تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

نفتالین در فرش

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > نفتالین در فرش
نفتالین در فرش

نفتالین در فرش

شاید برایتان جالب باشد بیشتر درباره تاثیر نفتالین در فرش بدانید. نفتالین از نفت خام یا زغال سنگ ساخته می شود. همچنین هنگام سوختن چیزها تولید می شود، بنابراین نفتالین در دود سیگار، اگزوز خودروها و دود ناشی از آتش سوزی جنگل ها یافت می شود روش استفاده از نفتالین در فرش.

به عنوان حشره کش و دفع آفات استفاده می شود. نفتالین اولین بار در سال 1948 به عنوان یک آفت کش در ایالات متحده ثبت شد. امروز می خواهیم در رابطه با نفتالین در فرش صحبت کنیم.

نفتالین چه اثری می تواند داشته باشد؟

پروانه های فرش می توانند آفات خانگی باشند و ما یک رژیم پیشگیری مستمر را توصیه می کنیم. لاروها باعث آسیب می شوند و در تمام طول سال به خوردن پشم و سایر الیاف طبیعی ادامه می دهند. پروانه های بالغ نسبتاً بی ضرر هستند، به غیر از توانایی آنها در افزایش چشمگیر جمعیت پروانه های فرش در صورت عدم کنترل!

پروانه های فرش در مناطق کمتر آشفته و تاریک زندگی می کنند. پشت مبل ها، در امتداد تخته های دامن، زیر قفسه کتاب ها مکان های معمولی برای مخفی شدن لارو پروانه فرش هستند ترمیم بیدخوردگی فرش.

اگر شما به تنهایی موفق به انجام این کار نشدید می توانید از قالیشویی کمک بگیرید.

چه مواردی سبب به وجود آمدن مشکل در فرش می شوند؟

چه مواردی سبب به وجود آمدن مشکل در فرش می شوند؟
چه مواردی سبب به وجود آمدن مشکل در فرش می شوند؟

جاروبرقی منظم در این مناطق، جابجایی مبلمان و باز کردن پرده‌ها در اتاق‌هایی که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، همگی به ایجاد محیطی کمتر مطلوب برای نشستن پروانه‌های فرش کمک می‌کنند و باعث آسیب‌های گران‌قیمت بعدی می‌شوند.

به شما توصیه می کنیم با تاثیر نفتالین در فرش آشنا شده و آن را برای خود تهیه و خریداری کنید. ما به هزاران مشتری کمک کرده‌ایم تا با مشکلات خود به طور مؤثری برخورد کنند.

با پشتیبانی عالی قبل و بعد از فروش، به طوری که شما تنها نباشید، خدمات تحویل سریع و ایمن، با ارائه راهنماهای دستورالعمل واقعاً واضح و اطمینان از اینکه به اندازه کافی دارید. یکی از محصولات مناسب برای مقابله سریع با هجوم پروانه شما!

از بین بردن حشره های فرش

ما یک فرآیند هفت مرحله ای را توصیه می کنیم. حذف و تمیز کردن کامل، با استفاده از “Moth Fumers”، یک پودر کشنده حشرات را روی مناطق آلوده قبلی و در امتداد تخته های حاشیه قرار دهید تا لاروهای باقی مانده را که ممکن است عقب نشینی کرده باشند، بکشید، و یک آفت کش غیر رنگی اسپری کنید. درمناطق آسیب دیده و مجاور برای کشتن و جلوگیری از لارو پروانه فرش. این 7 مرحله است: بهترین آن استفاده نفتالین در فرش است قالیشویی دهکده المپیک.

پروانه های فرش را شناسایی کنید، شدت آلودگی شب پره فرش خود را ارزیابی کنید. تمیز کردن محل زندگی شب پره های فرش، رشد پروانه های فرش را در خانه خود کاهش دهید، ریشه کن کردن تخم پروانه فرش و لارو پروانه فرش، رژیم جاری، به نظارت بر پروانه های فرش ادامه دهید.

اگر می‌پرسید «چگونه از شر پروانه‌های فرش خلاص شوم؟»، فرض می‌کنیم آسیب‌هایی به فرش‌های خانه‌تان وارد شده است. متأسفانه شب پره های فرش در دهه گذشته در سراسر بریتانیا افزایش یافته است و به خانه ها و دارایی های شخصی شما حمله می کند. این امر مواردی را که روزانه استفاده می‌کنید، مانند فرش‌ها و لباس‌های ارزشمندتان را در معرض خطر آسیب دائمی قرار می‌دهد احتمالاً باید تعویض شوند.

مزایای نفتالین چیست؟

مزایای نفتالین چیست؟
مزایای نفتالین چیست؟

برای بسیاری از شما، برخی از این قطعات ممکن است از خانواده منتقل شده باشند یا به عنوان یک نوع منحصر به فرد خریداری شده باشند که آنها را کاملاً غیرقابل جایگزین کرده است.

بهتر است در اولین نشانه آسیب حمله کنید و سپس منتظر هجوم احتمالی باشید. ممکن است پروانه‌ها را بین کمدها و فرش‌ها مشاهده کنید. آنها به دنبال الیاف طبیعی حیوانی مانند پشم، ترمه و ابریشم هستند که حاوی پروتئین کراتین است.

منبع غذایی طبیعی برای این نوع پروانه ها این لاروهایی هستند که از لارو پروانه فرش بیرون می آیند که آسیب می رسانند. پروانه های بالغ غذا نمی خورند و طول عمر بسیار کوتاهی دارند. تنها هدف آنها این است که هر چه سریعتر تولید مثل کنند تا گونه های خود را تداوم بخشند قالیشویی وردآورد.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با نفتالین در فرش آشنا کنیم. امیدواریم که این راهنما برای شما مفید واقع شود. ما منابع بیشتری در این وب سایت داریم تا تمام حقایق را برای مقابله با هر گونه هجوم شب پره فرش به شما ارائه دهیم و راهنمایی هایی در مورد درمان درست شب پره فرش ارائه دهیم. برای خلاص شدن از شر شب پره فرش توصیه می کنیم نفتالین های مخصوص فرش را تهیه کنید.

Naphthalene on the carpet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما