تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی چهارراه استانبول

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی چهارراه استانبول
قالیشویی چهارراه استانبول
قالیشویی چهارراه استانبولReviewed by مدیر on Oct 17Rating: 4.5

قالیشویی چهارراه استانبول

قالیشویی چهارراه استانبول بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی چهارراه استانبول

قالیشویی چهارراه استانبول  تهران

قالیشویی  چهارراه استانبول با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد. قالیشویی  چهارراه استانبول  با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند. قالیشویی  چهارراه استانبول  نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی  چهارراه استانبول  ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.

[fc id=’2′][/fc]
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

تماس با ما 88385168

چرا قالیشویی چهارراه استانبول ؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب قالیشویی  چهارراه استانبول  بسیار است.اما بهترین آنها که قالیشویی چهارراه استانبول  در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

فرش های دستباف شهری

همان طور که می دانید بافت فرش های دستباف در اوایل از روستا ها آغاز شد و حالا با گذشت زمان در بین قشر شهرنشین شهر هم جا افتاد که آن ها شروع به بافت فرش کردند و شهرنشینان از طرح ها و مدل های بهتری نسبت به روستایی برای بافت فرش انتخاب می کنند چون که دسترسی آن ها نسبت به افرادی که در روستا زندگی می کنند بیشتر است و می توانند در اینترنت یا بازدید از نمایشگاه های مبلمان طرح ها و مدل های جدید را ببینند و از برای بافت فرش الهام بگیرند که یک فرش بسیار زیبا ببافنند.

شستشوی سریع:

قالیشویی  چهارراه استانبول همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.   قالیشویی چهارراه استانبول  با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی چهارراه استانبول  در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

  قالیشویی چهارراه استانبول  با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی  چهارراه استانبول  با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند. بهترین قالیشویی تهران

شستشوی فرش در چهارراه استانبولخدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی چهارراه استانبول تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی چهارراه استانبول با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

ریشه دوزی و ریشه بافی

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

تاریخچه‌ محله‌

چهارراه استانبول (اسلامبول) یکی از چهارراه‌ های قدیمی کلان شهر تهران و تقاطع خیابان جمهوری اسلامی (شاه آباد سابق) و خیابان فردوسی است. شمال غربی چهارراه استانبول یا اسلامبول سفارت انگلیس، و در جنوب شرقی آن سفارت آلمان و ترکیه واقع شده است. در منتهی الیه شرقی این چهارراه نیز میدان بهارستان قرار دارد.

نام این چهارراه از نام شهر استانبول، پایتخت ترکیه که سفارت آن در جنوب شرق این چهارراه قرار دارد، گرفته شده ‌است. قالیشویی چهار راه استانبول.

به علت وجود سفارتخانه‌های متعدد، تعداد زیادی صرافی در اطراف این چهارراه پدید آمده ‌است. در حال حاضر عمده تجارت خرید و فروش ارز در تهران در این چهارراه صورت می ‌گیرد.

انواع فرش های دستباف

از زمان های قدیم تا به امروزه فرش های دستباف در تمام شهر و توسط قشر های مختلف بافته می شود و حالا هرکدام با استفاده از وسایل و اشیا هایی که در اطراف آن ها وجود دارند یک طرح را برای خود مجسم می کنند و شروع به بافتن آن می کنند و برای انتخاب طرح بهتر است از طرح هایی استفاده کنید که قرینه باشد یعنی سمت چپ و راست فرش با هم یکی باشند چون که بافت این نوع طرح ها بر روی فرش بسیار زیبا است و امروزه هم بیشتر فرش های دستباف و حتی ماشینی بر این اساس بافته می شوند.حالا از زمان قدیم فرش های دستباف توسط 3 قشر اصلی جامعه بافته می شد از جمله :

  • فرش های دستباف شهری
  • فرش های دستباف روستایی
  • فرش های دستباف عشایری

ارائه خدمات

شستشوی فرش در چهارراه استانبول

اماکن مهم

مراکز خرید:

در حدود نیم قرن است که خوش پوش های تهرانی برای خرید پوشاک مورد نظر خود راهی چهارراه استانبول می شوند. این مکان به لحاظ جغرافیایی موقعیت بدیعی دارد که 4 مرکز خرید بزرگ را در مجاورت هم جای داده و جالب اینکه خیل عظیمی از تهرانی ها به اشتباه این 4 مرکز خرید را یکپارچه و یکسان می دانند و آن را پلاسکو خطاب می کنند، در حالی که پلاسکو یکی از پاساژهای 4 گانه این محل است که در مجاورت بازار کویتی ها، بازار بزرگ فردوسی و پاساژ پردیس قرار دارد.

بازار بزرگ فردوسی در سال 1351 توسط شادروان علیرضا صالحی بنیان نهاده شده و با قدمتی 40 ساله یکی از با اصالت ترین مراکز خرید شهر تهران است که کسبه آن به صورت تخصصی به صنف پوشاک مردانه اشتغال دارند و میزبانی حداقل 2 نسل از خوش پوشان تهرانی را در دفتر خاطراتش ثبت نموده اند.

این مرکز خرید در میان انبوهی از راسته بازارهای سنتی و معروف شهر تهران واقع شده که برخی از آنان عبارتند از: خیابان فردوسی ( قلب تپنده بازار ارز و سکه کشور)، خیابان منوچهری ( بورس لوازم عتیقه)، راسته فروشندگان مصنوعات چرمی، خیابان جمهوری ( لوازم صوتی و تصویری)، باغ سپهسالار ( کیف و کفش)، میدان بهارستان ( کارت عروسی)، میدان مخبرالدوله ( بورس سفره عقد و لباس عروس)، کوچه برلن و…..کمی دورتر بازار بزرگ تهران.

مرکز خرید فردوسی علی رغم ورود به پنجمین دهه فعالیتش با 917 واحد تجاری، شعبه ای از رستوران هانی، 4 طبقه پارکینگ به ظرفیت 400 خودرو و یک تالار پذیرایی بزرگ، همچنان مشغول خدمات رسانی به مشتریان و مراجعینش از سراسر کشور می باشد.

مراکز بهداشتی و درمانی:

بیمارستان نجمیه و بیمارستان امیرالمومنین در نزدیکی این چهارراه قرار دارند.

مراکز تفریحی و ورزشی:

یکی از مهم ‌ترین جاذبه‌ های تهران، یعنی موزه جواهرات ملی در ضلع جنوبی این چهارراه و خیابان فردوسی قرار دارد.

همچنین بازاری که در اطراف این چهارراه قرار دارد می تواند تفریح مناسبی باشد.

فرش دستباف چیست ؟

یکی وسیله های که در زیبایی اتاق و منزل شما بسیار تاثیر دارد فرش است،فرش ها انواع مختلفی دارد که حالا انتخاب شما بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد.

فرش دستباف یکی از قدیمی ترین نوع فرش است که در بین ایرانیان بسیار محبوب شده است.زمان بافت فرش های دستباف نسبت به فرش های ماشینی خیلی بیشتر است و شما برای بافت یک فرش دستبافت 6 متری نیاز مند 12 الی 18 ماه زمان دارید چون که گره های فرش دستباف تک تک با دست بافته می شود و به همین علت است خیلی گران است و یکی دیگر از شاخص های هزینه آن جنس نخ استفاده شده در فرش است که معروف ترین و گران ترین آن نخ ابریشم است که فرش های دستباف ابریشم جزو گران ترین فرش ها محسوب می شود و از طرفی دیگر نگهداری و شستشو آن ها بسیار دشوار است و باید طبق یک اصول و استاندارد شسته شود.

قالیشویی چهارراه استانبول

شستشوی فرش در چهارراه استانبول

راه های ارتباطی:

چهارراه استانبول به تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و خیابان فردوسی گفته می ‌شود.

مترو:

برای رسیدن به چهارراه استانبول می‌توانید در ایستگاه سعدی در خط یک مترو از قطار پیاده شده و پس از خروج از ایستگاه با حدود ده دقیقه پیاده‌روی به سمت غرب در خیابان جمهوری به چهارراه ولیعصر برسید.

BRT:

با استفاده از اتوبوس‌ هایی که از این خیابان می ‌گذرند، مانند اتوبوس ‌های خط میدان بهارستان- میدان جمهوری یا میدان بهارستان – میدان ولیعصر، در ایستگاه چهارراه استانبول از اتوبوس پیاده شوید. در خدمت شما است.

از نقاط مختلف شهر مثل میدان امام خمینی (ره) هم به این محل تاکسی تردد می‌ کند.

قالیشویی چهارراه استانبول دارای مجوز است؟

بله،دارای مجوز از صنف قالیشویان می باشد.

می توان فرش را در جای دیگری تحویل گرفت؟

بله،بعد از تحویل فرش به کارگران آدرس مورد نظر رابه کارگران دهید تا فرش د رمحل مورد نظرتان تحویل داده شود.

شستشوی فرش در محل منزل نیز امکان دارد؟

بله،اگر جای مناسبی برای شستشو دارید امکان دارد.

در شستشوی فرش از چه موادی استفاده می شود؟

از بهترین مواد شستشو بدون آسیب به بافت فرش و رنگ و جنس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما