تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی شهرک شهیدباقری

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی شهرک شهیدباقری
قالیشویی شهرک شهیدباقری
قالیشویی شهرک شهیدباقریReviewed by مدیر on Oct 21Rating: 4.5

قالیشویی شهرک شهیدباقری

قالیشویی شهرک شهیدباقری بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی شهرک شهیدباقری

قالیشویی شهرک شهیدباقری تهران

قالیشویی شهرک شهیدباقری با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد. با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

 

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند.  قالیشویی شهرک شهیدباقری نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی  شهرک شهیدباقری ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

[fc id=’2′][/fc]

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید  قالیشویی شهرک شهیدباقری همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

تماس با ما 44901983

چرا قالیشویی شهرک شهیدباقری؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب قالیشویی شهرک شهیدباقری  بسیار است.اما بهترین آنها که قالیشویی شهرک شهیدباقری در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

شستشوی سریع:

قالیشویی شهرک شهیدباقری همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند. قالیشویی شهرک شهیدباقری با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی   شهرک شهیدباقری  در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

شستشوی فرش شهرک شهیدباقری با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی شهرک شهیدباقری با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند قالیشویی  شهرک شهیدباقری  بهترین قالیشویی تهران

مجوز

داشتن مجوز برابر با این است که قبل از شما افرادی ذی صلاح کار این صنف قالیشویی را تایید کرده اند . و در نگاه دوم می شود گفت که در صورت تخطی یه صنف می توان شکایت آن را به اتحادیه مربوطه برد . پس قالیشویی شهرک شهیدباقری در این مورد هم دارای وجه تمایز است.

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی شهرک شهید باقری تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی شهرک شهیدباقری با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

ریشه دوزی و ریشه بافی

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

تاریخچه‌ محله‌

این شهرک در شمال دریاچه خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر و غرب شهرک نمونه در منطقه ۲۲ قرار دارد. در ابتدا متعلق به زمین‌های شرکت تعاونی سپاه بوده‌است که قسمتی از آن به پرسنل و کارکنان سپاه و قسمتی به بخش‌خصوصی و شرکت تعاونی سازمان آتش‌نشانی و نظام پزشکی واگذار شده‌است .قالیشویی شهرک شهید باقری.

درآمد حاصل از آن در زمینه جدول کشی و معابر شهرک شهید باقری و شهرک‌های اطراف صرف شده‌است.قالیشویی شهرک شهیدباقری

بهترین قالیشویی شهرک شهیدباقری

شستشو فرش

شستشو فرش ها در قالیشویی های به 2 صورت اعلاء شویی و معمولی شویی انجام می شود که حالا بستگی به انتخاب شما دارد که به کدام روش شسته شود.

اعلاشویی : در این روش فرش شما گرد و غبار گیری می شود و بعد شستشو داده می شود، در اعلاءشویی فرش 2 بار شسته می شود که دیگر هیچ کثیفی و آلودگی در فرش باقی نماند و از مواد شوینده بسیار درجه 1 و با کیفیت استفاده می شود که آسیبی به بافت فرش نرسد و بعد مراحل آبکشی و آبگیری انجام می شود  و در آخر به سالن گرم خانه انتقال داده می شود .

 

معمولی شویی : این روش شستشو یکی از رایج ترین روش های شستشو فرش است که نسبت به اعلاء شویی ارزان تر است و بیشتر مردم این روش شستشو را ترجیح می دهند اما اگر به فکر سالم بودن و افزایش طول عمر مفید فرش خود هستید بهتر است آن ها را به صورت اعلاءشویی شستشو دهید.

در معمولی شویی فرش ها برای یک بار شستشو داده می شوند و برای شستشو آن ها از مواد شوینده معمولی استفاده می کنند که معمولا از تاید استفاده می کنند، تاید یک مواد شوینده معمولی است و ممکن است به بافت فرش آسیب بزند و در مرور زمان و چندین بار شستشو فرش با تاید قطعا  به بافت فرش آسیب خواهید رسید و باید به فکر عوض کردن آن باشید.

شهرک شهیدباقری

شهرک شهید باقری دارای دو فاز است که فاز یک این شهرک تقریباً ۱۳ سال ساخت و دارای مجتمع‌های ۴ طبقه بدون آسانسور و ۶ طبقه با آسانسور است. فاز دوم این شهرک دارای برج‌های ۲۰ طبقه ۶ سال ساخت است؛ فاز دوم این محله در ضلع غربی فاز یک واقع شده‌است قالیشویی شهرک شهید باقری

یکی از محله های غرب تهران که به عنوان قدیمی ترین و دنج ترین محلات غرب تهران شناخته شده است،

شهرک شهید باقری از شهرک‌های 12-13 ساله ‌ است که با توجه به موقعیت منطقه  اکثر ساکنان این محله را بازنشستگان و کارکنان نیروهای مسلح کشور تشکیل داده اند و روز به روز بر جمعیت این محله از تهران افزوده می شود.

 

شهرك شهید باقری از شهرك‌های شناخته شده و معروف منطقه است و استقرار شهرداری منطقه در این شهرك و ساخت بیمارستان مغز و اعصاب در آن و نزدیكی شهرك به دریاچه شهدای خلیج فارس نام آن را بیشتر سر زبان‌ها انداخته است. قالیشویی شهرک شهید باقری

این شهرک بیش از 10 سال است که به نام سردار شهید حسن باقری نام گذاری شده است که از شخصیت های مطرح و نوابغ جنگ تحمیلی ایران و عراق به شمار می‌روند.

ارائه خدمات قالیشویی شهرک شهید باقری

اماکن مهم

شستشوی فرش در شهرک شهیدباقری

 

 

 

 

 

 

 

 

غبارگیری فرش ها

امروزه یکی از کارهایی که در قالیشویی ها قبل از شستشو انجام می دهند غبارگیری است، در مرحله غبارگیری خاک ها و گرد و غبار از فرش خارج می شود، غبار گیری به 2 روش انجام می شود و حالا اینکه از کدام روش استفاده شود بستگی به نظر کارشناس دارد که اگر گرد و غبار فرش زیاد باشد باید گرد و غبار گیری با دستگاه با صورت شلاق زنی انجام شود که بسیار بهتر نسبت به روش دستی است.اگر مقدار گرد و غبار فرش خیلی نباشد باید گرد و غبار گیری آن به صورت دستی به استفاده از یک چوب انجام می شود.فقط این نکته را در نظر داشته باشید اگر می خواهید در منزل گرد و غبار گیری را انجام دهید حتما اول فرش را از یک میله آویزان کنید و به هیچ عنوان هنگامی که فرش بر روی زمین است به آن ضربه نزنید.

مراکز خرید اصلی:

ساکنین این محله برای تهیه مایحتاج روزمره خود می‌توانند به سوپرمارکت‌ هایی که در سطح شهرک فعالیت می‌کنند و یا میدان تره‌بار که در شمال غرب شهرک واقع شده است مراجعه کنند، این میدان به عنوان یکی از میادین اصلی منطقه 22 از نظر وسعت و محبوبیت معرفی شده است. قالیشویی شهرک شهید باقری قالیشویی

مراکز تفریحی:

تعدادی پارک‌های کوچک محلی در شهرک به چشم می‌خورد که برای تفریح عصرگاهی کودکان مناسب هستند. نزدیک‌ترین مکان تفریحی به این شهرک آبشار تهران در ظلع شرقی و دریاچه خلیج فارس در ظلع جنوبی این شهرک است. مجموعه ی ورزشی الزهرا که وابسته به شهرداری تهران است هم می‌توان به عنوان تنها مکان ورزشی شهرک اشاره کرد.

مساجد شاخص:

تنها مرکز مذهبی شهرک باقری، مسجد پیامبر اعظم است که در مرکزی ترین نقطه محله  واقع شده است و تمامی امور مذهبی از قبیل برگزاری اعیاد، مراسم عزاداری، برپایی نمازهای یومیه در این مسجد انجام می‌شود. قالیشویی شهرک شهید باقری.

دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی:

خوشبختانه با توجه به رشد جمعیت شهرک شهید باقری جانمایی مدرسه در طرح های پیشنهادی این محله در نظر گرفته شده است. یکی از نقاط قوت این محله دسترسی مناسب به مدارس مختلف در مقاطع مختلف تحصیلی برای دانش آموزان دختر و پسر است. ساکنین محله های اطراف نیز برای دستیابی به مدرسه ی مناسب به این محله مراجعه می کنند.

 

دانشگاه پیام نور، حوزه علمیه و مدارس شهرک شهید باقری از مقطع پیش دبستانی تا دبیرستان به عنوان مراکز آموزشی این شهرک در حال فعالیت هستند. از دیگر مراکز فرهنگی-آموزشی هم می‌توان به سرای محله شهرک شهید حسن باقری اشاره کرد که در آن فعالیت‌های زیادی نظیر کلاس‌های هنری، قرآنی و … انجام می‌گیرد.قالیشویی شهرک شهید باقری.

مراکز دولتی:

محله شهید باقری فاقد مراکز مهم دولتی از جمله بانک، مخابرات، اداره برق و پاسگاه و ادارات مهم دولتی است که سکنه این محله برای انجام امور مربوطه به شهرک های اطراف به خصوص شهرک راه آهن مراجعه می کنند، تنها مرکز مهم دولتی این محله، شهرداری منطقه 22 است که در شمال شهرک واقع شده است.قالیشویی شهرک شهیدباقری

پاک کردن لکه روغن از روی فرش

برای تمیز کردن لکه روغن ابتدا باید لکه را با استفاده از یک قاشق تمیز کنید و بعد از آن باید چند قطره از مایع ظرفشویی را در آب گرم حل کنید و سپس با آن اقدام به تمیز کردن لکه کنید و ممکن است برای اولین بار لکه از بین نرود و باید همین کار را چندین بار تکرار کنید تا لکه از بین برود.

 

یکی از دیگر روش های تمیز کردن لکه روغن از روی فرش استفاده از جوش شیرین است، برای این کار شما می توانید چند قطره جوش شیرین بر روی لکه مورد نظر بریزید و بعد از آن با یک وسیله ای مانند مسواک لکه را شستشو دهید تا جوش شیرین  به بافت فرش نفوذ کند و لکه را از بین ببرد و بعد باید حدود 30 الی 40 دقیقه صبر کنیم که لکه های روغن جذب جوش شیرین شود و بعد از آن می توانید با مایع ظرفشویی لکه را تمیز کنید.

قالیشویی شهرک شهید باقری

راه های ارتباطی:

بهترین قالیشویی شهرک شهیدباقری

بزرگراه شهید خرازی یکی از مسیرهای اصلی دسترسی به شهرک است که از تقاطع بزرگراه شهید همت با بزرگراه آزادگان شروع می‌شود. این بزرگراه در چهارده کیلومتری خود از محله زیبادشت و دهکده المپیک می‌گذرد و با عبور از شمال شهرک شهید باقری از تقاطع بلوار پژوهش نیز عبور می‌کند، البته قابل ذکر است که درحال حاضر دسترسی به بخش شمالی این شهرک از ورودی آبشار تهران نیز انجام می گیرد. قالیشویی شهرک شهید باقری.

مترو

برای استفاده از مترو بعد از پیاده شدن در این ایستگاه­های مترو چیتگر و ایران­خودرو  به پایانه اتوبوس جنب آن مراجعه و خط اتوبوس شهرک شهید باقری را سوار شده و در آخرین ایستگاه پیاده شوید.

BRT:

از پارک سوار واقع در میدان ازادی تهران می­توانید با مراجعه به خط مینی بوس منطقه ۲۲- شهرک شهید باقری مراجعه کنید. از میدان المپیک (جنب میدان میوه و تره بار) به شهرک شهید باقری خط تاکسی نیز می­باشد.قالیشویی شهرک شهیدباقری

قالیشویی شهرک شهید باقری دارای مجوز است؟

بله،دارای مجوز رسمی از صنف قالیشویان می باشد.

قیمت های شستشو برپایه ی چه اصولی است؟

تمامی قیمت ها برپایه ی اتحادیه می باشد.

ساعت کاری قالیشویی چگونه است؟

قالیشویی شهرک شهیدباقری . از ساعات ۷ صبح الی ۱۰ شب پاسخگوی مشتریان عزیز می باشد. خدمات قالیشوئی در دو شیفت کاری روز و شب، و خدمات در محل ( منزل یا محل کار)

تحویل فرش ها چند روز طول می کشد؟

با توجه به تعداد فرش از 42 ساعت تا 73 ساعت فرش ها تحویل داده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما