تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی بهجت اباد

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی بهجت اباد
قالیشویی بهجت آباد
قالیشویی بهجت ابادReviewed by مدیر on Oct 12Rating: 3.0

قالیشویی بهجت آباد

قالیشویی بهجت آباد بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

قالیشویی بهجت اباد

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی بهجت اباد تهران

قالیشویی بهجت اباد با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد.قالیشویی بهجت اباد با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند.قالیشوی بهجت آباد نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی بهجت آباد ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.

[fc id=’2′][/fc]
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید قالیشویی   بهجت آباد همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

تماس با ما 88385168

چرا قالیشویی بهجت آباد ؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب قالیشویی بهجت آباد بسیار است.اما بهترین آنها که قالیشویی بهجت آباد در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

شستشوی سریع:

قالیشویی بهجت آباد همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.قالیشویی بهجت آباد با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی بهجت آباد در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

قالیشویی بهجت آباد با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی بهجت آباد با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند.قالیشویی بهجت آباد بهترین قالیشویی تهران

خلاصه مطلب:

ّقالیشویی بهجت آباد همیشه در تلاش است تا با انجام خدمات شبانه روزی به اقشار مختلف جامعه از جمله منازل مسکونی و ارائه بهترین امکانات در امر شستشو و ترمیم فرش هابتواند همانند گذشته ، همچنان مشتریان خود را راضی نگه دارد. قالیشویی بهجت آباد

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی بهجت آباد تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی بهجت اباد با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

ریشه دوزی و ریشه بافی

شستشوی فرش در بهجت اباد

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

تاریخچه‌ محله‌

محله بهجت آباد که در منطقه 6 شهرداری تهران قرار دارد ، در مرکز تهران واقع شده است. با بهجت آباد توسط میرزا یوسف مستوفی الممالک آشتیانی صدراعظم سال 1288 هجری قمری ساخته شد. وجه تسمیه این محله نام یک از دخترهای میرزا یوسف می باشد. قالیشویی بهجت آباد آماده خدمت گذاری است.

آپارتمان ها و خانه های محله بهجت آباد به دلیل فرم و شکل خاص و قدیمی بودن آن ها معروف است. زیرا ساختمان ها برای اعیان نشینان ساخته سد و آپارتمان هایی که برای دیگر افراد ساخته شد به دلیل تکنولوژی به کار رفته در زمان خودش که بسیار جلوتر بود و ساختمان هایی محکم و استوار را ساخته بود. برای افراد متوسط و کم درآمد نیز توانایی خرید و سکونت را در آنجا به ارمغان نیاورد. قالیشویی بهجت آباد

از خیابان های مهم این محله می توان به خیابان کریم خان زند ، خیابان حافظ ، خیابان میرزای شیرازی ، خیابان استاد مطهری ، خیابان نجات اللهی ، خیابان سربداران ، خیابان لارستان ، خیابان شهید دکتر عضدی و خیابان زرتشت اشاره کرد.

در اطراف محله بهجت آباد سه خیابان بلوار ولیعصر ، بلوار مطهری و بلوار کریم خان و بلوار میرزای شیرازی قرار دارد. همچنین این محله یکی از شلوغ ترین محله های تهران می باشد که 30 درصد بافت مسکونی دارد و باقی را ساختمان های تجاری و اداری تشکیل می دهند.

ارائه خدمات اسباب کشی انصاف بار

اماکن مهم

مراکز خرید :

از مراکز اصلی خرید در محله بهجت آباد می توان نمایشگاه کتاب پارک پزشک ، مرکز خرید  نگین و فروشگاه زنجیره‌ای قدس را نام برد . اما شاید بتوان بازارچه بهجت آباد را مهم ترین بازار این محله دانست. بازارچه بهجت آباد با قدمت بیش از 50 سال با داشتن انواع جنس ،  نیازهای خانوارهای مقیم محله را تامین می کند.

مراکز بهداشتی و درمانی :

مراکز بهداشتی درمانی متعددی از قبیل بیمارستان یاس ، مرکز درمانی میرزا کوچک خان جنگلی ، مرکز توان بخشی خداپرست ، آزمایشگاه ژنتیک دکتر زینلی زاده ، مرکز جامع توانبخشی امید ، بیمارستان طوس  و  رادیولوژی موسسه پزشکی ایرانیان  در این محله وجود دارد .

اماکن مذهبی :

بهترین قالیشویی بهجت اباد

 در این محله مساجد متعددی از قبیل ، مسجد بهجت آباد ، مسجد کمیل و مسجد امیرالمومنین (ع) وجود دارد.

اماکن آموزشی، فرهنگی :

مدرسه های متعددی اعم از دولتی و غیر انتفاعی  در مقاطع مختلف تحصیلی  از قبیل ، دبستان پسرانه تورات گلبنکیان  و دبستان پسرانه غیردولتی صدر  در این محله در حال فعالیت  می باشند .

در محدوده محله بهجت آباد دانشگاه علمی کاربردی خوش نهاد پیمان و دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد شرکت داده پردازی ایران قرار دارد .

علاوه بر این  کلاس های آموزشی مختلفی از جمله  کلاس های موسسه زبان های خارجی ادبا  و آموزشگاه هنری نگارین نیز در  محدوده  نزدیک این محله برگزار می شوند .  فرزندان شما با بهره گیری از این کلاس ها و  ارتقاء سطح مهارت  در زمینه های مختلف  راحت تر  می توانند وارد بازار کار گردند.

مراکز تفریحی و ورزشی :

پارک بهجت آباد (ابن سینا) ، و پارک ساعی از مکان های مهم  تفریحی در این  محله می باشند . مهم ترین منطقه تفریحی  بهجت آباد را می توان پارک ساعی با وسعتی  حدود 12 هکتار  دانست .  شاید برای شما نیز جالب باشد که زمین های این پارک توسط مهندس کریم ساعی آباد  در سال 1324 درخت کاری شده اند.

هم چنین مهندس حسین محجوبی طراحی این پارک را در سال 1342 بر عهده داشته است .  چیزی که در این پارک  بیش از همه خود نمایی می کند بخش حیات وحش  آن می باشد .  در این بخش حیواناتی نظیر  سنجاب ، قوچ ، خرگوش ، طوطی ، طاوس  و مرغابی  نگه داشته می شوند.

قالیشویی بهجت آباد انصاف بار

قالیشویی در محله بهجت اباد

راه های ارتباطی:

به وسیله خیابان های نام برده شده در متن های بالا و خیابان های عریض این محله دسترسی برای شهروندان بسیار آسان است. قالیشویی بهجت آباد همراه شما است. 

مترو:

ایستگاه مترو هفت تیر خط 1 مترو تهران

ایستگاه مترو میدان ولیعصر خط 3 مترو تهران

ایستگاه میدان جهاد خط 3 مترو تهران

همگی آماده خدمت رسانی برای حمل و نقل هرچه سریعتر و ارزانتر به شما عزیزان هستند.

BRT:

خط دو طرفه تجریش به راه آهن اتوبوس های تندرو می تواند گزینه مناسبی برای حمل و نقل به این محله باشد.

پمپ بنزین:

جایگاه پمپ بنزین میرزای شیرازی و جایگاه شماره 15 خیابان ولیعصر در اختیار شهروندان قرار دارد.

تحویل فرش ها چند روزه است؟

با توجه به تعداد و اندازه فرش 48 ساعت الی 73 می باشد.

میتوان فرش را در جای دیگری تحویل گرفت ؟

بله،اگر به جای دیگری اثاث کشی می کنید بعد از تحویل فرش آدرس را به کارگران بدهید.

شستشوی مبل هم انجام می دهید؟

بله،شستشوی فرش در محل نیز انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما