییم با کمک چسب آن را به قسمت های سوخته متصل کنیم.

نحوه رفو کردن فرش در رابطه با سوختگی سیگار

اگر فرش بر اثر افتادن سیگار بر روی آن دچار سوختگی شده باشد برای ترمیم‌ قسمت‌ سوخته و آسیب‌دیده‌ی آن ابتدا می‌بایست بر روی قسمت سوختگی سمباده بکشیم و سپس اضافات آن را با استفاده از جاروبرقی پاک کنیم.

در مرحله بعدی از کار رفوگری فرش می‌بایست با کمک قیچی مخصوص ابرو بخش‌های جداشدنی را ببریم و جدا کنیم. اگر در این مرحله از رفو کردن هنوز اثر سوختگی بر روی فرش باقی باشد می‌توانیم با استفاده از محلولی که آب‌اکسیژنه یک قسمت و آب ده قسمت آن را تشکیل می‌دهد و با کمک تکه‌ای پارچه روی قسمت سوخته فرش بکشیم تا رنگ سوختگی از بین برود. در آخر کار نیز باید قسمت سوخته فرش را به‌خوبی بشوییم و خشک نماییم.قالیشویی شهرک اکباتان

نحوه رفو کردن فرش در رابطه با سوختگی با زغال

به‌منظور رفو‌نمودن فرش در رابطه با سوختگی آن که بر اثر زغال ایجاد شده باشد می‌بایست بعد از کوتاه‌نمودن پرزهای سوخته فرش محل سوختگی را با استفاده از شامپو فرش بپوشانیم و سپس اجازه دهیم که خشک شود. بعد از خشک‌کردن باید سطح رویی فرش را جاروبرقی بکشیم. در صورتی که لکه سوختگی هنوز بر روی فرش باقی مانده باشد می‌توانیم برای رفو کردن فرش از محلول رنگ‌بر ضعیف به‌منظور پاک‌کردن اثر سوختگی استفاده نماییم.

بعد از استفاده از محلول رنگ بر باید فرش را بشوییم و خشک کنیم .برای این که قسمتی از فرش که آن را شسته‌ایم زودتر خشک شود می‌توانیم وسیله قطوری را در قسمت زیرین آن بگذاریم تا بر اثر جریان‌یافتن هوا در آن قسمت روند خشک‌شدن فرش سریع‌تر اتفاق بیفتد. نکته‌ای که باید توجه کافی به آن معطوف گردد این است که هرگز نباید از صابون برای شستن فرش استفاده نمود و همچنین نباید فرش را بیش از حد خیس کرد. نکته دیگر این که برای رفو کردن فرش در رابطه با سوختگی‌های عمیقی که ممکن است برای آن پیش بیاید باید فرش را به مراکز قالی‌شویی بسپاریم.

نحوه رفو کردن فرش در رابطه با سوختگی با اتوقالیشویی در محله شهرک اکباتان

اگر شدت سوختگی فرش با اتو ضعیف باشد و تنها در این حد باشد که رنگ فرش زرد شده باشد می‌توانیم با استفاده از یک پیاز به رفونمودن فرشمان بپردازیم. برای انجام این کار می‌بایست یک عدد پیاز را به ۲ قسمت تقسیم کنیم و سپس آن را بر روی سوختگی فرش قرار دهیم. در مرحله بعدی کار باید قسمت سوخته فرش را بشوییم و خشک کنیم تا بدین ترتیب لکه‌ای که بر اثر سوختگی با اتو ایجاد شده است از بین برود.قالیشویی شهرک اکباتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما