تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

معرفی بهترین قالیشویی شمال تهران

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > معرفی بهترین قالیشویی شمال تهران
معرفی بهترین قالیشویی شمال تهرانReviewed by Abolfazl on Jan 2Rating: 4.5قالیشویی شمال تهران - 22658508 - معرفی بهترین قالیشویی شمال تهران - قالیشویی شمال تهران قالیشویی شمال تهران - 22658508 - معرفی بهترین قالیشویی شمال تهران - قالیشویی آب شستشو تخصصی انواع فرش های دستباف و فرش های ماشینی در شمال تهران

ما در این مقاله می خواهیم در مورد بررسی و معرفی قالیشویی شمال تهران اطلاعاتی را ارائه بدهیم. همان طور که می دانید بررسی بهترین قالیشویی شمال تهران دارای اهمیت بسیار زیادی است. چرا که شما با بررسی قالیشویی شمال تهران می توانید بیشتر با آن ها آشنا شوید و انتخاب مناسبی داشته باشید.

معرفی بهترین قالیشویی شمال تهران

در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین قالیشویی در شمال تهران بپردازیم. همه ما می دانیم که در گذشته اگرچه امکان شستن قالی ها وجود داشت اما امروزه شستن قالی ها تقریباً امر محالی گردیده است. به همین جهت هر روزه قالیشویی های زیادی در سرتاسر ایران و حتی خارج از کشور تاسیس می ‌شوند..  قالیشویی ها اگرچه می توانند فرشی را بسیار تمیز به شما تحویل دهند اما مسئله های بسیار زیادی در رابطه با انتخاب بهترین قالیشویی وجود دارد.

می ‌خواهیم نکاتی که می ‌تواند یک قالیشویی را برطرف سازد. در این مقاله به شما معرفی بسازیم توجه داشته باشید که قالیشویی شمال تهران تمامی این ویژگی ها را دارد.

به همین دلیل است که ما به امروز قالیشویی شمال تهران را به عنوان بهترین قالیشویی معرفی می کنیم. مهم ترین نکته‌ای که در رابطه با قالیشویی ها وجود دارد. داشتن جواز کسب و کار می باشد. این قالیشویی ها تحت نظر اتحادیه می باشند و نمی توانند هیچ‌ گونه تخلفی انجام بدهند. با وجود داشتن جواز کسب برای قالیشویی ها دیگر نگران سرقت و خراب شدن قالی های خود نیستید.

قالیشویی شمال تهران

 

کدام قالیشویی شمال تهران؟

نکته بعدی که در رابطه با قالیشویی شمال تهران وجود دارد و باعث شده است که این قالیشویی به عنوان قابل بهترین قالیشویی معرفی گردد. نحوه شستشوی آن می باشد. توجه داشته باشید شما در زمان شستشوی قالی ها حضور ندارد و هیچگونه نظارتی بر نحوه شستشوی قالی های شما وجود ندارد و همین جهت تنها راه شما انتخاب بهترین قالیشویی یعنی همان قالیشویی شمال تهران می باشد. لذا تنها می توانید نتیجه کار را مشاهده کنید. اگرچه نتیجه کار می ‌تواند خوب باشد اما ممکن است پس پشت این نتیجه خوب اعمالی باشد که به بافت فرش شما آسیب برساند. از جمله این اعمال می توان به استفاده از مواد شوینده بسیار قوی و غیر استاندارد اشاره نمود.

طریقه ی شستن فرش ها در قالیشویی شمال تهران

در بازار مواد شوینده های قوی و غیر استاندارد وجود دارند که هزینه بسیار پایین تری نسبت به مواد شوینده استاندارد دارند. از طرف دیگر برای شستن قالی ها نیازی نیست مقدار زیادی از این مواد شوینده غیر استاندارد استفاده کنید. چرا که این شوینده ها بسیار قوی می باشند و با استفاده از مقدار کم آن ها نیز فرش ها به شدت خواهند شد.

اما مسئله ‌ای که در رابطه با استفاده از مواد شوینده غیر استاندارد وجود دارد این است که این مواد می ‌توانند به بافت فرش ها آسیب برساند و به مرور زمان باعث پوسیده شدن تغییر رنگ و پاره شدن فرش گردند. تنها مسئله آسیب زدن فیزیکی به فرش ها نیست بلکه سلامتی افراد کاملاً وابسته به سلامتی فرش ها می باشد. این مواد می‌ توانند به برخی از دستگاه های بدن نظیر دستگاه تنفسی و پوست آسیب برسانند.  از آن جایی که ما ایرانی ها تماس مستقیم با فرش ها داریم. در صورت استفاده از مواد شوینده غیر استاندارد ممکن است دچار بیماری های پوستی و ریوی شویم.

قالیشویی شمال تهران

قالیشویی 

کودکان به خاطر کوچک بودن جثه ارتباط بیشتری با فرش‌ ها دارند. هم چنین سیستم ایمنی بدن آن ها ضعیف تر می باشد. انتخاب یک قالیشویی درد می تواند باعث آسیب دیدن به این کودکان شود. به همین دلیل ما قالیشویی شمال تهران را به عنوان بهترین قالیشویی معرفی می کنیم. چرا که این قالیشویی تمام از مواد استاندارد استفاده نموده و هرگز باعث آسیب رساندن به بافت فرش شما و سلامتی اعضای خانواده شما نمی‌ شود. اگر سلامت اعضای خانواده و قالیچه شما مهمی باشد. بهتر است که فرش های خود را به قالیشویی شمال تهران تحویل دهید چرا که این قالیشویی به بهترین نحو امانت‌دار جان و فرش های شما است. هم چنین مایع ظرفشویی یا صابون حل شده نیز می توانند مواد شوینده مناسب برای شستشوی فرش ها باشند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما