تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی حسین آباد

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی حسین آباد
قالیشویی حسین آباد
قالیشویی حسین آبادReviewed by مدیر on Oct 7Rating: 4.5

قالیشویی حسین آباد

قالیشویی حسین آباد بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی حسین آباد تهران

قالیشویی حسین آباد

قالیشویی حسین اباد با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد.قالیشویی حسین اباد با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند.قالیشویی حسین آباد نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی حسین اباد ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.

[fc id=’2′][/fc]
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید قالیشویی حسین آباد همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

تماس باما 22331835

چرا قالیشویی حسین آباد؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب قالیشویی حسین آباد بسیار است.اما بهترین آنها که قالیشویی حسین آباد در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

شستشوی سریع:

قالیشویی حسین آباد همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.قالیشویی حسین آباد با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی حسین آباد در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

قالیشویی حسین اباد با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی حسین آباد با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند.قالیشویی حسین آباد بهترین قالیشویی تهران

خلاصه مطلب:

ّقالیشویی حسین آباد همیشه در تلاش است تا با انجام خدمات شبانه روزی به اقشار مختلف جامعه از جمله منازل مسکونی و ارائه بهترین امکانات در امر شستشو و ترمیم فرش هابتواند همانند گذشته ، همچنان مشتریان خود را راضی نگه دارد. قالیشویی حسین اباد

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

بهترین قالیشویی حسین آباد

قالیشویی حسین آباد تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی حسین اباد با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

ریشه دوزی و ریشه بافی

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

تاریخچه‌ محله‌

در سال 1387محله های حسین آباد و مبارک آباد با هم اقدام شدند .قبل از اقدام شدن هر کدام از محله ها برای خود مستقل بودند . این منطقه از جنوب با محله کاظم آباد – از شرق با محله شیان  ودر قسمت لویزان در جنوب شرقی با محله شمس آباد و مجدیه از سمت غرب با محله ضرابخانه است و همسایه این محل پاسداران می باشد. قالیشویی حسین آباد

از خانواده های مشهور این محل می توان خانواده هروی را نام برد که میدان هروی از نام خانواده این محل بر گرفته شده است.

زمین های مبارک آباد مطلق به عین الدوله بود .املاک های این سه دهکده  به نام  های دهکده ها مبارک آباد – لویزان –  شمس آباد می باشد که در آن زمان قصد فروش داشت . رضا خان هروی قصد خرید داشت اما نقدینگی آن بسیار کم بود.

شستشوی فرش در حسین آباد

از خان ناضریه پولی را قرض کرد و این سه دهکده را خرید و قرار شد پس از خرید قرص ناطر خان را به صورت اقساط پس دهد و طولی نکشید ناطر خان فوت کرد . و تمام ثروت ناطر خان به همسرش بدر السلطنه رسید. قالیشویی حسین آباد بهترین قالیشویی تهران است.

پس از فوت رضا خان بدرالسلطنه با دکتر صدیق ازدواج کرد وبه این ترتیب صدیق دست به اراضی ها پیدا کرد. در این خصوص دکتر کریمان در کتاب شهر تهران در گذشته و حال می نویسد که مبارک آباد در محدوده طرح 25 ساله واقعمی باشد .از سوی شمال شرقی این بخش از شهر افتاده و جزءبخش کوچیکی از حومه شمیران می باشد . که از جنوب شرقی 6 کیلومتری تجریش و از مشرق 2کیلو متری را طهران به سلطنت آباد می رسد. قالیشویی حسین آباد همیشه و هر زمان با شما است.

شغل آنها در آن زمان زراعت بود و جمع اندکی در مهمات سازی کار می کردند .

این منطقه از زراعت بسیار عالی بود و محصول های زیادی بدست می آورد . همچنین کشت و زراعت در این منطقه پربرکت بود به همین دلیل اسم آن منطقه را مبارک آباد می گفتند . و امروزه اسم این محل مانده است . در این محل ساختمان های قدیمی وجود دارد که مالکیت عین الدوله و بصیر الدوله بود . عین الدوله نگار خانه و خانه فرهنگ صدف از آن ملک ها می باشد که عین الدوله به طور اقساط خریداری کرده بود. قالیشویی حسین آباد.

معایب استفاده از شامپو فرش

شامپو فرش یکی از مواد شوینده هایی است که برای تمیز کردن فرش در منزل استفاده می شود.در این روش برای شروع به تمیز کردن قبل از استفاده از شامپو فرش باید با استفاده از جارو برقی گرد و غبار فرش را تمیز کنید.

بعد با استفاده از اسفنج که آن را به شامپو فرش آغشته کرده اید شروع به تمیز کردن فرش کنید. سعی کنید برای تمیز کردن از بالای فرش شروع کنید تا بعد از تمیز کردن بر روی آن راه نروید.

حال بعد از اینکه تمام فرش را با استفاده از شامپو فرش شستشو دادید نوبت به پاک کردن شامپو فرش از روی فرش می شود که برای این کار از یک دستمال مرطوب استفاده کنید و سعی کنید دستمال خود را در حین تمیز کردن چند بار عوض کنید.

ارائه خدمات قالیشویی حسین آباد

شستشوی فرش در حسین آباد

اماکن مهم

مراکز خرید:

نزدیک ترین محل برای خرید قلهک می باشد .

مراکز بهداشتی و درمانی:

در این منطقه بیمارستانی وجو دارد به نام ایران مهر وهدایت برای درمان این منطقه می باشد.

اماکن مذهبی:

در نزدیکی این منطقه دو مسجد وجو دارد به نامهای مسجد جامع و مسجد اعظم قلهک می باشد .

مراکز تفریحی و ورزشی:

در این محل پارک خلیج فارس و یکی از مکان های دیدنی قلهک می توان نام برد .  سینما پردیش قلهک برای دیدن فیلم جای بسیار مناسبی است. همچنین پارک خلیج فارس در این محله تعداد زیادی رستوران و کافی شاپ وجود دارد.

قالیشویی حسین آباد

راه های ارتباطی:

از سمت شمال شرق اتوبان صیاد به سمت بلوار ارتش می رویم از سمت جنوب شرقی میدان سپاه به صیاد شمال می رویم و از شرق امام علس شمال به سمت هروی و بعد مبارک آباد و از سمت غرب اتوبان حکیم و صیاد شمالی می رویم.

قالیشویی حسین آباد در تمامی مسیر با شما عزیزان در حسین آباد می باشد.

مترو

خط 3 ایستگاه مترو تهران می باشد که در تقاطع خیابان مغان می باشد.

BRT:

اتوبوس خط303 اتوبوس رانی به این محل خدمتگذاری می کند از میدان قدس به پیچ شمیران و در مسیر مترو شریعتی و مترو قیطریه پل صدر خیابان شریعتی وخیابان مطهری و ملک و خیابان شریعتی میرود تا پیج شمران.

شستشوی فرش در حسین آباد

روش شتسشو فرش در منزل

برای شستشو در منزل باید از روش سنتی استفاده کنید.زیرا دیگر روش های شستشو فرش را نمی توان در منزل انجام داد چون آن ها نیاز به دستگاه دارند و امکان استفاده از آن ها در منزل نیست.

  • برای شستشو در منزل به وسیله های زیادی احتیاج ندارید.متداول ترین آن یک فرچه برای شستشو فرش و یک پارو برای آبکشی فرش است.
  • بهتر است چند ساعت قبل از شستشو فرش آن را خیس کنید تا کثیفی های آن راحت تر تمیز شود.
  • همچنین برای شستشو از مواد شوینده با کیفیت استفاده کنید که متداول ترین آن ها شامپو و تاید است و فقط باید این نکته را در نظر داشته باشید که بعد از شستشو با استفاده از پارو تمام مواد شوینده را از فرش خارج کنید.
ساعات کاری قالیشویی چگونه است ؟

قالیشویی دروس از ساعات ۷ صبح الی ۱۰ شب پاسخگوی مشتریان عزیز می باشد. خدمات قالیشوئی در دو شیفت کاری روز و شب، و خدمات در محل ( منزل یا محل کار) در شیفت روز ارائه می شود.

امکان تحویل گرفتن فرش در محلی دیگر وجود دارد؟

در صورتی که جا به جایی دارید و مایل هستید در منزل جدید فرشهاتان را تحویل بگیرید. کافیست آدرس منزل جدید را هنگام جمع آوری اعلام نمایید. لازم به ذکر است تحویل فرش ها به آدرس دیگر مشمول هزینه مجزا نیست!

قالیشویی حسین آباد مبل شویی هم انجام میدهد؟

بله،شستشوی مبل در محل نیز انجام می شود.

قیمت فرش دستبافت با ماشینی فرق می کند؟

قیمت شستشوی فرش دستبافت به دلیل حساس و گرانی و استفاده از مواد درجه یک فرق می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما