تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی یوسف آباد

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی یوسف آباد
قالیشویی یوسف آباد
قالیشویی یوسف آبادReviewed by مدیر on Oct 10Rating: 3.5

قالیشویی یوسف آباد

قالیشویی یوسف آباد بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی یوسف آباد تهران

قالیشویی یوسف آباد

قالیشویی یوسف آباد با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد.قالیشویی یوسف آباد با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند.قالیشویی یوسف آباد نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی یوسف آباد ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.

[fc id=’2′][/fc]
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید قالیشویی یوسف آباد همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

تماس باما 88385168

چرا قالیشویی یوسف آباد ؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب قالیشویی یوسف آباد بسیار است.اما بهترین آنها که قالیشویی یوسف آباد در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

خشکشویی پرده توری

پرده های حریر به این دلیل که نازک هستند و نور و روشنایی را از خود عبور می دهند باعث نورانی شدن فضای خانه یا آشپزخانه می شوند ، به همین دلیل بیشتر مورد اسفاده قرار می گیرند .

همانطور که اشاره کردیم از این نوع پرده ها بیشتر در اناق خواب ها و آشپزخانه استفاده می شود و به همین دلیل خیلی زود کثیف می شوند و نیاز به شستشو دارند . به طور میانگین باید هر 6 ماه یکبار باید شستشو داده شوند .

دلیل اینکه در مدت کمی پرده ها کثیف می شوند این است که همیشه در مقابل دود بخاری و شومینه یا دود حاصل از آشپزی در آشپزخانه می باشد و لازم به ذکر است که گرد و غبار بیرون از خانه که از درز پنجره ها وارد خانه می شود ، روی پرده ها می نشیند .

شستشوی سریع:

قالیشویی یوسف ابادهمیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.قالیشویی یوسف آباد با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی یوسف اباددر کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

قالیشویی یوسف اباد با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی یوسف آباد با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند.قالیشویی یوسف آباد بهترین قالیشویی تهران

خلاصه مطلب:

ّقالیشویی یوسف آباد همیشه در تلاش است تا با انجام خدمات شبانه روزی به اقشار مختلف جامعه از جمله منازل مسکونی و ارائه بهترین امکانات در امر شستشو و ترمیم فرش هابتواند همانند گذشته ، همچنان مشتریان خود را راضی نگه دارد. قالیشویی یوسف آباد

بهترین قالیشویی یوسف آباد

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی یوسف آباد تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی یوسف اباد با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

ریشه دوزی و ریشه بافی

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

تاریخچه‌ محله‌

محله یوسف آباد که در منطقه 6 شهرداری تهران واقع شده است ، از محله های مرفه نشین و معروف تهران است.  این محله از شمال به اتوبان شهید همت ، از غرب به اتوبان کردستان و محله امیرآباد ، از جنوب به خیابان دکتر فاطمی و دوراهی یوسف آباد و از شرق به خیابان ولی عصر و محله عباس آباد متصل می شود. قالیشویی یوسف آباد

وجه تسمیه یوسف آباد به یکی از مردان دوره ناصرالدین شاه به نام میرزا یوسف مستوفی الممالک مربوط می شود که در واقع بنیان گذار این محله بوده که در سال 1288 هجری قمری در شمال غربی دارالخلافه ناصری در خارج تهران بنا نهاده شد.

خیابان سید جمال الدین اسدآبادی ، خیابان یوسف آباد ، خیابان عبدالمجید اکبری (مستوفی ) ، خیابان ابن سینا ، خیابان بیستون و خیابان چهلستون ، خیابان فتحی شقاقی ، خیابان کاخ شمالی و خیابان مهرام (مدبر) از خیابان های اصلی و مهم این محله می باشند. قالیشویی یوسف آباد.

میدان های این محله عبارت اند از :

میدان فرهنگ ، میدان سلماس (فرح بخش) و بزرگترین میدان محله به نام میدان سید جمال الدین اسدآبادی که نام پیشین آن میدان کلانتری بوده است ، می باشد. علت نام پیشین این میدان وجود کلانتری یوسف آباد در این محله بوده است.

ارائه خدمات قالیشویی یوسف آباد

بهترین قالیشویی یوسف آباد

اماکن مهم

مراکز خرید:

 یوسف آباد برای خرید کردن نیز پاساژه ها و مجتمع های تجاری قابل قبولی دارد مانند : پاساژ فرهنگ ، پاساژ هنر و مجتمع تجاری رز  که  نیاز پوشک  و… شهروندان منطقه را تامین می  کند .

اماکن آموزشی و فرهنگی:

مدرسه ها در مقاطع مختلف از مهد کودک تا متوسط دوره و دوم  اعم از دولتی و غیر انتفاعی از قبیل مدرسه  دخترانه ساعی در این محله در حال فعالیت هستند.

در این محدوده دانشگاه مرکز آموزش علمی – کاربردی بانک کشاورزی  قرار دارد .

افزون بر این کلاس های آموزشی مختلفی از جمله  کلاس های آموزشگاه  اسپیکان وآموزشگاه هنری رنگدانه نیز در  محدوده یوسف آباد  برگزار می شود. که شما می توانید با کمک گرفتن از این مراکز آموزشی کمک درخور و سزاوار به ارتقاء سطح مهارت فرزندان خود در زمینه های مختلف کنید. قالیشویی یوسف آباد آماده خدمت به شما است.

مراکز بهداشتی و درمانی:

این محله از امکانات بهداشتی و درمانی خوبی نیز برخوردار می باشد که این موضوع توسط بیمارستان حضرت فاطمه ، بیمارستان محب کوثر و بیمارستان هاجر تامین می شود. قالیشویی یوسف آباد.

مراکز تفریحی و ورزشی:

پارک شفق ، تئاتر و سینما گلریز­ ، ( در  محله یوسف آباد در سال   1337 با دو سالن با ظرفیت 380  نفر و با درجه کیفی 1 تاسیس گردید ) و سینما از مراکز تفریحی این محله به شمار می روند.ر در میدان فرهنگ ، شهر کتاب فرهنگ  از مراکز برجسته فرهنگی و ادبی تهران قرار دارد  .  همان طور که اشاره شد پارک شفق یکی از جاذبه های این محله می باشد  که از جمله پارک های تاریخی تهران می باشد . این پارک  در سال ­های 1345-1348 هجری شمسی  در زمان محمد رضا شاه پهلوی تاسیس گردیده است .  از این پارک در دوره قبل از انقلاب به عنوان پادگان نظامی استفاده می شده است .   از باقی مانده زمین ها پس از تقسیم اراضی بین کارمندان دولت ، پارک شفق  شکل گرفت  و از آن زمان تا کنون به همان شکل باقی مانده است . قالیشویی یوسف آباد.

الگوی پارک شفق از پارک های فرانسویی الهام گرفته شده است . این پارک  توسط کامران دیبا طراحی  شده است . یکی از جاذبه های این پارک ، دو مجسمه برنزی منحصر به فرد می باشد که توسط پرویز تناولی ساخته شده اند . کتابخانه ، فرهنگسرای شفق ، نماز خانه ، آمفی تئاتر از مزیت های این پارک به شمار می آید. قالیشویی یوسف آباد.

مراکز مذهبی:

 از جمله مساجد موجود در منطقه یوسف آباد می توان به مسجد سادات ،  مسجد باب الحوائج ، مسجد  انصار الحسین ،  مسجد ابوالفضل  را نام برد .  از جمله حسینه های موجود در این منطقه می توان  حسینه سید الشهداء را نام برد.

قالیشویی یوسف آباد

شستشوی فرش در یوسف آباد

راه های ارتباطی:

به دلیل وجود بزرگراه همت و بزرگراه کردستان دسترسی به این محله وجود دارد . اما یک نکته ای که وجود دارد ، قرارگیری این محله در طرح ترافیک زوج یا فرد است . قالیشویی یوسف آباد.

مترو:

خط 2 مترو تهران از این محله می گذرد .

BRT:

از خیابان ولیعصر خط هفت BRT   تهران   عبور می کند ، می توانید  از این خط استفاده کنید  و در ایستگاه مطهری  میدان پیاده شد  و پس از آن با  قدری پیاده روی به محله یوسف آباد برسید.

پمپ بنزین:

پمپ بنزین یوسف آباد ، پمپ بنزین جایگاه 145 و …. را می توان نام برد .

خدمات شستشوی فرشها به صورت اسلامی می باشد؟

تمام شستشو ها ( فارغ از نوع شستشو و مواد شوینده) اسلامی بوده و تمامی فرش ها آبکشی و کر اسلامی داده می شوند

قالیشویی مجاز است؟

قالیشویی یوسف آباد زیر نظر و بازرسی اتحادیه قالیشویان بوده؛ و تمامی شستشوها یا خدمات با بهترین مواد شوینده و دستگاه های مورد تایید اتحادیه قالیشویان انجام می شود.

شستشوی فرش دستبافت با ماشینی فرق میکند؟

بله،به دلیل حساس بودن فرش دستبافت هم شستشو و هم مواد شستشو متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما