تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی در محله مینی سیتی

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی در محله مینی سیتی
قالیشویی در محله مینی سیتی
قالیشویی در محله مینی سیتیReviewed by مدیر on Oct 6Rating: 4.5

قالیشویی در محله مینی سیتی

قالیشویی در محله مینی سیتی بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی در محله مینی سیتی تهران

قالیشویی مینی سیتی

قالیشویی در محله مینی سیتی با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد.قالیشویی در محله مینی سیتی با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند.قالیشویی در محله مینی سیتی نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن ققالیشویی در محله مینی سیتی ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.

[fc id=’2′][/fc]
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید قالیشویی در محله مینی سیتی همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

تماس باما 22196504

چرا قالیشویی در محله مینی سیتی؟

بیش از 50 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب قالیشویی در محله مینی سیتی بسیار است.اما بهترین آنها که قالیشویی در محله مینی سیتی در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

شستشوی سریع:

قالیشویی در محله مینی سیتی همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند. قالیشویی در محله مینی سیتی با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی در محله مینی سیتی در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

قالیشویی در محله مینی سیتی با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی در محله مینی سیتی با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند.قالیشویی در محله مینی سیتی بهترین قالیشویی تهران

خلاصه مطلب:

قالیشویی در محله مینی سیتی همیشه در تلاش است تا با انجام خدمات شبانه روزی به اقشار مختلف جامعه از جمله منازل مسکونی و ارائه بهترین امکانات در امر شستشو و ترمیم فرش هابتواند همانند گذشته ، همچنان مشتریان خود را راضی نگه دارد. قالیشویی در محله مینی سیتی

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

شستشوی فرش در مینی سیتی

قالیشویی مینی ستی تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی در محله مینی سیتی با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

ریشه دوزی و ریشه بافی

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

تاریخچه‌ محله‌

محله مینی سیتی از محلات محدوده شمیران و واقع در منطقه 1 شهرداری تهران است. این محله به دلیل آب و هوای خوش و زمستان های سرد مشهور است .

این محله از شمال به دامنه ی جنوبی رشته کوه البرز ، از غرب به محله اقدسیه ، از جنوب به زمین های محله ازگل و اراج و از شرق به سوهانک متصل می شود.

شهرک یاس ، شهرک آتی ساز ، شهرک صدف ، شهرک دانشگاه ، شهرک لاله ، شهرک کوثر ، شهرک نفت ، شهرک محلاتی و شهرک قائم محله مینی سیتی را تشکیل می دهند .قالیشویی در محله مینی سیتی

دلیل نام گذاری این منطقه احداث اولین شهربازی تهران به نام پارک شادی مینی سیتی بوده است که به مرور به روی این محله مانده است. (این شهربازی به علت احداث مترو تخریب شد) .

انواع الیاف های فرش ماشینی

امروزه فرش های ماشینی در کارخانجات بافندگی با استفاده از الیاف های مختلفی بافته می شود که حالا جنس بعضی از آن ها بسیار با کیفیت و مرغوب است و از طرفی دیگر قیمت آن نیز گران تر است.از طرفی دیگر الیاف هایی وجود دارد که قیمت بسیار ارزانی دارند و برای اینکه قیمت فرش خیلی گران نباشد فرش ها را به صورت ترکیبی می بافند.

پراستفاده ترین الیاف ها در فرش های ماشینی

  • اکریلیک
  • پشمی
  • پلی پروپیلن
  • پلی استر

در بین این الیاف  ها اکریلیک یکی از بهترین الیاف ها برای فرش های ماشینی است و قیمت آن نسبت به دیگر الیاف ها بیشتر است.

ارائه خدمات قالیشویی سوهانک

بهترین قالیشویی مینی سیتی

اماکن مهم

اماکن فرهنگی و آموزش:

مدرسه ها در مقاطع مختلف از مهد کودک تا متوسط دوره و دوم  اعم از دولتی و غیر انتفاعی از قبیل مدسه  حضرت مریم   در این محله  در حال فعالیت هستند .

دانشگاه علمی کاربردی  مینی سیتی  در این منطقه  قرار  دارد این دانشگاه وابسته به فناوری تحقیقات و وزارت علوم می باشد که علاوه بر آموزش دانشجویان ، با برگزاری دوره های  مختلف  به بالا بردن سطح مهارت  افراد  به خصوص شاغلین در زمینه های  همچون اقتصادی و … کمک شایانی می نماید. قالیشویی در محله مینی سیتی

افزون بر این کلاس های آموزشی مختلفی از جمله  کلاس های آموزشگاه زبان  آیتاک نیز در مینی  سیتی برگزار می شود که شما می توانید با کمک گرفتن از این مراکز به ارتقاء سطح مهارت فرزندان خود در زمینه های مختلف کمک  شایانی  کنید .

بهترین قالیشویی فرش دستبافت

فرش های دستبافت از دسته فرش های بسیار گران قیمت و حساس است.اگر قصد شستشو فرش های دستبافت یا ابریشم را دارید بهتر است خودتان این کار را انجام ندهید و از خدمات قالیشویی استفاده کنید.

زیرا شستشو فرش های دستبافت بسیار حساس و سخت است و باید طبق یک سری اصول و استاندارد ها شسته شود تا آسیبی به آن وارد نشود.

در قالیشویی ها فرش های دستبافت توسط افراد ماهر و با تجربه شسته می شود و از طرفی دیگر شستشو فرش زیر نظر کارشناس متخصص انجام می شود.

اماکن تفریحی:

پارک بوستان نیایش و بوستان فدک از  جمله  مناطق تفریحی مینی سیتی می باشند. پارک فدک  با نام بوستان نارمک در سال 1345 تاسیس شد. دلیل این نام گذاری را می توان همجوار بودن این بوستان با باغ های  انبوه انار  واقع در ده نارمک دانست . واژه نارک در لغت به معنی مکیدن می باشد . بعد از انقلاب اسلامی نام نارمک به فدک  تغییر یافت  بوستان فدک با امکانات تفریحی بسیار بالا  را می توان یکی از  مجهز ترین  بوستان های محلی تهران  را نام برد . زمین بازی  این بوستان  برای گذراندن اوقات فراغت کودکان به وسایل بازی کاملا استاندارد تجهیز شده است. قالیشویی در محله مینی سیتی آماده خدمت به شماست.

مراکز تاریخی و مذهبی:

مسجد محلاتی ،  مسجد قائم ،  مسجد   جامع سوهانک ، مسجد سید الشهدا ، مسجد امام حسین ( ع ) و ….  را نام برد . مسجد جامع سوهانک  از جمله  مساجد قدیمی می باشد که خارج از جنبه  عبادی ، از نظر میراث فرهنگی بسیار حائز اهمیت است . خیلی از افراد  قدمت  مسجد جامع سوهانک را از درخت هفتصد ساله ای که در این مسجد قرار گرفته  می دانند  و لی   برخی  هم این بنا را مربوط به دوران ناصر الدین شاه می دانند  و معتقدند که ناصر االدین شاه نامه  برکناری میرزای نوری که دستور قتل امیر کبیر را داده بود در این مسجد نوشته است. قالیشویی در محله مینی سیتی

ولی  دلبستگی و علاقه مردم سوهانک به این مسجد که با تاریخ و ماهیت این محله پیوند  دیرینه دارد  باعث متمایز شدن این مسجد نسبت به سایر مساجد موجود در این محل گشته است .  مسجد جامع سوهانک دارای قسمت های از قبیل حسینیه ، کانون فرهنگی و پایگاه بسیج است .

مراکز خرید:

مرکز خرید مروارید ، مرکز خرید الماس ، پاساژ نخل  از جمله مراکز تجاری  مهم موجود در این  منطقه  می باشد .  که شما با استفاده از آن ها می توانید نیاز های خود را رفع نمایید .

مراکز بهداشتی و درمانی:

مرکز سلامت جامعه سیدالشهدا سوهانک ، و سازمان مردم نهاد خانه نجات ایران را می توان نام برد .  سازمان  خانه نجات ایران با هدف فعالیت های داوطلبانه امدادی  در سال 1386 بنا شد . با انجام بعضی تغییرات در اساسنامه این سازمان مردم نهاد ، فعالیت های از قبیل آموزشی ، گردشگری و تفریحی  و زیست محیطی را نیز آغاز کرد .قالیشویی در محله مینی سیتی

همان طور که گفته شد این سازمان یک سازمان مردم نهاد است و کل فعالیت های آن مردم محور می باشند و به صورت اختیاری و دواطلبانه انجام می گردد . یکی از هدف های مهم و اصلی این سازمان اشاعه کار داوطلبانه در بین تمام اقشار جامعه  می باشد . در  واقع برای ساخت جامعه ای بهتر نیاز به مشارکت تک تک افراد آن جامعه است.

قالیشویی در محله مینی سیتی

راه های ارتباطی:

بهترین قالیشویی در مینی سیتی

خیابان های آجودانیه ، ازگل ، سلمان (سوهانک) و اراج از خیابان های اطراف این محله هستند. همچنین بزرگراه امام علی و بزرگراه ارتش می توانند گزینه های مناسبی برای دسترسی به این منطقه باشند. قالیشویی در محله مینی سیتی.

مترو:

ایستگاه قائم خط 3 مترو تهران به این محله دسترسی دارد.

BRT:

این محله به اتوبوس و اتوبوس های تندرو دسترسی چندانی ندارد.

تاکسی:

این محله نیز دارای خطوط تاکسیرانی می باشد.

پمپ بنزین:

پمپ بنزین جایگاه 27 ، پمپ بنزین جایگاه 134 از نزدیک ترین مراکز پمپ بنزین به  محله مینی سیتی  می  باشند .

تحویل فرش ها چند روز طول می کشد؟

تحویل فرشها برای شستشوی ۲ روز کاری می باشد.و فرش هایی در شیفت دوم جمع آوری شوند؛ سه روز کاری تحویل داده می شوند.

خدمات شستشوی فرشها به صورت اسلامی می باشد؟

تمام شستشو ها ( فارغ از نوع شستشو و مواد شوینده) اسلامی بوده و تمامی فرش ها آبکشی و کر اسلامی داده می شوند.

فرش ها آسیب نمی بیند؟

خدمات شستشوی فرش دارای ضمانت نامه کتبی می باشد. در صورت نارضایتی( حتی از خدمات شستشو) کارخانه موارد مطرح شده را پیگیری و برطرف می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما