تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی لاله زار

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی لاله زار
قالیشویی لاله زار
قالیشویی لاله زارReviewed by مدیر on Oct 15Rating: 4.5

قالیشویی لاله زار

قالیشویی لاله زار بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی لاله زار تهران

قالیشویی لاله زار

قالیشویی لاله زار با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد.قالیشویی لاله زار با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند.قالیشوی لاله زار نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی لاله زار ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.

[fc id=’2′][/fc]
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید قالیشویی   لاله زار همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

تماس با ما 33392282

چرا قالیشویی لاله زار ؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب قالیشویی لاله زار بسیار است.اما بهترین آنها که قالیشویی لاله زار در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

شستشوی سریع:

قالیشویی لاله زار همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.قالیشویی لاله زار با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی لاله زار در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

قالیشویی لاله زار با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی لاله زار با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند.قالیشویی لاله زار بهترین قالیشویی تهران

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی لاله زار تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی لاله زاربا کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

ریشه دوزی و ریشه بافی

بهترین قالیشویی لاله زار

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

تاریخچه‌ محله‌

خیابان لاله‌زار یکی از خیابان‌های قدیمی و مرکزی شهر تهران است، که از جنوب به میدان امام خمینی (توپخانه)، از شمال به خیابان انقلاب اسلامی منتهی می‌شود. این خیابان که امروز منظری نازیبا ، شلوغ و بی‌هویت دارد ، در دوران ناصرالدین شاه و بعد از بازگشت او از سفر اول این پادشاه هنر دوست از اروپا شکل گرفت.

ناصرالدین شاه بعد از این سفر به فکر احداث خیابانی مانند «شانزه ‌لیزه» در تهران به عنوان «دارالخلافه» افتاد و دستور داد که از میان باغ مصفای لاله‌زار خیابانی بزرگ بکشند. بعد از این لاله‌زار آرام آرام به نماد نوگرایی و هنر ایران و به ویژه پایتخت تبدیل شد.

تا جای که قرارگرفتن  بسیاری از تئاترها، سینماها، رستوران ‌ها، کافه ‌ها و فروشگاه ‌های معروف در این خیابان به آن لقب «شانزه ‌لیزه تهران» داده بود. زمانی در لاله‌زار ۱۵ سینما و چندین سالن تئاتر و تماشاخانه فعالیت داشتند ولی امروزه ۱۰ سینما متروکه و بدون استفاده در این خیابان پا برجا مانده است. امروزه بیشتر لاله‌زار را صنف فروشندگان لوازم برقی در اختیار گرفته‌اند. قالیشویی لاله زار ، بهترین قالیشویی تهران.

خیابان لاله ‌زار اولین خیابانی بود که نام اصناف ساکن در خود را نگرفت، (امیریه، احتشامیه، فرمانیه و…) و به دلیل وجود گل‌ های زیاد در مرکز آن، لاله‌ زار نام گرفت.

ارائه خدمات قالیشویی لاله زار

اماکن مهم

مراکز خرید:

درگذشته خیابان لاله‌زار محلی برای مشاهده جدیدترین مدهای روز بوده است. جعفر شهری در کتاب تهران قدیم به این موضوع اشاره‌کرده که جدیدترین مدهای روز لباس زنان و مردان در این خیابان مشاهده می‌شد. امروزه خیابان لاله زار تهران اصلی‌ترین راسته عرضه تجهیزات برقی و الکتریکی در سطح کشور محسوب می‌شود.

این خیابان باریک و طولانی حالا حدود ۲ هزار و ۵۰۰ فروشگاه لوازم برقی در رسته‌های مختلف را در خود جای داده است. قالیشویی لاله زار.

مراکز بهداشتی و درمانی:

بیمارستان امیر اعلم در خیابان سعدی نزدیک ترین مرکز درمانی به خیابان لاله زار می باشد.

مساجد مذهبی:

مسجد بزرگ لاله زار در لاله زار جنوبی- روبه روی کوچه اتحادیه تنها مسجد در این خیابان می باشد.

اماکن فرهنگی:

بسیاری از تئاترها، رستوران ‌ها، تجارتخانه‌ ها، خیاط خانه ‌ها و سینماهای معروف ایران در این خیابان قرار داشتند.

بعدها در حاشیه‌های این خیابان سینما و سالن ‌های تئاتر احداث و فروشگاه ‌هایی راه ‌اندازی شد تا محلی فرهنگی به راه بیفتد. زمانی در لاله‌ زار ۱۵ سینما و چند تئاتر و تماشاخانه فعالیت داشتند. «خانه و باغ اتحادیه» یا «خانه امین‌السلطان» عمارتی مربوط به دوران قاجار است که به عنوان تنها بازمانده از خیابان لاله ‌زار قدیم و یکی از نفایس معماری عصر قاجار شناخته می‌ شود.

مراکز تفریحی و ورزشی:

متاسفانه برخلاف نام این راسته که لاله زار است اما بوستان یا فضاهای سبزی برای استراحت و هواخوری در این منطقه وجود ندارد و در اطراف آن فقط بازارهای مختلف پوشاک و کیف و کفش به وفور پیدا می شود که همین می تواند مورد توجه علاقه مندان به خرید باشد.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این منطقه نزدیکی آن به چند موزه و مکان تاریخی است که برای علاقه مندان به این حوزه ها می تواند جالب باشد. موزه عبرت ایران که در نزدیکی لاله زار و به آدرس میدان امام خمینی، ابتدای خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، خیابان شهید یارجانی، پلاک 11 واقع شده به نام نخستین زندان مدرن ایران شناخته می شود.

همچنین عمارت معروف مسعودیه که در خیابان جمهوری نرسیده به بهارستان و  تقاطع خیابان اکباتان واقع شده می تواند برای علاقه مندان به حوزه تاریخ جذابیت های فراوانی داشته باشد. این عمارت بزرگ که در طول تاریخ وقایع و فجایع بسیاری را از سر گذرانده است از سال 77 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید و امروزه میزبان افراد بسیاری است.

قالیشویی لاله زار

بهترین قالیشویی در لاله زار

راه های ارتباطی:

خیابان لاله زار از سمت شمال به خیابان انقلاب و از جنوب به خیابان امام خمینی ( میدان توپخانه) ختم می شود.

از میدان توپخانه تا خیابان جمهوری (قسمت جنوبی لاله زار) ، خیابان لاله زار اصلی و قدیمی شناخته می شود و از حدفاصل خیابان انقلاب و خیابان جمهوری که بعدها ساخته شد خیابان لاله زار نو شناخته می شود.

مترو

مترو راحت ترین و بی دردسر ترین وسیله برای سفر به لاله زار است. برای این منظور می توان از خط یک مترو (تجریش-کهریزک) ایستگاه سعدی استفاده کرد. پس از خروج از ایستگاه سعدی با دقایقی پیاده روی به سمت غرب و خیابان جمهوری به خیابان لاله زار می رسید.قالیشویی لاله زار

همچنین می توان در ایستگاه امام خمینی که تقاطع خط یک و دو مترو است از قطار پیاده شد و پس از خروج از خروجی شمالی ایستگاه امام خمینی به ابتدای خیابان لاله زار رسید.

BRT:

ترمینال اتوبوس سعدی و فردوسی در نزدیکی لاله زار قرار دارد.

علاوه بر این می توان از تاکسی های نقاط مختلف شهر مثل پایانه آزادی که به سمت میدان توپخانه حرکت می کنند استفاده کرد.
قالیشویی لاله زار به تمام نقاط تهران خدمات ارایه می دهد؟

بله،قالیشویی لاله زار دارای شعبه های متعدد در سراسر تهران بزرگ می باشد.

خدمات رفو گری و ترمیم فرش هم انجام می شود؟

بله ،تمام خدمات ترمیم سوختگی و رفو گری و لکه گیری فرش هم انجام می شود.

آیا فرش در جای دیگری هم تحویل داده میشود؟

بله،بعد تحویل فرش لطفا ادرس مورد نظر را به کارگران بدهید تا درمحل تععین شده فرش ها تحویل داده شوند.

ساعت کاری قالیشویی تا چه وقت است؟

قالیشویی لاله زار 24 ساعته و بدون تعطیلی در خدمت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما