تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

شستشوی فرش با پودر صابون

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > شستشوی فرش با پودر صابون
شستشوی فرش با پودر صابون

شستشوی فرش با پودر صابون

شاید در ذهنتان درباره ی شستشوی فرش با پودر صابون سوال پیش آمده باشد. چه لکه های قهوه روی فرش کرم رنگ داشته باشید، چه آثار مداد رنگی از کودکان نوپا و یا صرفاً تجمعی از گرد و غبار و کثیفی روزمره، همه فرش ها هرازگاهی نیاز به مراقبت و توجه دارند نحوه شستن فرش با شامپو فرش.

چیزی که بسیاری از صاحبان خانه را از تمیز کردن فرش منصرف می کند، تلاش برای جابجایی مبلمان و انتظار برای خشک شدن الیاف است. مراقبت از فرش نباید دشوار باشد.

اگر می خواهید بدانید که چگونه فرش ها را به راحتی تمیز کنید، در اینجا چند راه سریع و ساده برای از بین بردن لکه های سرسخت آورده شده است. شستشوی فرش با پودر صابون نیز یکی از همین موارد است.

نکات آزمایش شده برای تمیز کردن فرش

نگهداری منظم فرش شما به تمیز کردن عمیق آن کمک می کند. فرش ها باید هفته ای یکبار و بیشتر در مناطقی که مستعد کثیفی هستند جاروبرقی شود. این کار طول عمر فرش شما را افزایش می دهد و از تجمع کثیفی جلوگیری می کند شستشوی فرش دستبافت و ابریشم.

استفاده از پودر صابون یک راه عالی برای تمیز کردن فرش شما است. این بهترین استراتژی برای تمیز کردن فرش شما با پودر است. چه پودر فرش یا جوش شیرین هردوی این ها می توانند بسیار کارآمد باشند.

مراحل استفاده از پودر صابون

مراحل استفاده از پودر صابون
مراحل استفاده از پودر صابون

پودر را آزادانه روی فرش ها بپاشید. پودر را حداقل 30 دقیقه بگذارید. اما اگر بتوانید یک شب آن را بگذارید بماند خیلی بهتر است. این زمان به پاک کننده فرصتی برای تمیز شدن می دهد و لکه ها و بوها را از بین می برد. پس از اتمام کار، فرش را جاروبرقی بکشید.

چه لکه های قهوه روی فرش کرم رنگ داشته باشید، چه آثار مداد رنگی از کودکان نوپا و یا صرفاً تجمعی از گرد و غبار و کثیفی روزمره، همه فرش ها هرازگاهی نیاز به مراقبت و توجه دارند.

چیزی که بسیاری از صاحبان خانه را از تمیز کردن فرش منصرف می کند، تلاش برای جابجایی مبلمان و انتظار برای خشک شدن الیاف است. با این حال مراقبت از فرش نباید دشوار باشد.

اگر تا به حال خواسته اید بدانید که چگونه فرش ها را به راحتی تمیز کنید، در اینجا چند راه سریع و ساده برای از بین بردن لکه های سرسخت و بوهای ماندگار آورده شده است. این گونه شستشوی فرش با پودر صابون بسیار عالی عمل می کند معرفی بهترین قالیشویی شمال تهران.

نحوه استفاده از پودر در قالیشویی

در قالیشویی ما خیلی سال است که برای شستشوی فرش ها از پودر صابون استفاده می شود. دوستان عزیزی که کمی مردد هستند که آیا قالی خود را به ما بسپارند یا خیر به آن ها توصیه می کنیم، حتما به ما اعتماد کنند.

یکبار که قالی خود را به ما بسپارند، مشتری ثابت ما خواهند شد. و از آن به بعد همیشه قالی خود را به دست ما می سپارند تا شستشوی فرش با پودر صابون را به خوبی تجربه کنند.

وقتی نوبت به تمیز کردن فرش می‌رسد، آب و صابون کهنه آن را از بین نمی‌برد. به خصوص اگر با لکه‌های ماندگار، بوهای عمیق، یا سال‌ها کثیفی سر و کار دارید. اکثر مردم هنگام تمیز کردن فرش خانه خود به سراغ پودر فرش یا شامپو فرش می روند.

استفاده از پودر فرش مخصوص

استفاده از پودر فرش مخصوص

شستشوی فرش با پودر صابون برای مقابله با لکه‌ها و کثیفی‌ها، اگر می‌خواهید سریع کار کنید. بهتر است به جای شامپو، به دنبال یک پودر فرش اختصاصی باشید. شامپوها ممکن است ساعت ها طول بکشد تا خشک شوند و تا زمانی که آماده شوند، اتاق را از محدودیت خارج کنید تمیز کردن ریشه های فرش.

محصولات پودری را می‌توان خیلی سریع‌تر جاروبرقی کرد و به همان اندازه خوب کار می‌کند. از هر محصول شستشوی فرشی که استفاده می کنید، حتما دستورالعمل ها را بخوانید و هر دستورالعملی را دنبال کنید.

محصولات طبیعی فرش شویی

اگر ترجیح می دهید از محصولات طبیعی فرش شوی استفاده کنید، برخی از لوازم اصلی آشپزخانه وجود دارند که معجزه می کنند.

بیشتر مردم در مورد استفاده از آب سودا یا آب مقوی برای مقابله با لکه های قهوه شنیده اند، اما نمک نیز جایگزین خوبی برای از بین بردن کثیفی یا خیساندن لکه های تازه است.

همچنین، جوش شیرین بوی بدی که در میان الیاف پنهان شده است را جذب می کند. به یاد داشته باشید، هنگام استفاده از روش یا محصول جدید تمیز کردن، همیشه ابتدا آن را در یک منطقه کوچک آزمایش کنید.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

امیدواریم که به خوبی با شستشوی فرش با پودر صابون آشنا شده باشید. قالیشویی ما همیشه سعی دارد فرش ها را طوری بشورد که رضایت مشتری را جلب کند قالیشویی سازمان برنامه.

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز به شعبه های مختلف ما مراجعه کرده و یا تماس بگیرید تا از خدمات ما بهره مند شوید. شستشوی فرش با پودر صابون یکی از مهم ترین خدمات ما به شمار می رود.

Swimming rugs with soap powder

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما