تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی باغ فردوس

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی باغ فردوس
قالیشویی باغ فردوس
قالیشویی باغ فردوسReviewed by مدیر on Oct 8Rating: 4.5

قالیشویی باغ فردوس

قالیشویی باغ فردوس بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی باغ فردوس تهران

قالیشویی باغ فردوس

قالیشویی باغ فردوس با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد.قالیشویی باغ فردوس با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند.قالیشویی باغ فردوس نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی باغ فردوس ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.

[fc id=’2′][/fc]
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید قالیشویی باغ فردوس همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

تماس باما 22745035

چرا قالیشویی باغ فردوس؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب قالیشویی باغ فردوس بسیار است.اما بهترین آنها که قالیشویی باغ فردوس در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

شستشوی سریع:

قالیشویی باغ فردوس همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.قالیشویی باغ فردوس با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی باغ فردوس در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

قالیشویی باغ فردوس با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی باغ فردوس با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند.قالیشویی باغ فردوس بهترین قالیشویی تهران

خلاصه مطلب:

ّقالیشویی باغ فردوس همیشه در تلاش است تا با انجام خدمات شبانه روزی به اقشار مختلف جامعه از جمله منازل مسکونی و ارائه بهترین امکانات در امر شستشو و ترمیم فرش هابتواند همانند گذشته ، همچنان مشتریان خود را راضی نگه دارد. قالیشویی باغ فردوس

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی در محله باغ فردوس

قالیشویی باغ فردوس تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی باغ فردوس با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

ریشه دوزی و ریشه بافی

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

تاریخچه‌ محله‌

محله باغ فردوس در قدیم از سمت شمال به پل تجریش از سمت جنوب به پارک‌وی، از سمت شرق به رودخانه و از سمت غرب به خیابان ولیعصر منتهی شده است و محدوده‌ی آن در حال حاضر، از شمال به میدان تجریش و ابتدای خیابان ولیعصر، از جنوب به بزرگراه مدرس و خیابان فرشته از شرق به خیابان دربندی و انتهای آفریقا و از غرب به خیابان ولیعصر و پل پارک‌وی محدود می‌گردد.

شکل‌گیری محله در زمان پادشاهان قاجاریه یا شاید قبل از آن می‌باشد و این محل نیز همانند بسیاری از محلات شمیران به دلیل آب‌وهوای مساعد و دارا بودن زمین‌های حاصلخیز کشاورزی شکل‌گرفته است. قالیشویی باغ فردوس بهترین است.از افراد مؤثر در شکل‌گیری این محل می‌توان از آقای فخرالدوله و خاندان امینی‌ها نام برد. در قدیم فردی به نام زین‌العابدین در این محل زندگی می‌کرده. که ایشان را به‌عنوان بزرگ محل قبول داشتند و بیشتر افراد این محله از نوادگان او هستند.

شستشو فرش با رعایت اصول شرعی

در اسلام برای شستشو فرش توصیه هایی شده است.اگر می خواهید بر روی فرشی که شستشو می دهید عبادت کنید باید برای شستشو آن از 2 روش استفاده کنید:

روش  اول : در روش اول شما می توانید از آب کر (آب کر به آبی گفته می شود که اگر آن را داخل یک ظرف مکعبی بریزیم مقدار طول؛عرض و ارتفاع آن 3 وجب و نیم باشد) برای شستشو فرش استفاده کنید.

استفاده از آب کر می تواند تمام نجاست فرش شما را پاک کند اما استفاده از این روش برای پاک کردن نجاست مقداری سخت است.

روش دوم : روش دوم که به نسبت به روش اول راحت تر و آسان تر است استفاده از جاری است که می توانید با آن تمام نجاست فرش را پاک کنید.

شستشوی فرش در باغ فردوس

قنات فردوس به دلیل اهمیت و پرآبی آن در زمان گذشته و وجود باغ‌های زیاد اطراف آن دلیل اصلی نام‌گذاری این محل به باغ فردوس می‌باشد. بر اساس داده‌های آماري، در اين محله 14973 نفر ساكن هستند. در رابطه با ساختمان کالبدی محل می‌توان گفت که این محل دارای ساختمان‌های قدیمی بسیاری است که نشان از قدمت محل دارد. به‌عنوان‌مثال حمام قدیمی در میدان تختی و آب‌انبار واقع در مسجد قائم از این دسته بناها می‌باشند.

اما اين محله نیز مانند ساير محله‌های شميران اكثر ساختمان‌ها در چندساله اخير به برجهی بلندي تبدیل‌شده‌اند البته بعضي از اين برج‌ها و ساختمان‌های بلند در خیابان‌ها و کوچه‌هایی ساخته‌شده‌اند كه عرض آن‌ها بيشتر از 8 متر نيست و اين در حالي است كه اين منطقه بر روي گسل‌هایی قرار دارد كه بدین‌جهت امنيت محل در هنگام زلزله تأمین نيست.

از آثار تاریخی این محله ساختمان باغ فردوس مربوط به زمان قاجاریه باغ بزرگ الهیه، باغ نفت، موزه دکتر حسابی، باغ‌موزه ایران، مسجد قائم و مسجد فرشته را می‌توان نام برد. قالیشویی باغ فردوس بهترین قالیشویی تهران می باشد.

ارائه خدمات اسباب کشی

قالیشویی در باغ فردوس

اماکن مهم

مراکز دیپلماتیک:

که شامل: سفارتخانه­های سوئيس، آفريقاي جنوبي، كانادا، نيجريه، ویتنام، يوگسلاوي، مالزي، گرجستان و بلژيك می­ باشد. قالیشویی باغ فردوس

مراكز بهداشتی و درمانی:

آسايشگاه سالمندان كهريزك، بهزيستي و شیرخوارگاه سلمان، مركز مشاوره و خدمات روان‌شناختی سهي انديش، مجتمع بهزيستي و توان‌بخشی نرگس، مجتمع فردوس دكتر دارابي، درمانگاه فرشته در خيابان فرشته، مجتمع شبانه‌روزی دندانپزشكي مروارید و مجتمع دندانپزشكي پارسيان از مراکز درمانی این محله هستند.

ویژگی های قالیشویی آب

قالیشویی آب همان طور که می دانید یکی از بهترین قالیشویی در ارائه خدمات شستشو است.شما می توانید برای انجام هرگونه خدمات شستشو و رفوع از این قالیشویی استفاده کنید.

  • کسب مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران
  • داشتن بیش از 30 سال سابقه کاری
  • شستشو فرش ها با استفاده از بهترین دستگاه های اتوماتیک که بر اساس آخرین استاندارد شستشو فرش ساخته شده است.
  • پرسنل های ماهر و متخصص
  • شستشو انواع فرش های ماشینی
  • شسشتو انواع فرش های دستبافت و ابریشمی به صورت تخصصی
  • انجام تمام خدمات برای شما در زمان تعیین شده و بودن تاخیر

اماكن مذهبی، فرهنگی و اجتماعی:

  • كتابخانه فرشته ، كتابخانه موقوفات دكتر افشار ، موسسه قرآني هدي ،قرائت‌خانه دكتر افشار.
  • موزه دکتر حسابی: اين موزه بعد از فوت دكتر حسابي در اواخر سال 1371 در منزل ايشان افتتاح شد. بناي خانه متعلق به سال 1310 ه.ق است. موزه در طبقه سوم در ضلع غربي منزل دكتر حسابي ایجادشده است.
  • باغ فردوس: ساختمان باغ فردوس در زمان نظام الدوله وزیر دارایی ناصرالدین‌شاه ساخته‌شده و منزل معیرالممالک همسر خانم عصمت الدوله دختر ناصرالدین‌شاه بود. در قسمت شمال آن‌که در حال حاضر چمن‌کاری و کتابخانه می‌باشد قبلاً استخر بزرگی بود و اطراف آن نیز درختان کهن‌سال چنار وجود داشته که هنوز نیز تعدادی از آن‌ها موجود است.
  • عمارت باغ فردوس در دوطبقه به سبکقاجاریه و معروف به گوش‌فیل بنا گذاشته شد. زمین‌های قسمت جنوبی و سراشیبی باغ نیز با سنگ‌چین‌هایی به‌صورت هفت قطعه مسطح و مطبق درآمد و روی هریک از قطعات، استخری با فواره‌های متعدد احداث شد. استخرها به‌گونه‌ای ساخته‌شده بودند که از فواصل دورتر، بزرگ‌تر به نظر می‌آمدند.
  • باغ‌موزه هنر ايراني: باغ‌موزه هنر ايراني با متراژي كمتر از يك هكتار در منطقه الهيه واقع‌شده، ازلحاظ معماري مربوط به دوره پهلوي است. اين بنا متعلق به خانم توران مهاجر اسلامي (امير احمدي) است و آن را در سال 1310 ه.ش ساخته‌اند.
  • موزه سينما ، پايگاه بسيج ثارالله (مسجد قائم) ، پايگاه بسيج شهيد بهشتي (مسجد فرشته) ، سازمان آتش‌نشانی ايستگاه شماره 88 امام رضا ، كانون فرهنگي و هنري الهيه (مسجد فرشته) ، دفتر شوراياري محله فردوس ، موسسه خيريه بيت المهدي ، مسجد قائم ، مسجد فرشته ،حسينيه شهدا.

 مراکز تفریحی و ورزشی:

بوستان قلمستان ، بوستان فردوس ، پارك گلستان ، فضاي سبز عمومي ، مجموعه ورزشي محموديه ، باشگاه ورزشي ريوال.

قالیشویی باغ فردوس

شستشوی فرش در باغ فردوس

راه های ارتباطی:

مترو ایستگاه تجریش نزدیک‌ترین ایستگاه به باغ فردوس است. پس از خروج از ایستگاه تجریش، تنها با 15 دقیقه پیاده‌روی به سمت جنوب خیابان ولیعصر، به باغ فردوس خواهید رسید. اتوبوس‌های تندرو مسیر تجریش – راه‌آهن نیز در روبروی باغ فردوس ایستگاه دارند.

خدمات رفو و ترمیم فرش چه مدت طول می کشد؟

خدمات رفو و ترمیم هر فرش از فرش دیگر متفاوت می باشد. و به همین سبب نوع خدمات رفو و ترمیم نیز متفاوت و مختص هر فرش می باشد.

قالیشویی باغ فردوس شستشوی پتو هم انجام می ده؟

بله،تمامی خدمات شستشو فرش و موکت ،مبل و پتو هم انجام می شود.

امکان تحویل گرفتن فرش در محلی دیگر وجود دارد؟

در صورتی که جا به جایی دارید و مایل هستید در منزل جدید فرشهاتان را تحویل بگیرید. کافیست آدرس منزل جدید را هنگام جمع آوری اعلام نمایید. لازم به ذکر است تحویل فرش ها به آدرس دیگر مشمول هزینه مجزا نیست!

ساعات کاری قالیشویی چگونه است ؟

قالیشویی دروس از ساعات ۷ صبح الی ۱۰ شب پاسخگوی مشتریان عزیز می باشد. خدمات قالیشوئی در دو شیفت کاری روز و شب، و خدمات در محل ( منزل یا محل کار) در شیفت روز ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما