تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

مقایسه قالیشویی ها و براورد بهترین قالیشویی

قالیشویی تهران > بلاگ > مقاله > مقایسه قالیشویی ها و براورد بهترین قالیشویی
مجوز اتحادیه قالیشویی تهران

مقایسه قالیشویی ها و براورد بهترین قالیشویی

در این مقاله ما می خواهیم قالیشویی ها را مقایسه کنیم و از بین آن ها یک کارخانه را که با فاکتور های بهترین بودن سازگار است انتخاب کنیم . اما اول باید بفهمیم مفهوم بهترین بودن یعنی چی و سپس به تعیین ویژگی های قالیشویی بپردازیم . نیاز به تاکید ندارد که امروزه هر صنفی و هر گروهی خود را بهترین معرفی می کنند پس در واقع حرف های خود آن صنف و گروه ملاک مقایسه نمی تواند باشد .

 

واژه بهترین

وقتی از بهترین بودن یک صنف صبحت می کنیم باید ویژگی های کار آن صنف را بشانسیم و در واقع یک قیاس بین گروه های مشابه آن انجام دهیم . بهتری قالیشویی آنی است که روش های علمی شستن فرش را بشناسد و از آن ها در فعالیت های خود استفاده کند . برای مثال شستن فرش های دستبافت با اب گرم باعث به هم ریخته شدن رنگ های آن می شود . این نکته کوچکی است که باید کارخانه ها آن را بدانند. این نکته تنها یک مثال کوچک بود . نیز فاکتور های دیگری نیز وجود دارند که دارای مراتبی نیز هستند که به بررسی آن می پردازیم .

 

سرویس رفت و برگشت

یکی از ویژگی هایی که برای یک این صنف می توان متصور شد سرویس آمد و رفت برای حمل فرش های می باشند . در نظر داشته باشید که جمع کردن فرش ها و نیز بارگیری آن ها بر روی خودرو نیز تخصص های خاص خود را لازم دارد . پس در نظر داشته باشید که قالیشویی که می خواهید از آن استفاده کنید این سرویس را داشته باشد .

فریب نخورید

بعضی وقتا ما اشتباها دچار انتخاب هایی می شویم که دلیل آن ها گاها می تواند موارد زیر باشد .

  • سابقه کار
  • رضایت مشتریان
  • مجوز اتحادیه قالیشویی تهران
  • ضمانت کار توسط صاحبان

موارد گفته شده جزو الزامات برای کار این صنف هستند اما همیشه تضمین کننده بهترین بودن آن نیستند . در زیر به توضیح این موارد پرداخته ایم .

سابقه کار قالیشویی

تجربه و سابقه کار  می تواند فاکتور خوبی برای مقایسه قالیشیویی باشد چون وقتی یک گروه سال هاست که فعالیت دارد می تواند به این معنی باشد که مشتری ها از این آن ها رضایت دارند .

رضایت مشتریان

کاملا درست ایت که رضایت مشتریان اصلی ترین عامل در مقایسه یک فعالیت می باشد اما مشکلی که هست این است که شما ممکن است نتوانید مشتری های آن قالیشویی را پیدا کنیدکه بتوانید از آن ها سوال بپرسید که آیا از فعالیت این صنف رضایت دارید یا نه . برای مثال فرش کنید که از آشنایان شما یک نفر از این قالیشوی استفاده کرده و راضی یا ناراضی بوده . پس لزوما شما نمی توانید با نظر یک نفر تصمیم بگیرید که این قالیشویی بهترین است یا نه .

مجوز اتحادیه قالیشویی تهران

این مجوز فاکتوری بسیار مهم است . چرا که داشتن این مجوز به این معنی است که قبلا این صنف مورد تایید اتحادیه بوده است . هر چند که داشتن این مجوز به تنهایی عامل بهترین بودن نیست ولی حداقلش این است که از بدترین بودن فاصله می گیرد . در بین صنف های مختلف همیشه باید از بین آن هایی انتخاب کرد که این مجوز را دارند چرا که در صورت متضرر شدن شما می توانید شکایت خود را به اتحادیه ببرید

ضمانت کار توسط خود قالیشویی

قبلا هم گفته شد که هیچ صنفی خود را بد معرفی نمی کند و حتی به حرف هم شده باشد کار خود را تعرف می کند و این تضمین را به شما می دهد که بهتری است پس مواظب باشید کلاه سرتان نرود .

قالیشویی تهران

قالیشویی تهران مفتخر است که با چندین سال سابقه کاری و نیز داشتن روش های علمی برای انجام فرانید قالیشویی و نیز سرویس روفت و امد برای فرش ها در تهران و در شعبه های مختلف فعالیت می کند . برای سفارش دادن می توانید از شماره تلفن های ذکر شده استفاده کنید و نیز برای اطلاع از وضعیت شعبه های قالیشویی می توانید از منوی بالا استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما