تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی هفت تیر

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی هفت تیر
قالیشویی هفت تیر
قالیشویی هفت تیرReviewed by مدیر on Oct 17Rating: 4.5

قالیشویی هفت تیر

قالیشویی هفت تیر بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی هفت تیر

قالیشویی هفت تیر  تهران

قالیشویی  هفت تیر با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد. قالیشویی  هفت تیر  با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند. قالیشویی  هفت تیر  نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی  هفت تیر  ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.

[fc id=’2′][/fc]
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید قالیشویی  هفت تیر  همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

تماس با ما 88385167

چرا قالیشویی هفت تیر ؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب قالیشویی  هفت تیر  بسیار است.اما بهترین آنها که قالیشویی  هفت تیر  در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

شستشوی سریع:

قالیشویی  هفت تیر همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.   قالیشویی ا هفت تیر  با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی هفت تیر  در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

  قالیشویی هفت تیر  با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی  هفت تیر  با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند.قالیشویی هفت تیر بهترین قالیشویی تهران

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی هفت تیرتهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی هفت تیر با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

شستشو فرش با دستگاه تمام اتوماتیک

حال بعد از گذراندن 2 مرحله نوبت به شستشوی فرش می رسد که امروز تعداد زیاد از قالیشویی ها به روش تمام اتوماتیک فرش های خود را شستشو می دهند اما تعداد کمی از قالیشویی ها هستند هنوز به روش نیمه اتوماتیک و سنتی فعالیت می کنند اما بهتر است شستشوی فرش را به روش تمام اتوماتیک انجام بدهید یعنی اینکه شستشوی فرش ها را به یک قالیشویی که به این صورت فعالیت می کنند بسپارید زیرا که دستگاه های تمام اتوماتیک بر اساس آخرین استاندارد های شستشو فرش ساخته شده است و هیچ گونه آسیبی به فرش شما در هنگام شستشو وارد نمی کند و بلکه فرش را نسبت به دیگر روش های شستشو بسیار تمیز تر می کند و سرعت شستشو در این روش بسیار بالا است و می تواند روزانه تعداد زیادی فرش را شستشو دهد.

مزیت های شستشوی تمام اتوماتیک

  • پشت فرش نیز شستشو می شود
  • تمیز شدن یکدست تمام سطح فرش
  • شستشو فرش با سرعت بسیار بالا
  • شستشو فرش بدون هیچ گونه آسیب رساندن به فرش

ریشه دوزی و ریشه بافی

قالیشویی در هفت تیر

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

تاریخچه‌ محله‌

محله هفت تیر در ناحیه شمالی مرکز تهران و در منطقه 7 واقع شده است (بلوک های غرب میدان جزیی از منطقه 6 و بلوک های شرقی جزیی از منطقه 7 هستند). هفت تیر تهران از سمت جنوب با خیابان‌های شهید مفتح و کریمخان زند و از سمت شمال با خیابان بهار شیراز و بزرگراه مدرس در ارتباط است. قالیشویی هفت تیر.

میدان هفت تیر از جمله مهم ترین میدان های تهران، با نام سابق بیست و پنج شهریور، یکی از پر جنب و جوش ترین مکان ها و از مناسب ترین گزینه ها برای خرید است. علاوه بر آن، علی رغم تردد بسیار در این منطقه، این محدوده فاقد گره ترافیکی بوده و همیشه تردد در آن به سادگی انجام می شود.

به طور عمده این محدوده ترکیبی از کاربری های مسکونی و تجاری است. اما در برخی موارد پذیرای کاربری های خدماتی و فرهنگی و نیز ورزشی می باشد. از جمله مشهور ترین کاربری های خدماتی می توان به هتل مروارید واقع در ضلع غربی میدان اشاره نمود. قالیشویی هفت تیر آماده خدمت به شما است.

روز هفتم تیر 1360دو بمب بسیار قوی در محل دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی منفجر شد، که بر اثر شدت انفجار قسمت‌ هایی از ساختمان فرو ریخت و موجب مرگ ده ‌ها تن از مقامات مملکتی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و چند تن از وزرا گردید. در واقع علت نام گذاری این محله ناشی از این اتفاق است و ادای احترامی به کشته شدگان آن به واسطه مسئولین مربوطه بوده است. قالیشویی هفت تیر.

ارائه خدمات قالیشویی هفت تیر

خیس کردن فرش قبل از شستن

بافت های فرش به این صورت است که اگر قبل از شستشو آن را خیس کنید شستشو فرش قطع راحت تر خواهد بود و اینکه اگر فرش را می خواهید در منزل شستشو دهید بهتر است چند ساعت قبل از شستشو آن را خیس کنید که فرش راحت شسته شود و کثیفی های از بین برود.

در قالیشویی ها چون که زمان برای خیس کردن فرش ها ندارند فرش ها را با استفاده از آب های فشار خیس می کنند و چون که آب با فشار بسیار بالا به فرش برخورد می کند به داخل بافت فرش نفوذ می کند.

اماکن مهم

مراکز خرید:

فروشگاه زنجیره ای یاس، مهم ترین مرکز خرید محله می باشد که نه تنها در سطح محلی، بلکه نیازهای فرامحله ای را پاسخ گوست. می توان گفت این فروشگاه تقریبا تمام نیازهای مراجعه کنندگان را برآورده کرده و توانسته با دسته بندی محصولات در طبقات، امکان خریدی راحت و سریع را برای مخاطبان خود فراهم کند.

از دیگر مراکز خرید می توان به پاساژ مادر و نیز راسته مانتو فروشی ها، خرده فروشی ها، فرش فروشی ها و دیگر مراکز خودماتی اشاره نمود.

شستشوی فرش در هفت تیرمراکز بهداشتی و درمانی:

این محله به غیر از وجود داروخانه در داخل بافت، فاقد مراکز درمانی در داخل بوده و برای رفع این نیاز به دیگر محله های مجاور متکی است. محله ی بهار در شرق هفت تیر دارای چند درمانگاه و نیز بیمارستان سجاد (وابسته به ناجا)، با فاصله ی کمی از بافت این مشکل را به خوبی رفع کرده اند. قالیشویی هفت تیر.

لازم به ذکر است داروخانه ی معروف 13 آبان، در خارج از محله و در خیابان کریمخان زند واقع شده است.

اماکن مذهبی:

شاخص ترین عنصر مذهبی محله، مسجد الجواد، واقع در ضلع شرقی میدان است. این مسجد علاوه بر کاربری مذهبی خود، با داشتن کتابخانه، بار بخش فرهنگی را نیز به دوش می کشد. علت شهرت مسجد الجواد به غیر از بعد عملکردی آن، به دلیل معماری خاص آن است. به عبارتی این مسجد اولین مسجد مدرن تهران است.

اماکن آموزشی، فرهنگی:

سینما پایتخت از جمله مهم ترین مراکز فرهنگی فرامحله ای این محدوده از تهران است. این سینما به تمیزترین و صمیمی ترین سینمای تهران معروف است و مراجعه کنندگان خاص خود را دارد. قالیشویی هفت تیر.

وجود آموزشگاه زبان و چند موسسه آموزشی دیگر از جمله مراکز آموزشی این محله می باشند. اما کاربری های آموزشی مناسب تر خارج از محدوده ی بافت در فاصله ای نه چندان دور قرار گرفته اند، مانند مدرسه ای دخترانه در خیابان کریمخان زند.

از دیگر مراکز فرهنگی مهم در خارج از بافت می توان به خانه هنرمندان در محدوده ی ایرانشهر اشاره کرد. از کتابخانه ی مسجد الجواد نیز می توان به عنوان نقطه ی قوتی برای بالا بردن کیفیت محدوده نام برد.

مراکز تفریحی و ورزشی:

به جز فضای بازی در طبقه ی آخر فروشگاه یاس، باقی مراکز تفریحی و دیدنی در خارج از این بافت قرار دارند. از جمله این مراکز می توان به پارک بهار و موزه عکاس خانه موجود در آن اشاره کرد.قالیشویی هفت تیر.

اما مهم ترین و معروف ترین آن پارک خانه هنرمندان است، که داری مجموعه ای از رستوران ها و گالری ها و سالن های تئاتر و نمایش و نیز فروشگاه و کلاس آموزشی می باشد. در واقع خانه هنرمندان پاتوقی است برای اهل هنر و هنردوستان که از تمام تهران در آن جا گرد هم می آیند.

قالیشویی هفت تیر

شستشوی فرش در هفت تیر

 

 

 

 

 

 

 

غبارگیر فرش

غبار گیری فرش اولین مرحله در شستشو فرش است که اگر شما بخواهید فرش را در منزل شستشو دهید بهتر است این مرحله را انجام دهید که متاسفانه خیلی از مردم این مرحله را انجام نمی دهند و انتظار دارند که فرش آن بسیار راحت تمیز شود که اینطور نیست چون که اگر گرد و غبار فرش شما زیاد باشد و شما آن را غبارگیری نکنید در اثر برخورد با آب تبدیل به گل شده و در بافت فرش باقی نمی ماند و در مرور زمان باعث پوسیدگی فرش می شود و حالا اگر شستشو فرش خود را به قالیشویی سپرده باشید حتما آن ها این مرحله را برای شما انجام می دهند.

غبار گیری به صورت کلی به 2 روش انجام می شود :

  • غبارگیری دستی
    • اگر فرشی که می خواهید غبار رویی کنید باید اول از همه آن را بررسی کنید اگر مقدار گرد و غبار آن کم باشد باید غبار رویی آن به صورت دستی انجام شود و از طرفی دیگر در قالیشویی های که به روش سنتی شستشو را انجام می دهند هم به روش دستی غباررویی می کنند.
  • غبارگیری مکانیکی
    • امروزه با ابداع شدن دستگاه های جدید و به روز تمام مراحل قالیشویی توسط دستگاه انجام می شود و حالا دستگاه غبار رویی مکانیکی به این صورت است که فرش را باید در داخل دستگاه قرار دهید و شما می توانید میزان قدرت و شلاق زنی دستگاه را تنظیم کنید که حالا این تنظیمات باید توسط کارشناس مربوطه انجام شود.

راه های ارتباطی:

از اصلی ترین خیابان های همجوار محله هفت تیر می توان به خیابان شهید مفتح و کریم خان زند از سمت جنوب، خیابان بهار شیراز و بزرگراه مدرس از سمت شمال اشاره کرد.

مترو

یکی از ایستگاه های خط یک مترو تهران به نام ایستگاه هفت تیر در جنوب این میدان قرار گرفته است.

BRT:

تاکسی ها و اتوبوس هایی که در این محله قرار دارند نیز رفت و آمد را ساده تر می کنند. قالیشویی هفت تیر

قالیشویی هفت تیر دارای مجوز است؟

بله،دارای مجوز از صنف قالیشویان می باشد.

می توان فرش را در جای دیگری تحویل گرفت؟

بله،بعد از تحویل فرش به کارگران آدرس مورد نظر رابه کارگران دهید تا فرش د رمحل مورد نظرتان تحویل داده شود.

شستشوی فرش در محل منزل نیز امکان دارد؟

بله،اگر جای مناسبی برای شستشو دارید امکان دارد.

قالیشویی هفت تیردر روزهای تعطیل نیز خدمات ارائه می دهد؟

قالیشویی هفت تیر بصورت شبانه روزی حتی روزهای تعطیل هم در خدمت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما