تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی شهرک راه آهن

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی شهرک راه آهن
قالیشویی شهرک راه آهن

قالیشویی شهرک راه آهن

ما در منطقه و محدوده شهرک راه آهن به فعالیت می پردازیم در واقع کار ما تمیز کردن و شستشوی فرش های شما می باشد . از دیرینه همه انسان به به فکر تمیز کردن جا و مکان خود بوده اند . نیز در بین ما ایرانی ها همیشه نطافت جزو الویت های زندگی بوده است . این قضیه از یک نگاه دیگر با ما ایرانی ها پیوند می خورد که فرش سابقه تولید چندین و چند ساله در ایران دارد و فرش های ایرانی به لحاظ قدمت در دنیا معروف هستند . قالیشویی شهرک راه آهن دز این منطقه مشغول فعالیت است .

قالیشویی شهرک راه آهن

چرا باید فرش های خود را به قالیشویی بسپاریم

در نگاه اول شاید شما فکر کنید که چه لزومی دارد مردم فرش های خود را به قالیشویی بسپارند در حالی که خودشان می توانند فرش هایشان را بشورند . این تضاد در نظر را می توان از چندین منظر مورد بررسی قرار داد .

[fc id=’2′][/fc]

نظر اول

بسیاری از مردم در آپارتمان ها ساکن هستند و پشت بام مشا می باشد بنابراین از نظر همسایگی و فرهنگ صحیح آپارتمان نشینی درست نیست که فرش های خود را در پشت بام ساختمان بشوییم و نیز به خاطر کوچک بودن محیط داخل آپارتمان در داخل نیز نمی توان این کار را انجام داد. پس از این نظر بهتر است فرش های خود را به قالیشویی شهرک راه آهن بسپارید

نظر دوم

همانند بسیاری از کارهای تخصصی گاها شستن فرش ها نیاز به مهارت و تخصص خاصی دارد شاید این گفته برای شما بسیار عجیب باشد اما کاملا واقعی است . برای یک مثال کوچک باید بگویم که از بین بردن لکه مواد مختلف نیاز به مهارت های خاص خود دارد . روش از بین بردن لکه رنگ با روش از بین بردن لکه قهوه کاملا متفاوت است. این تفاوت هم در فرایند اجرایی است و هم در مواد مورد استفاده برای این کار

نظر سومشستشوی فرش در شهرک راه آهن

سختی و اذیت شدن شما . حمل فرش های سنگین و نیز شستن آن ها برای شما کار بسیار سختی است . این سختی هم به خاطر سنگین بودن فرش برای جا به جایی است و هم به خاطر شستن فرش و مراحلی که باید طی کنید تا فرش را خشک کرده و دوباره پهن کنید پس بهتر است برای جلوگیری از اسیب های احتمالی به جان خود با هزینه ای ناچیز این کار را به قالیشویی شهرک راه آهن بسپارید  .

 

راه های از بین بردن بوی بد فرش

بهترین ماده برای از بین بردن انواع لکه ها و بوی بد فرش جوش شیرین می باشد که تبدیل به یکی از محبوب ترین ماده های نظافتی شده است .

ابتدا با جارو برقی تمام گرد و خاک را تمیز می کنیم و پس از آن تمام سطح فرش را با جوش شیرین می پوشانیم که بهتر است از جوش شیرین تازه استفاده کنید تا به نتیجه مطلوبی برسیم . اگر حس کردید که جایی به خصوصی از فرش بوی بیشتری می دهد یا لکه زیادی دارد می توانید از جوش شیرین بیشتری استفاده کنید .

پس از این مرحله یک اسفنج یا دستمال خشک بردارید و روی سطح فرش بکشید تا به الیاف فرش نفوذ کند . هر چه بیشتر به جوش شیرین زمان بدهید بهتر است اما به طور معمولی باید 24 ساعت فرصت بدهید تا جوش شیرین کار خود را انجام بدهد .

بدیهی است که در این مدت اصلا نباید روی فرش قدم بگذارید ، پس از گذشت حداقل 24 ساعت با دستکش جوش شیرین را جمع آوری کرده و پس از آن چند بار با دقت جارو برقی کشیده و فرش را به خوبی تمیز کنید .

به همین راحتی بوی بد فرش از بین می رود .

قالیشویی در محله شهرک راه آهن

قیمت ها در قالیشویی شهرک راه آهن

تمامی قیمت های ما بر پایه قیمت های اتحادیه می باشد . پس از این منظر اصلا نگران نباشید . داشتن مجوز اتحادیه قالیشویی تهران این تضمین را به شما می دهد که قیمت ها در اصولی ترین شکل خود هستند . پس بشتابید و با شماره های زیر تماس بگیرید تا در اسرع وقت فرش های خود را به صورت تمیز شده تحویل بگیرید .

شستشوی فرش دستباف در منزل

یکی از سخت ترین کار ها در خانه ، شستشو فرش می باشد . حال اگر این فرش دستباف باشد بسیار سخت تر و نیازمند حوصله و دقت بیشتری نیز می باشد . برای شروع بهتر است غبار روی فرش دستباف را جارو و از بین ببرید ، سعی کنید این کار را با دقت انجام دهید تا آسیبی به فرش دستباف وارد نشود . برای تست رنگ دهی فرش تان ابتدا یک گوشه از فرش تان را با آب ولرم نم دار کنید ، اگر رنگ نداد با خیال راحت و طبق اصول شستشو فرش اقدام به شستشو فرش دستباف خود کنید ، اما اگر فرش شما رنگ می داد این کار را به قالیشویی آب بسپارید تا متخصصان ما با روش های مخصوص بدون آسیب رسیدن به فرش ، فرش دستباف یا عتیقه شما را شستشو دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما