تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی امیر آباد

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی امیر آباد
قالیشویی امیر آباد
قالیشویی امیر آبادReviewed by مدیر on Oct 10Rating: 3.5

قالیشویی امیر آباد

قالیشویی امیر آباد بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی امیر آباد تهران

قالیشویی امیرآباد با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد.قالیشویی امیرآباد با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند.قالیشویی امیرآباد نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی امیرآباد ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.

[fc id=’2′][/fc]
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید قالیشویی  امیرآباد همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

تماس با ما 88385168

چرا قالیشویی امیرآباد ؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب قالیشویی امیرآباد بسیار است.اما بهترین آنها که قالیشویی امیرآباد در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

شستشوی سریع:

قالیشویی امیرآباد همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.قالیشویی امیرآباد با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد. قالیشویی امیر آباد

قالیشویی امیرآباد در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

هزینه شستشو فرش دستباف

قطعا برای شما هم پیش آمده که برای استعلام قیمت شستشو فرش دستباف خود با قالیشویی ها تماس گرفته اید اما مسئله مهم این است که شستشو فرش دستباف کاری سخت و تخصصی و همچنین زمانبر می باشد و به همین دلیل قیمت شستشو فرش دستباف نسبت به خدمات فرش ماشینی بیشتر است .

مهم ترین نکته هنگام تحویل فرش دستباف به قالیشویی حفظ ارزشمندی و ارزش این فرش ها می باشد .

قالیشویی آب با استفاده از بهترین متخصصان در شستشوی فرش دستباف و همچنین ضمانت نامه تضمین سلامت فرش به مشتریان عزیز به شما ، اطمینان خاطر می دهد تا با خیال راحت فرش دستباف خود را به قالیشویی آب بدهید . قالیشویی امیر آباد

امنیت:

قالیشویی امیرآباد با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی امیرآباد با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند.قالیشویی امیرآباد بهترین قالیشویی تهران

خلاصه مطلب:

ّقالیشویی امیرآباد همیشه در تلاش است تا با انجام خدمات شبانه روزی به اقشار مختلف جامعه از جمله منازل مسکونی و ارائه بهترین امکانات در امر شستشو و ترمیم فرش هابتواند همانند گذشته ، همچنان مشتریان خود را راضی نگه دارد. قالیشویی امیرآباد

بهترین قالیشویی در امیر آباد

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی امیرآباد تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشوییامیراباد با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

ریشه دوزی و ریشه بافی

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود. قالیشویی امیر آباد

تاریخچه‌ محله‌

محله امیرآباد از محله های اصیل تهران واقع در منطقه 6 شهرداری تهران می باشد. قیمت خانه ها و آپارتمان های این محله متوسط رو به بالا است.  قالیشویی امیرآباد.

بنیان گذار این محله  میرزا تقی خان امیر کبیر می باشد. که به دلیل آب و هوای خوب و نزدیکی آن نسبت به تهران آن را بنا نهاد. همچنین ناصرالدین شاه از شاهان قاجار برای تفریح و فرج به این محله می آمد.

خوابگاه دانشگاه تهران (کوی دانشگاه) از دیگر بناهای به یاد مانده به ساخت امیر کبیر در سال 1328 می باشد.قالیشویی امیرآباد.

قزل قلعه که در اختیار ساواک بوده و به عنوان زندان سیاسی استفاده می شد . پس از انقلاب اسلامی به میدان میوه و تره بار و فروشگاه تبدیل شد ، در واقع همان قورخانه قدیم بوده که در آن لوازم و ادوات لشکری نگه داری می شده است. قالیشویی امیر آباد

بخش زیادی از زمین های امیر آباد که در سال 1320 تا 1324 در اختیار نیروهای آمریکایی قرار گرفت و دارای خوابگاه سربازان ، تعمیرگاه موتوری ، ساختمان بهداری ، کارخانه برق ، کارخانه یخ سازی و ساختمان تصفیه آب بود. در ابتدا زمین های کشت جو و گندم بوده که نیاز بیشتر اهالی منطقه را تامین می کرد. قالیشویی امیر آباد

ارائه خدمات قالیشویی امیر آباد

شستشوی فرش در امیر آباد

اماکن مهم

مراکز دولتی:

همچنین سازمان انرژی اتمی ایران ، راکتور تحقیقاتی تهران ، پردیس دانشگاه تربیت مدرس ، موزه هنرهای معاصر ،  موزه فرش و مجموعه ورزشی خورشید ایرانیان  نیز در این منطقه واقع شده اند.

اماکن تفریحی:

برج بین المللی تهران (56 طبقه) و برج های مسکونی سه گانه آ.س.پ از مراکز تفریحی و تجاری محله می باشند. . پارک لاله ، هتل بین المللی لاله (InterContinental سابق) و هتل بین المللی اسپیناس خلیج فارس نیز از اماکن تفریحی و اقامتی مهم این محله و تهارن محسوب می شود. قالیشویی امیر آباد، بهترین قالیشویی تهران.

مراکز خرید:

بازارچه لاله ، ، مرکز خرید لاله مراکز خرید این محله بوده که مایحتاج مردم را تامین می کنند.

مراکز بهداشتی و درمانی:

بیمارستان قلب تهران ، بیمارستان دکتر شریعتی ، کلینیک تخصصی دندان پزشکی 600 ارتش ایران . نیز امکانت بهداشتی و درمانی امیرآباد را تامین می کنند.

اماکن فرهنگی و آموزشی:

دانشگاه تهران ، ورزشگاه دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران و موسسه چاپ و انتشارات دانشگاه تهران از مراکز مهم دانشگاه می باشد. قالیشویی امیرآباد

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران ، دانشکده علوم اجتماعی  ، دانشکده اقتصاد ، دانشکده مدیریت ، پردیس شماره 2 دانشکده های فنی ، دانشکده فیزیک و دانشکده ادبیات و زبان های خارجی از مراکز علمی این محله به شمار می روند.

اماکن تاریخی:

موزه هنرهای معاصر ، موزه فرش و… از جمله مواردی هستند که تاریخ اشیا و افراد ایران در آن ها به نمایش گذاشته شده اند.

قالیشویی امیر آباد

قالیشویی در امیر آباد

 

 

 

 

 

 

مزایا شستشو فرش دستباف در قالیشویی

یکی از مهم ترین مسئله ها در شستشو فرش دستباف ، مزایا آن نسبت به شستشو فرش دستباف توسط خود شما می باشد . به عبارتی اگر مزایایی وجود نداشته باشد قطعا شما به سمت این که فرش دستباف خود را به قالیشویی ها بدید نخواهید آمد . در ادامه به برخی از مزایا شستشو فرش دستباف توسط قالیشویی خواهیم پرداخت :

  • شستشو قرش دستباف در قالیشویی باعث می شود که فرش رنگ خود را پس ندهد زیرا فرش زیر نظر متخصصان شستشو داده شده است .
  • به دلیل غبار گیری کامل زیر نظر متخصصان ، از تیره نشدن فرش دستباف خیالتان راحت است .
  • تمام لک ها و آلودگی ها از بین می رود .
  • در صورت نیاز از دستگاه های جدید و اتوماتیک استفاده می شود .
  • خشک کردن فرش به بهترین روش انجام می شود .

راه های ارتباطی:

این محله از جنوب به پارک لاله و بلوار کشاورز ، از شمال به بزرگراه حکیم و اتوبان شهید همت ، از شرق به اتوبان کردستان و محله یوسف آباد و از غرب به محله گیشا و بزرگراه چمران متصل می شود. قالیشویی امیرآباد.

مترو

ایستگاه میدان جهاد نزدیکترین ایستگاه مترو به این منطقه می باشد.

BRT:

این محله به دلیل قرار گیری در مرکز شهر به اتنوبوس های تندرو دسترسی دارد.

تاکسی:

خطوط تاکسیرانی این محله فعال می باشد. قالیشویی امیرآباد

خدمات شستشوی فرشها به صورت اسلامی می باشد؟

تمام شستشو ها ( فارغ از نوع شستشو و مواد شوینده) اسلامی بوده و تمامی فرش ها آبکشی و کر اسلامی داده می شوند

شستشوی فرش دستبافت با ماشینی فرق میکند؟

بله،به دلیل حساس بودن فرش دستبافت هم شستشو و هم مواد شستشو متفاوت است

قالیشویی مجاز است؟

قالیشویی امیرآباد زیر نظر و بازرسی اتحادیه قالیشویان بوده؛ و تمامی شستشوها یا خدمات با بهترین مواد شوینده و دستگاه های مورد تایید اتحادیه قالیشویان انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما