تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی آیت الله کاشانی

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی آیت الله کاشانی
قالیشویی آیت الله کاشانی
قالیشویی آیت الله کاشانیReviewed by مدیر on Oct 22Rating: 4.5

قالیشویی آیت الله کاشانی

قالیشویی آیت الله کاشانی بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی آیت الله کاشانی

قالیشویی آیت الله کاشانی  تهران

قالیشویی آیت الله کاشانی  با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد.  قالیشویی آیت الله کاشانی با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند.   قالیشویی آیت الله کاشانی  نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی آیت الله کاشانی   ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

[fc id=’2′][/fc]

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید   قالیشویی آیت الله کاشانی  همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

تماس با ما 44901983

خشکشویی مبلمان

معمولا با نزدیک شدن به ایام عید نوروز خانوم ها به فکر شستن مبلمان خود هستند و شستن مبلمان هم راحت نیست و باید با یک سری اصول خاصی برای شستن آن ها رعایت کنید زیرا پارچه های مبل بسیار حساس است و اگر به صورت نامناسب شسته شود و یا از مواد شوینده های غیر مناسب استفاده شود به آن آسیب می رسد و ممکن است دیگر مبلمان قابل استفاده نباشد و باید آن ها را تعویض کنید و اگر رنگ مبلمان روشن است توصیه می شود حتما شستشو آن ها را به قالیشویی بسپارید.

قالیشویی با ارسال پرسنل و کارشناس متخصص به محل شما مبلمان شما را به راحتی خشکشویی می کنند و تمام لکه های مبل را از بین می برند و این را در نظر داشته باشید که شستشو زیر نظر کارشناس متخصص انجام می شود که هیچ آسیبی به مبلمان نرسد .

چرا  قالیشویی آیت الله کاشانی ؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب  قالیشویی آیت الله کاشانی   بسیار است.اما بهترین آنها که  قالیشویی آیت الله کاشانی در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

مزایا شستشو مبلمان

  • مبلمان یکی از وسایل های پر استفاده منزل است و بعد از مدتی استفاده بوی نامطبوعی به خود می گیرد و این بوع تنها با شستن از بین می رود و بعد از خشکشویی بوی بد آن از بین خواهد رفت.
  • مبلمان و ابر های داخل آن به صورت کامل شستشو داده می شود و مانند روز اول آن می شود چون که بعد از شستشو با استفاده یک دستگاه مانند جارو برقی تمام آلودگی و جرم های را از مبل خارج می کند.
  • اگر مبلمان خود را در بازه های زمانی طولانی شستشو دهید ممکن است باعث پوسیدگی فرش شود چون که اگر آلودگی و جرم داخل مبل باقی بماند بعد از مدتی استفاده باعث پوسیدگی مبل می شود و برای جلوگیری از پوسیده شدن آن می توانید مبلمان را در بازه های زمانی کوتاه شستشو دهید.

شستشوی سریع:

قالیشویی آیت الله کاشانی همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.   قالیشویی آیت الله کاشانی  با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی آیت الله کاشانی   در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

قالیشویی آیت الله کاشانی  با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی آیت الله کاشانی  با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند  قالیشویی آیت الله کاشانی بهترین قالیشویی تهران

مجوز

داشتن مجوز برابر با این است که قبل از شما افرادی ذی صلاح کار این صنف قالیشویی را تایید کرده اند . و در نگاه دوم می شود گفت که در صورت تخطی یه صنف می توان شکایت آن را به اتحادیه مربوطه برد . پس  قالیشویی آپ آیت الله کاشانی در این مورد هم دارای وجه تمایز است 

پاک کردن لکه لاک از روی فرش

هنگامی لکه لاک بر روی فرش شما ایجاد شده است نباید با همان کثیفی یا لاکی آن را تمیز کنید زیرا به بقیه قسمت های فرش هم سرایت می کند و برای پاک کردن لکه های مرطوب فرش با استفاده یک دستمال تمیز به صورت عمودی لکه را تمیز کنید و اصلا دستمال را به صورت افقی بر روی فرش نکشید زیرا به لکه بزرگتر خواهد شد.

قبل از اینکه شروع به پاک کردن باید به این دقت کنید که رنگ فرش شما تیره یا روشن است و برای اگر رنگ فرش شما روشن است می توانید از پاک کننده لاک بدون الکل استفاده کنید که بهترین گزینه برای فرش های روشن است و اگر رنگ فرش شما تیره است برای از بین بردن لکه لاک از روی آن باید از الکل طبی و یا اسپری مو استفاده کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که قبل از استفاده از تمام پاک کننده های بالا مقداری کمی از آن را در یک گوشه فرش که در دید نیست امتحان کنید و اگر به رنگ فرش آسیبی وارد نکرد سپس استفاده کنید.

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی آیت الله کاشانی تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی آیت الله کاشانی با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

ریشه دوزی و ریشه بافی

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

قالیشویی در آیت الله کاشانی

تاریخچه‌ محله‌

این محله در منطقه 5 شهرداری تهران واقع شده است. بزرگراه آیت الله کاشانی در غرب تهران واقع شده است که از سمت شرق خود، به فلکه دوم صادقیه می رسد و غرب آن به شهر زیبا و اتوبان یادگار امام منتهی می گردد. همچنین در شمال آن خیابان مرزداران قرار داشته و جنوب آن با اتوبان شیخ فضل الله نوری هم مرز می شود.

یکی از ویژگی های مهم این بزرگراه داشتن تقاطع با اتوبان های باکری، حکیم و شهید ستاری بوده که دسترسی به آن را راحت تر کرده است قالیشویی .

 

این محله را نمی توان از محله های قدیمی تهران دانست تا جایی که قبل از انقلاب، هیچ گونه ساخت و سازی در این زمین ها انجام نشده و زمین هایش بایر بود. پس از انقلاب به دلایل متعددی چون رشد جمعیت تهران، افزایش مهاجرت به پایتخت و… این بخش از تهران به مرور زمان شکل و شمایلی جدید به خود گرفت و ساخت و سازهایش نیز آغاز شد. بخشی از زمین های این محله در اختیار هموطنان اقلیت مذهبی ما است. از همین روی کمتر از 1% ساکنانش مسیحیان، کلیمی ها و بهایی ها هستند.قالیشویی آیت الله کاشانی.

 

بزرگراه آیت الله کاشانی به سه بخش تقسیم شده است. محله سازمان برنامه شمالی، ابوذر و مهران از مهم ترین بخش های آیت الله کاشانی هستند. همان طور که گفتیم این محله قدیمی نیست، از همین رو دارای بافت شهری امروزی و نوساز بوده و کاملا به صورت شطرنجی ساخته شده است.

این محله دارای تراکم ساختمانی متناسبی است اما نزدیکی پارک اردکانی که در محله سازمان برنامه واقع شده، به نسبت سایر بخش های بزرگراه آیت الله کاشانی دارای تراکم بیشتری است. قالیشویی آیت الله کاشانی.

شستشوی فرش در آیت الله کاشانی

اماکن مهم

مراکز خرید :

این محله دارای فروشگاه های محلی فراوانی است که نیاز ساکنین را برطرف می سازد، علاوه بر آن پاساژ پردیس خانواده نیز در این محله واقع شده است.

اماکن تفریحی و ورزشی:

در این محله به دلیل جمعیتی که زندگی می کنند، چندین و چند فضای سبز ساخته شده است. وجود چندین پارک با نام های اردکانی، نیلوفر، مریم، طبیعت، صبا و… فضایی دلنشین برای اهالی این محل فراهم آورده اند. ساکنین می توانند اوقات فراغت خود را در این فضاها بگذرانند.

همچنین رستوران ها و مراکز خرید در این محله در کنار بوستان های آن از مراکز تفریحی اش به شمار می رود. قالیشویی آیت الله کاشانی.

اماکن مذهبی:

مسجد نظام مافی الماس درخشان خیابان آیت الله کاشانی است. معماری این مسجد به گونه ایست که ظرفیت تبدیل شدن به نماد شهری را دارد. یک اثر مدرن، پر امکانات و پرطرفدار برای برگزاری هر نوع مراسم و آیین می باشد. معماری این مسجد به گونه ای است که شما تصور می کنید ردیف های خنیایی دیوار به سوی قبله در حرکت اند. مسجد نظام مافی در سالن های خود ۳۳۰ نفر را جای می دهد. این سالن ها مبله است و امکانات مفیدی دارد.

همچنین مسجد علی ابن ابی طالب (ع) از دیگر مساجد این محله می باشد.

مراکز آموزشی و فرهنگی:

مرکز فرهنگی نور در محله آیت الله کاشانی قرار دارد و همچنین آموزشگاه آوای نوین نیز در این محله به آموزش می پردازد.

مراکز بهداشتی و درمانی:

بیمارستان پیامبر در محله آیت الله کاشانی واقع شده است.

قالیشویی خیابان آیت الله کاشانی

بهترین قالیشویی آیت الله کاشانی

راه های ارتباطی:

دسترسی اصلی این محله از بلوار آیت الله کاشانی می باشد.

مترو

فلکه دوم صادقیه نزدیک به بزرگراه آیت الله کاشانی است و اهالی این محل می توانند از این ایستگاه مترو صادقیه استفاده کنند.

BRT:

فلکه دوم صادقیه همچنین دارای ایستگاه های تاکسی و اتوبوس متعددی است که به بخش های اصلی تهران دسترسی دارد.

ساعت کاری قالیشویی چگونه است؟

قالیشویی آیت الله کاشانی از ساعات ۷ صبح الی ۱۰ شب پاسخگوی مشتریان عزیز می باشد. خدمات قالیشوئی در دو شیفت کاری روز و شب، و خدمات در محل ( منزل یا محل کار) در شیفت روز ارائه می شود.

قیمتها به چه صورت است/؟

قیمت ها براساس نرخ اتحادیه است.

آیا شستشوها اسلامی می باشد؟

بله،تمامی مراحل شستشو فارغ از مواد و نوع شستشو،آبکشی و کر اسلامی داده می شود

تحویل فرش ها چند روز طول می کشد؟

با توجه به تعداد فرش از 42 ساعت تا 73 ساعت فرش ها تحویل داده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما