تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی شهرک غرب

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی شهرک غرب
قالیشویی شهرک غرب

قالیشویی شهرک غرب

قالیشویی شهرک غرب با بیش از نیم قرن سابقه در این منطقه مشغول خدمات رسانی به شما مشتریان و همشهریان عزیز می باشد . اگر شما ساکن تهران و ساکن شهرک غرب هستید. شما می توانید به راحتی با ما تماس گرفته و بر پایه نیم قرن تجربه ما از تمیز شدن فرش و منزل خود اطمینان کافی را کسب کنید .

قالیشویی شهرک غرب دارای ویژگی های و وجه تمایزات اساسی نسب به سایر قالیشویی هاست که در ذیل به بررسی آن ها خواهیم پرداخت . اما قبل آن کمی با شهرک غرب بیشتر آشنا شویم .

[fc id=’2′][/fc]

شهرک غرب واقع در غرب تهران است . و از مدرنترین محله های تهران نبه شمار می آید . خیابان ایران‌زمین ،خیابان گلستان ، بلوار خوردین ، خیابان هرمزان، خیابان مهستان ، خیابان پیروزان،بلوار پاک نژاد ، بلوار دادمان  ،خیابان شهید محمدمهدی فرحزادی ، خیابان سیف  ، خیابان سیمای ایران ، خیابان زرافشان ، بلوار ایوانک ، خیابان گل افشان، خیابان سپهر ، خیابان فلامک خیابان های این منطقه هستند که شما در هر کدام از ان ها که سکونت داشته باشید درسرویس دهی قالیشویی شهرک غرب خللی وارد نمی کند.قالیشویی شهرک غرب

پاک کردن لکه از مبل پارچه ای

یکی از بدترین اتفاق ها ، لکه های روی مبلمان می باشد . جای نگرانی هم نیست ، خیلی راحت و با کمترین امکانات می توانید لکه های روی مبلمان پارچه ای را از بین ببرید . برای این کار ابتدا سرکه سفید ، جوش شیرین و آب گرم را با مقداری مایع ظرفشویی مخلوط کنید تا محلول پاک کننده مبلمان پارچه ای بدست بیاید .

در مرحله بعد یک پارچه سفید تمیز مرطوب را به محلولی که آماده کردیم آغشته کنید ، سپس به آرامی روی لکه های روی مبلمان پارچه ای بکشید تا آسیبی به بافت های مبلمان پارچه ای وارد نشود .

در مرحله آخر با پارچه خشک محل مورد نظر را خشک کنید . به همین سادگی شما می توانید انواع لکه های موجود روی مبلمان پارچه ای را از بین ببرید .

وجه تمایز قالیشویی شهرک غرب

به نظر شما ویژگی هایی که یک قالیشویی را متمایز خواهند کرد چه چیز هایی هستند . قیمت ، سرویس های مختلف و مجوز  . این ها ویژگی هایی هستند که در وهله اول به نظر می آیند .

قیمت

هزینه ای که شما در قبال دریافت یک خدمتی باید پرداخت کنید همواره باید متناسب با ارزش آن خدمت و سرویس باشد . حال این مسئله پیش می آید که چرا سرویس های مختلف که توسط قالیشویی های مختلف عرضه می شود چرا با یک دیگر اختلاف قیمت دارند . جواب را می توان در کیفیت عرضه خدمات جستجو کرد . قالیشویی های مختلف سرویس های مختلف ارائه می دهند اما لزوما دارای کیفیت مناسبی نیستند . اما مواظب باشید که عکس این قضیه همواره صادق نیست یعنی گران بودن یک خدمت به معنی با کیفیت بودن آن نیست پس باید مصالحه ای بین قیمت و کیفیت برقرار کنید .

شستشوی فرش در شهرک غرب

مجوز

داشتن مجوز برابر با این است که قبل از شما افرادی ذی صلاح کار این صنف قالیشویی را تایید کرده اند . و در نگاه دوم می شود گفت که در صورت تخطی یه صنف می توان شکایت آن را به اتحادیه مربوطه برد . پس قالیشویی شهرک غرب در این مورد هم دارای وجه تمایز است .

 

روش های انجام خدمات

موردی که در نگاه اول به چشم نمی آید روش انجام خدمات است . گاهی وقت ها می شود که وقتی شما سرویسی را دریافت می کنید در وهله اول بسیار با کیفیت به نظر می رسد اما به مرور زمان از کیفیت آن کاسته می شود . دلیل آن این است که سرویس مورد نظر توسط صنف مربوطه به درستی انجام نشده است . قالیشویی شهرک غرب مفتخر است که از روش های علمی و درست برای کار های خود انجام می دهد .

بهترین قالیشویی در غرب تهران

نحوه شستشوی مبلمان

برای شستشو مبلمان ، سه راه کلی وجود دارد که یکی از هزاران روش شستشو مبلمان می باشد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت .

  • اولین روش استفاده از بخار شوی می باشد که کار بسیار ساده ای است ، فقط کافی است با استفاده از بخار شوی مبلمان منزل خود را کاملا تمیز و ضدعفونی کنید .
  • روش دوم ساخت محلول آب ولرم و شامپو می باشد ، برای استفاده از این روش ابتدا باید ابر یا اسفنجی تمیز را به این محلول آغشته کنیم و روکش مبل ها را با ابر تمیز کنیم سپس باید با یک ابر دیگر که خیس است سطح مبل را تمیز کنیم . باید دقت داشت نباید مبل ها خیلی خیس شوند زیرا به مرور زمان مبل ها پوسته پوسته می شوند یا به اصطلاح ترک می خورند .
  • روش سوم ، سپردن شستشوی مبلمان به مراکز تخصصی است که این کار را به صورت تخصصی انجام می دهند .

قالیشویی آب ، با بهره گیری از بهترین ماشین آلات صنعتی و متخصصین مجرب این کار را بهترین راه انجام می دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما