تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

خشکشویی مبل خدمتی از قالیشویی تهران

قالیشویی تهران > بلاگ > مقاله > خشکشویی مبل خدمتی از قالیشویی تهران
خشکشویی مبل
خشکشویی مبل خدمتی از قالیشویی تهرانReviewed by مدیر on Jan 7Rating: 3.5

خشک شویی مبل

به عنوان خدمتی اضافه و به قول ضرب المثل انگلیسی icing on cake قالیشویی های خوب و معتبر سرویس هایی را ارائه می دهند که بسیار به کار شما عزیزان می آید . یکی از این کارها خشکشویی مبل است .

چگونگی انجام این سرویس

در ضورتی که یک قالیشویی به اندازه کافی معتبر باشد و بتواند نیروی کار بیشتری را به کار بگیرد می تواند خدمات متعددی را به مشتریان خود ارائه بدهد . حال اگر قالیشویی ما معتبر بود و نیروی کار متخصص در زمینه خشکشویی مبل به کار گرفت انوقت نی تواند سرویس را ارائه بدهد .

این سرویس در محل انجام می گیرد و مزیت عمده سرویس های خشکشویی ارائه آن در محل است . خوبی های زیادی برای این ویژگی می توان برشمرد . از جمله اینکه نیازی نیست شما فرش و یا مبل خود را با هزینه ها و زحمت های کلان به محل قالیشویی ببرید و از آنها بخواید که فرش و مبل شما را تمیز کنند . بلکه به راحتی در منزل خود نشسته و با یک تماس ساده با سرویس دهنده تماس می گیرید و با دادن ادرس از آن های می خواهید که مبل شما را شستشو دهند .

 

ویژگی های خشکشویی مبل

شستن مبل ها در منزل می تواند گسترش پیدا کند و به شستن فرش دستبافت ، موکت ، تابلو فرش و تشک خواب و سایر موارد برسد . ویژگی بارز دیگری که برای خشکشویی می توان متصور شد این است که حتی یک قطره آب ه مصرف نمی شود در نتیجه نیازی نیست که وسایل منزل را جمع کنید تا عملیات خشکشویی انجام شود . البته در نظر داشته باشید که تیم های مختلف راه کار های مختلفی دارند پس باید ابتدا قالیشویی معتبر خود را پیدا کنید سپس سفارش دهید .

 

شوینده های مورد استفاده در خشکشویی مبل

در پاراگرف قبل اشاره کردمی که در خشکشویی مبل از آب استفاده نمی شود اما این بدان معنی نیست که از شوینده استفاده نمی شود بلکه در این روش شستشو از شوینده های مخصوص استفاده می شود . برخی از افراد سود جو برای کاهش هزینه های خود از مواد شونده غیر استاندارد ارزان قیمت استفاده می کنند . شما باید مراقب چنین افرادی باشید تا کلاه سرتان نرود . یکی از شونده های استاندارد در خشکشویی مبل تگزافون است که محصول تلاش مهندسان شیمی المانی می باشد .

 

و اما قالیشویی تهران

قالیشویی تهران این تضمین را به شما می دهد که با بهترین کیفیت و پرسنلی مجرب سقارش شما یعنی خشکشویی مبل را به نحو احسن انجام دهد .  تعهد کاری و رضایت مشتری همیشه شعار ما بوده است .

 

تماس

غرب تهران : 44308050

غرب تهران : 44002901

شرق تهران : 66557323

شرق تهران : 77949085

شمال تهران : 22050266

مرکز: 88684563

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما