تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی امام خمینی

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی امام خمینی
قالیشویی امام خمینی
قالیشویی امام خمینیReviewed by مدیر on Oct 13Rating: 4.0

قالیشویی امام خمینی

قالیشویی امام خمینی بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی امام خمینی تهران

قالیشویی امام خمینی

قالیشویی امام خمینی با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد.قالیشویی امام خمینی با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند.قالیشوی امام خمینی نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی امام خمینی ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

[fc id=’2′][/fc]

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید قالیشویی امام خمینی همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

تماس با ما : 55045504

چرا قالیشویی امام خمینی ؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب قالیشویی امام خمینی بسیار است.اما بهترین آنها که قالیشویی امام خمینی در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

شستشوی سریع:

قالیشویی امام خمینی همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.قالیشویی امام خمینی با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی امام خمینی در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

قالیشویی امام خمینی با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی امام خمینی با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند.قالیشویی امام خمینی بهترین قالیشویی تهران

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی امام خمینی تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی امام خمینی با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

ریشه دوزی و ریشه بافی

بهترین قالیشویی امام خمینی

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

تاریخچه‌ محله‌

خیابان امام خمینی(ره) از اصلی ترین خیابان های مرکزی تهران است. خیابانی که در گذشته به نام های مریضخانه ، باغ شاه، میدان توپخانه و سپه خوانده می شد. این میدان در دوران حکومت ناصرالدین شاه ساخته شده است.

این میدان به دستور امیرکبیر در سال ۱۲۸۴ ساخته شد و مردم ایران از همان زمان شاهد وقایع تاریخی زیادی در آن بوده ‌اند. وقایعی مثل تجمع ‌های اعتراضی و اعدام بعضی از محکومان بوده ‌اند. از جمله تجمع ‌های مهم انجام شده در این میدان می‌توان به تجمع طرفداران ملی شدن صنعت نفت در این میدان اشاره کرد. قالیشویی امام خمینی .

دوره اول ساخت میدان از آغاز شکل‌گیری میدان تا تکمیل شدن نخستین آن را در بر می‌گیرد و مصادف است با اولین توسعه طراحی ‌شده شهر تهران در عهد ناصری و از نظر زمانی، فاصله سال‌های ۱۲۶۰ تا ۱۳۰۰ هجری شمسی را شامل می ‌شود.

قالیشویی در امام خمینی

در این دوره، پس از تثبیت شکل اصلی میدان، تغییرات جزئی و موضعی در شکل و کالبد و عملکرد ابنیه گرداگرد میدان رخ می‌دهد، ولی کلیت فضایی میدان تغییر نمی‌کند و شکسته نمی‌ شود. قالیشویی امام خمینی.

میدان توپخانه، در پی گسترش شهر در زمان سلطنت ناصرالدین شاه احداث شد و پیش از آن اراضی مربوطه، به باغ ‌ها و زمین ‌های کشاورزی اختصاص داشت.

احداث میدان توپخانه جدید به محمدابراهیم‌ خان معمارباشی (محمدابراهیم ‌خان آذربایجانی وزیر نظام دایی) واگذار شد. وی در شمال و جنوب و غرب میدان که شکلی مستطیل داشت و طول آن در جهت شرقی-غربی قرار گرفته بود، حجره‌ها و انبارهای دوطبقه ‌ای ساخت. قالیشویی امام خمینی

دوره‌ی دوم مصادف است با تغییر حکومت قاجار و روی کار آمدن حکومت رضا‌شاه و تغییر الگوهای گذشته و پیدایش روابط جدید و شروع مدرنیزاسیون و در نتیجه، وقوع تغییر و تحولات جدی در چهره شهر تهران، که در نهایت به شکسته شدن قالب قبلی میدان منجر می‌شود.

شکل جدید میدان  در فاصله سال‌های ۱۳۰۰ تا ۱۳۲۰ تکمیل و تثبیت می ‌شود و این وضعیت کم و بیش تا حدود ۱۳۴۰ باقی می ‌ماند، ولی از ۱۳۲۰ به تدریج دچار تغییر فرسایش ‌می ‌شود. در دوره دوم میدان توپخانه، شکل میدان مشخص است و با محدوده گذشته میدان تفاوتی ندارد و همان شکل مستطیل با همان نسبت طول و عرض و ابعاد حفظ شده است.

بهترین قالیشویی امام خمینی

دوره سوم تغییرات مصادف با زمانی است که شکل شهر و روابط شهری گذشته به کلی دگرگون می ‌شود و به تبع آن، کالبد میدان نیز از ارزش‌ ها و عملکردها و قالب ‌های قبلی کاملا دور می ‌شود و الگو و سبک بین ‌المللی در معماری و شهرسازی مورد توجه قرار می ‌گیرد.

توسعه سریع شهر تهران و ازدیاد جمعیت شهرنشینی و شروع ساخت و سازهای جدید چهره معاصر شهر تهران را به وجود می ‌آورد. پایین آمدن اعتبار فرهنگی بافت شهری گذشته و تغییر عملکرد بخش ‌های قدیمی ‌تر شهر و بروز مشکلات امروزی در این دوره رخ می ‌کند.

این مقطع را می‌توان دوران انحطاط فضاهای شهری در تهران و دوره به تخریب کشیده شدن میدان به حساب آورد كه طی آن این فضا به تدریج با اقدامات نابجا تخریب می‌ شود و از فضایی معتبر و مركزی در سطح شهر به فضایی پر از گره های ترافیکی و مكانی فاقد ارزش ‌ها فرهنگی و كالبدی و فضایی تبدیل می ‌شود.

در اواخر دهه سی و شروع دهه چهل، با تخریب ساختمان شهرداری در ضلع شمالی میدان، زمین آن پس از مدتی بلاتكلیفی به میدان ضمیمه می‌ شود و ابتدا به صورت توقفگاه و سپس به منزله پایانه اتوبوس‌رانی مورد استفاده قرار می گیرد. قالیشویی امام خمینی آماده خدمت به شما است.

بدنه مربوط به خیابان پشت شهرداری به بدنه شمالی میدان تبدیل شده است و  بدنه‌ی غربی دهانه ‌ی مترو  در آن ساخته می ‌شود و بدنه‌ ی جنوبی میدان برج جدید مخابرات جایگزین ساختمان سابق آن شده است. این برج با ارتفاع بسیار زیاد، كه قرابتی با ابعاد میدان و بناهای اطراف آن ندارد، احداث شده و تا امروز باقی مانده و سراسر بدنه جنوبی میدان را اشغال كرده است.

قالیشویی در محله امام خمینی

رنگ کرومی در فرش چیست ؟

رنگ کرومی از دیگر رنگ های مصنوعی فرش است که به نسبت رنگ جوهری کیفیت بالاتری دارند و امروزه در اکثر فرش ها از این رنگ استفاده می شود و رنگ های کرومی شبیه به رنگ های طبیعی هستند.

رنگ های کرومی در فرش های نو بسیار زیبا و از شفافیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما در فرش های کهنه کمی رنگ های آن کدر می شود.

تمیز کردن گلیم فرش

گلیم یکی از انواع فرش هایی است که در بین ایرانیان بسیار محبوب است و حدود در تمام خانه های ایرانی پیدا می شود که تمیز کردن آن نسبت به دیگر فرش ها راحت است.

اماکن مهم

مراکز خرید:

بخشی از فروشگاه ‌های ضلع شمالی میدان (پشت شهرداری) امروزه به کار فروش دستگاه ‌های صوتی اتومبیل گرفته شده ‌اند. اطراف باب همایون نیز بورس فروش کت و شلوار می باشد.

بدون شک علاقه‌ مندان بازی‌ های کامپیوتری مغازه‌ های فروش لوازم بازی و در گذشته فروش نوارهای کنسول‌های سگا و میکرو و بازی ‌های پلی‌استیشن را در این محله کاملا می ‌شناسند و به یاد می ‌آورند.

مراکز بهداشتی و درمانی:

داروخانه دكتر جعفري زاده در بلوار معلم و مطب پزشک خانواده، پزشک داخلی و مامایی در این محله آماده رساندن خدمات درمانی در این محله می باشند.

مساجد مذهبی:

مسجد اميرالمؤمنين و مسجد المهدي بهاران در بلوار بهار شمالی، مسجد امام حسن مجتبي(ع) در بلوار معلم، مسجد اميرالمؤمنين در بلوار الغدیر و مسجد الغدیر در بازار آهن از اماکن مذهبی این محله به شمار می آیند. قالیشویی ، امام خمینی بهترین قالیشویی تهران.

اماکن فرهنگی:

در این محله موزه های بسیاری وجود دارد که جزو فرهنگ غنی این منطقه به شمار می آیند. از جمله این موزه ها می توان به موزه پست، سردر باغ ملی، خانه موزه مقدم، موزه ملی قران کریم و … اشاره کرد.

مراکز تفریحی و ورزشی:

ساختمان قدیمی مخابرات در میدان امام خمینی(ره)، موزه پست، سردر باغ ملی، میدان حسن آباد، خانه موزه مقدم، موزه ملی قران کریم، ساختمان قدیم مجلس، میدان حر و … بخشی از دیدنی های خیابان قدیمی امام خمینی می باشد.

چندین باشگاه ورزشی در بلوار معلم و بلوار الغدیر وجود دارد که زیر نظر اداره تربیت بدنی غرب تهران فعالیت می کنند. از جمله باشگاه شاهین در بلوار الغدیر. قالیشویی امام خمینی.

راه های ارتباطی:

میدان امام خمینی (ره) به خیابان‌های بسیار مهم و پر رفت و آمدی متصل است.

این میدان از شمال شرق به خیابان لاله زار، قالیشویی از شمال غرب به خیابان فردوسی، از غرب به خیابان امام خمینی (ره)، از شرق به خیابان امیرکبیر، از جنوب شرقی به خیابان ناصرخسرو و از جنوب غربی به خیابان باب همایون می رسد. قالیشویی امام خمینی

مترو

ایستگاه مترو امام خمینی در گوشه جنوب غربی میدان امام خمینی واقع شده و تقاطع خط 1 و 2 مترو تهران است. این ایستگاه در خرداد 1387 مورد بهره برداری قرار گرفت و از ایستگاه های اصلی مترو تهران محسوب می شود.

BRT:شستشوی فرش در امام خمینی

از اتوبوس هایی که به میدان امام خمینی و پایانه های اطراف آن تردد می‌کنند، می توان استفاده کرد. مانند پایانه فیاض‌بخش و پایانه قورخانه.

از نقاط مختلف شهر مثل پایانه تاکسی رانی میدان آزادی نیز به میدان امام خمینی تاکسی تردد می کند. قالیشویی امام خمینی.

قالیشویی امام خمینی دارای مجوز است؟

بله،قالیشویی امام خمینی دارای مجوز از صنف قالیشویان می باشد

ساعت کاری قالیشویی تا چ وقت است؟

قالیشویی امام خمینی 24 ساعته بدون تعطیلی در خدمت شماست

خدمات شستشو چگونه است؟

شستشو با مواد عالی ،خشک کردن بادستگاه و قراردادن زیر نور خورشید،اتو لول شده تحویل شما می شود

در شستشو از چه موادی استفاده می شود؟

از بهترین مواد خارجی ،بدون آسیب به بافت فرش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما