تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

خشک کردن فرش

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > خشک کردن فرش
قالیشویی زرگنده
خشک کردن فرشReviewed by مدیر on Oct 10Rating: 4.5

خشک کردن فرش

خشک کردن فرش به دو صورت انجام میشودخشک کردن فرش

  • دستی
  • ماشینی

که روش ماشینی مناسب تر میباشد به دلیل اینکه در پروسه فرش در هنگام جابه جایی جهت خشک کردن صدمه یا پاره نمیشود و همچنین خشک کردن فرش روش سنتی بدلیل اینکه فرش در معرض نور تند خورشید قرار می گیرد در حالی که فرش خشک شده باشد تابش مسقیم باعث تغییر رنگ و کدر شدن فرش میشود.

 ابزار مناسب تمیز کردن فرش

جاروبرقی یکی از تجهیزات بسیار مطمئن فرش برای تمیز کردن است. این گجت ها می توانند به سرعت آلودگی و گرد و غبار را بیرون بکشند، با این حال اگر می خواهید تمیز کردن را خودتان انجام دهید بهتر است با یک قالیشویی معتبر تماس بگیرید  تا یک کارشناس متخصص برای شما ارسال کنند چون که آن ها از مهارت و تجربه بالایی برخوردار هستند و می توانند علاوه بر جارو کشیدن خدمات دیگری هم برای فرش شما انجام می دهند.

تضمین کتبی برای فرش های دستباف و عتیقه

نرخ قالیشویی 99 برای قالیشویی هایی که ضمانت نامه و تضمین سلامت فرش به مشتریان خود را ارائه می دهند نسبت به سایر قالیشویی ها بیشتر می باشد . تضمین سلامت فرش برای همه فرش ها صادر نمی شود و بیشتر برای فرش های زینتی و عتیقه مورد استفاده قرار می گیرد اما در صورت درخواست مشتری می توان ضمانت نامه را برای فرش های ماشینی نیز در نظر گرفت .

خشک کردن فرش

بهترین روش خشک کردن فرش

به طبع در صورت دریافت تضمین سلامت فرش ، قیمت خدمان آن نیز بیشتر خواهد شد . با داشتن تضمین سلامت فرش ، در صورت رسیدن آسیب احتمالی به فرش خسارت توسط قالیشویی پرداخت خواهد شد.

پرداخت مبلغ تضمین سلامت فرش بسیار ناچیز است ولی در صورت رسیدن هر گونه آسیبی به فرش تمام مبلغ خسارت وارد شده به فرش به مشتریان عزیز عودت داده می شود .

قالیشویی تهران
افرادی که فرایند شستن و خشک کردن فرش را در خانه انجام می دهند بایستی نکاتی را در خصوص خشک کردن برای آسیب ندیدن فرش رعایت کنند
فرش های شسته را پهن یا آویزان نکنید همانطور که گفته شد نور خورشد باعث آسیب دیدن فرش میشود اگر فضای مناسب دارید میتوانید از بخار نیز استفاده کنید.
آن را از پشت و در فضای آزاد به دور از نور آفتاب پهن کنید برای خشک کردن فرش از حرارات هایی ماننذ بخاری,شومینه,راطیاتور استفاده نکنید در شستشوی فرش که در حال پهن کردن فرش نباید دوباره روی آن آب بگیرید چون ریشه های فرش زرد می شوند.

قالیشویی آبشستشوی فرش دستباف

بعد از خشک شدن فرش آن را با یک برس به آرامی برس بزنید تا طرح ها جای خود قرار گیرند اگر قسمتی از فرش خیس شده است پارچه کلفتی را روی محل خیس شده قرار دهید یا میتوانید با جارو برقی رطوبت فرش بکشید.

پاک کردن کامل لکه های فرش

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که لکه ای روی فرش شما ریخته شده باشد و بخواهید آن را به صورت کامل پاک کنید ! مواد های شوینده موجود در بازار ، انواع مختلفی دارند و قدرت پاک کنندگی هر کدام نیز بسته به نوع مواد شوینده متغیر می باشد . شاید شما راه های مختلفی را انتخاب کرده و انجام داده اید اما به نتیجه مطلوبی نرسیده اید پس ما شما را با بهترین روش ها آشنا خواهیم کرد .

ریختن غذا ، ریختن قهوه و چای یا روغن روی فرش از عمده ترین لکه هایی است که روی فرش می ریزد و هر کدام روش و شوینده مخصوص به خود را دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما