تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی کوی نصر

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی کوی نصر
قالیشویی کوی نصر
قالیشویی کوی نصرReviewed by مدیر on Oct 22Rating: 2.5

قالیشویی کوی نصر

قالیشویی کوی نصر بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی کوی نصر

قالیشویی  کوی نصر  

تهران

قالیشویی کوی نصر  با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد.  قالیشویی کوی نصر با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند.   قالیشویی کوی نصر  نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی کوی نصر   ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

[fc id=’2′][/fc]

قالیشویی در  کوی نصر  تهران

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید   قالیشویی کوی نصر همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

تماس باما 02188385167

چرا  قالیشویی کوی نصر ؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب  قالیشویی کوی نصر  بسیار است.اما بهترین آنها که  قالیشویی کوی نصر   در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

شستشوی سریع:

قالیشویی کوی نصر همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.   قالیشویی کوی نصر  با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی کوی نصر   در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

قالیشویی کوی نصر  با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی کوی نصر  با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند  قالیشویی کوی نصر بهترین قالیشویی تهران

مجوز

داشتن مجوز برابر با این است که قبل از شما افرادی ذی صلاح کار این صنف قالیشویی را تایید کرده اند . و در نگاه دوم می شود گفت که در صورت تخطی یه صنف می توان شکایت آن را به اتحادیه مربوطه برد . پس  قالیشویی کوی نصر در این مورد هم دارای وجه تمایز است 

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی کوی نصرتهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی کوی نصر با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

شستشو فرش به روش نیمه اتوماتیک

بعد از چندین سال شستشو به روش سنتی روش نیمه اتوماتیک ابداع شد،در این روش شستشو با استفاده از دستگاه انجام می شود.

برای مرحله شستشو از برس های استفاده می شود که باید توسط کارگر متصدی هدایت و کنترل شود و عملا این روش بهتر از سنتی خواهد بود و برای آبکشی از دوش های آب استفاده می شود که تمام مواد شوینده را از فرش خارج می کند و برای آبگیری آن از دستگاه آبگیر لوله ای استفاده می شود که به طور تقریبی 80%درصد آب فرش را می گیرد و بعد از آبگیری فرش به سالن گرم خانه انتقال داده می شود.

ریشه دوزی و ریشه بافی

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

 

تاریخچه‌ محله‌

قالیشویی در کوی نصر

محله کوی نصر یکی از زنده ‌ترین و پویاترین محلات تهران است که یکی از پر جاذبه ‌ترین خیابان‌ های مناسب پیاده‌روی، خرید و تفریح  را دارد. محله‌ ای نسبتا قدیمی که به واسطه‌ قرارگیری بازار نصر، بوستان گفتگو و همجواری با برج میلاد همیشه شلوغ و پر رفت ‌و آمد است.

تعداد زیادی از ساکنان این منطقه از اهالی هنر بوده و هستند، از سهراب سپهری گرفته تا استاد جلیل شهناز و کورورش یغمایی. قالشویی کوی نصر.

گیشا در شمال غرب تهران و منطقه 2 واقع شده است، این محله از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری و از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد راه دارد.

تاریخچه محل کوی نصر

پل گیشا که شهرتش بیشتر از محله کوی نصر است به دلیل نزدیکی به کوی دانشگاه تهران، به پل فرهنگی شهرت دارد و مرکز شهر را به غرب متصل می ‌کند. این پل از بزرگراه جلال‌آل احمد شروع می‌شود و از روی بزرگراه شهید چمران گذر می‌کند. بهتر است بدانید پل گیشا با داشتن راه ‌های فرعی، از بلندترین پل ‌های فلزی سواره ‌رو تهران به ‌شمار می‌ آید. قالشویی کوی نصر.

این محله به دلیل وجود مغازه‌ ها و فروشگاه‌ها و همچنین قرار گرفتن بوستان گفتگو در ضلع شرقی در ساعات زیادی از شبانه ‌روز چهره زنده و پررفت ‌و ‌آمدی دارد. کوی نصر یا گیشا از نخستین محله ‌های مدرن تهران به حساب می ‌آید.

از سوی دیگر بافت تجاری غالب در این محله باعث شده حضور مردم در این محله عموما با تفریح و فراغت همراه باشد، در واقع حضور انبوه و همیشگی مردم در خیابان کوی نصر این محله را به یک فضای جمعی و یکی از حوزه‌ های مهم روابط اجتماعی تبدیل کرده است قالشویی کوی نصر

ارائه خدمات قالشویی کوی نصر

اماکن مهم

مراکز خرید :بهترین قالیشویی کوی نصر

یکی از دلایل شهرت محله کوی نصر بازار بزرگ نصر است، که بسیاری از تهرانی ها برای خرید به آنجا مراجعه می کنند..  بازار طلافروشان در قسمت انتهایی طبقه اول و طبقه همکف پاساژ نصر نوین (بیشتر فروشگاه‌ های لباس، کفش و اسباب ‌بازی) است. معماری این بازار هم کمی متفاوت است..  ﻃﺒﻘﻪ ﻓﻮﻗﺎنی مانند یک راﺳﺘﻪ ای ﻃﻮﻻنی با طراحی تا حدودی شبیه ﻛﺎرواﻧﺴﺮاﻫﺎ و ﺑﺎزارهای ﺳﻨتی اﺳﺖ. قالشویی کوی نصر.

 

ﺳﻘﻒ این مجموعه ﻛﻮﺗﺎه و ﭘﻮﺷﻴﺪه از ﺷﻴﺸﻪ اﺳﺖ. طبقه زیرهمکف هم میعادگاه پیتزاخوران است و همیشه خریداران را به خوردن وسوسه می کند. بیراه نیست اگر بگوییم پیتزا خوردن و در واقع فست فود خوردن در طبقه زیرین و همینطور در پیاده روی ورودی پاساژ نصر یکی از تفریحات معروف گیشایی ‌هاست.

شستشوی فرش در کوی نصر

علاوه بر بازار نصر پاساژ و مراکز خرید دیگری هم در این محله وجود دارد؛ ضمن اینکه برندهای مختلفی مانند هالیدی، تی تی، بادی اسپینر و … در این محله نمایندگی دارند. هنگام پیاده روی در کوی نصر تعدد دستفروش ها توجه شما را جلب می‌کند، دستفروش هایی که عموما مشتری‌ های ثابت خودشان را دارند و فضای این محله را زنده و پویاتر کرده ‌اند قالشویی کوی نصر.

قالیشویی آب شعبه کوی نصر

هنگام پرسیدن از مراکز خرید این محله، ساکنان محله کوی نصر از سوپرمارکتی می‌ گویند که بیش از 50 سال است در این محله فعالیت می کند، سوپر یلدا که بین خیابان هفدهم و نوزدهم است، از فروشگاه های قدیمی‌ این محله به حساب می آید.

یکی از دلایل شهرت محله کوی نصر بازار بزرگ نصر است، که بسیاری از تهرانی ها برای خرید به آنجا مراجعه می کنند. بازار طلافروشان در قسمت انتهایی طبقه اول و طبقه همکف پاساژ نصر نوین (بیشتر فروشگاه‌ های لباس، کفش و اسباب ‌بازی) است. معماری این بازار هم کمی متفاوت است. ﻃﺒﻘﻪ ﻓﻮﻗﺎنی مانند یک راﺳﺘﻪ ای ﻃﻮﻻنی با طراحی تا حدودی شبیه ﻛﺎرواﻧﺴﺮاﻫﺎ و ﺑﺎزارهای ﺳﻨتی اﺳﺖ. قالشویی کوی نصر.

 شستشو سنتی فرش ماشینی

برای شستشو فرش های ماشینی به روش سنتی ابتدا باید آن ها را خیس کنید که کثیفی های فرش راحت تر از بین برود و بعد از چند ساعت خیس کردن نوبت شستشو آن ها می رسد و معمولا برای شستشو آن از تاید استفاده می کنند و حال اگر می خواهید به بافت فرش شما آسیبی نرسد بهتر از مواد شوینده با کیفیت استفاده کنید.

بعد از شستشو نوبت به آبکشی می رسد که معمولا برای برای این کار از پارو استفاده می کنند و این روش، روش بهینه ای نیست و ممکن است مواد شوینده در فرش باقی بماند و این امر باعث پوسیدگی فرش ها می شود و بعد از آبکشی آن را در مقابل آفتاب پهن می کنند تا خشک شود.

مراکز خرید :

ﺳﻘﻒ این مجموعه ﻛﻮﺗﺎه و ﭘﻮﺷﻴﺪه از ﺷﻴﺸﻪ اﺳﺖ. طبقه زیرهمکف هم میعادگاه پیتزاخوران است و همیشه خریداران را به خوردن وسوسه می کند. بیراه نیست اگر بگوییم پیتزا خوردن و در واقع فست فود خوردن در طبقه زیرین و همینطور در پیاده روی ورودی پاساژ نصر یکی از تفریحات معروف گیشایی ‌هاست.

قالیشویی در محله کوی نصر

علاوه بر بازار نصر پاساژ و مراکز خرید دیگری هم در این محله وجود دارد؛ ضمن اینکه برندهای مختلفی مانند هالیدی، تی تی، بادی اسپینر و … در این محله نمایندگی دارند. هنگام پیاده روی در کوی نصر تعدد دستفروش ها توجه شما را جلب می‌کند، دستفروش هایی که عموما مشتری‌ های ثابت خودشان را دارند و فضای این محله را زنده و پویاتر کرده ‌اند. قالشویی کوی نصر.

هنگام پرسیدن از مراکز خرید این محله، ساکنان محله کوی نصر از سوپرمارکتی می‌ گویند که بیش از 50 سال است در این محله فعالیت می کند، سوپر یلدا که بین خیابان هفدهم و نوزدهم است، از فروشگاه های قدیمی‌ این محله به حساب می آید.

مراکز دولتی:

از مراکز دولتی کوی نصر می‌توان به آموزش و پرورش منطقه 2، نمایشگاه دائمی شهرداری تهران، کتابخانه چمران و … اشاره کرد. قالشویی کوی نصر .

اماکن تفریحی و ورزشی:

کوی نصر میزبان یکی از پارک‌ های معروف و اصلی تهران است، بوستان گفت ‌و‌گو. بوستان گفت ‌و‌گو معماری مدرنی دارد و ﻫﺮ ﻗﺴﻤﺖ از معماری آن نماد ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻳﻚ ﻛﺸﻮر اﺳﺖ. داخل بوستان هم امکانات ورزشی زﻣﻴﻦ ﺑﺎزی و اﺳﻜﻴﺖ ﺑﺮای اﺳﺘﻔﺎده ﻋﻤﻮم وجود دارد.

 

علاوه بر امکانات ورزشی، کافه و رستوران‌های خوبی هم در این کافه قرار گرفته ‌اند. همچنین برج میلاد که ششمین برج مخابراتی بلند جهان است؛ از اکثر خیابان‌های ضلع شمالی کوی نصر خودنمایی می‌کند و در نزدیکی این محله قرار دارد. پارک دیگر کوی نصر که بسیار دنج و آرام است، پارک ورزش می ‌باشد. قالشویی کوی نصر.

تعداد باشگاه‌ های ورزشی و آموزشگاه‌ های هنری این محله هم کم نیستند و ساکنان به راحتی می‌توانند پاسخگوی نیازهایشان باشند.

اماکن مذهبی:

در کوی نصر 3 مسجد و 11 حسينيه و تكيه وجود دارد. مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در خیابان جواد فاضل غربی روبروی خیابان فرخزادی، مسجد جعفری نبش خیابان 26 و مسجد امام حسین (ع) که در ضلع شمالی بوستان گفتگو قرار دارد. قالشویی کوی نصر.

مراکز آموزشی و فرهنگی:

ساکنان محله کوی نصر با مجتمع مدرسه ها آشنا هستند، این مجتمع در خیابان ناظریان قمی واقع شده است. علت شهرت یافتن این بخش به مجتمع مدرسه‌ها تعدد و در واقع تجمع تعداد زیادی مدرسه است؛ از دبستان و راهنمایی گرفته تا دبیرستان و پیش‌دانشگاهی.

لازم به ذکر است که آموزش و پرورش منطقه دو تهران در این منطقه واقع شده و یک مرکز آموزش ناشنوایان هم به نام مرکز نیمروز در همین منطقه قرار گرفته است. ضمن اینکه، مدرسه علمیه الزهراء هم در این محله هست. قالشویی کوی نصر.

 

آموزشگاه‌ های موسیقی، نقاشی، آشپزی، شطرنج و باشگاه‌های ورزشی هم در این محله کم نیستند.  آموزشگاه زبان های خارجی دیپلمات (کیوان تاش)، کانون زبان پارسایان و … در این محله حضور دارند.

مجموعه های کوی دانشگاه تهران، پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران، دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران،. دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس در نزدیکی این محله قرار دارند، البته جز این محله به حساب نمی ‌آیند. قالشویی کوی نصر.

 شستشوی فرش ماشینی

فرش ماشینی از قدیم تا به امروز به روش های مختلفی شستشو می شود در اوایل به صورت سنتی شستشو داده می شد و در روش سنتی فرش به صورت کاملا غیر استاندارد شسته می شد به این صورت اصلا قبل از شستشو آن را غبار گیری نمی کردند و انجام این کار به تمیز تر شدن فرش و راحت شسته شدن فرش کمک می کند.

از طرفی دیگر فرش را با مواد شوینده معمولی و بی کیفیت مانند تاید شستشو می دادند که این مواد شوینده ها به بافت در هنگام شستشو آسیب می زد و بعد از چندین بار شستشو به این روش فرش از بین خواهد رفت و به همین خاطر اگر می خواهید طول عمر فرشتان بیشتر شود شستشو آن ها را به یک قالیشویی بسپارید.

مراکز بهداشتی و درمانی:

در شمال محله کوی نصر بیمارستان معروف و بزرگ میلاد قرار دارد که روزانه مراجعان زیادی از سراسر ایران دارد. علاوه بر این بیمارستان یک کلینیک شبانه روزی در ابتدای کوی نصر  قراردارد. قالیشویی

دو درمانگاه شبانه روزی دیگر هم در این محله هستند. درمانگاه شبانه روزی شفا گستر که انتهای خیابان 21 واقع شده است و درمانگاه شبانه روزی مینادیس؛ ابتدای کوی نصر که یک درمانگاه شبانه روزی دندانپزشکی هست. قالشویی کوی نصر.

دو داروخانه قدیمی دکتر جودی و کیهان هم در این محله وجود دارند.

قالشویی کوی نصر بار.

شستشوی فرش در کوی نصر

راه های ارتباطی:

کوی نصر از شرق به بزرگراه چمران (اتوبان پارک وی) و از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری و از شمال به بزرگراه حکیم و. از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد محدود است. این محله دارای خیابان‌های منظم زوج و فرد با معماری انگلیسی است که در کل دارای ۴۱ خیابان می‌باشد. قالشویی کوی نصر.

مترو

ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس (گیشا)، یکی از ایستگاه‌های خط هفت مترو تهران است. این ایستگاه در تقاطع بزرگراه شهید چمران و بزرگراه جلال آل ‌احمد قرار دارد.

BRT:

نزدیکترین ایستگاه بی ار تی این محله ایستگاه نصر است که از شمال به پارک وی و از جنوب به پایانه جنوب می‌رسد. ضمن اینکه این محله به اکثر نقاط تهران تاکسی داردقالشویی کوی نصر.

ساعت کاری قالیشویی چگونه است؟

قالیشویی کوی نصراز ساعات ۷ صبح الی ۱۰ شب پاسخگوی مشتریان عزیز می باشد. خدمات قالیشوئی در دو شیفت کاری روز و شب،. و خدمات در محل ( منزل یا محل کار) در شیفت روز ارائه می شود.

آیا شستشوها اسلامی می باشد؟

بله،تمامی مراحل شستشو فارغ از مواد و نوع شستشو،آبکشی و کر اسلامی داده می شود.

تحویل فرش ها چند روز طول می کشد؟

با توجه به تعداد فرش از 42 ساعت تا 73 ساعت فرش ها تحویل داده می شوند.

قیمت ها قالیشویی برچه اساسی است؟

قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما