تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی پل رومی

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی پل رومی
قالیشویی پل رومی
قالیشویی پل رومیReviewed by مدیر on Oct 8Rating: 3.0

قالیشویی پل رومی

قالیشویی پل رومی بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی پل رومی تهران

قالیشویی پل رومی

قالیشویی پل رومی با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد.قالیشویی پل رومی با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند.قالیشویی پل رومی نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی پل رومی ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.

[fc id=’2′][/fc]
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید قالیشویی پل رومی همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

تماس با ما : 22745035

چرا قالیشویی پل رومی؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب قالیشویی پل رومی بسیار است.اما بهترین آنها که قالیشویی پل رومی در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

شستشوی سریع:

قالیشویی پل رومی همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.قالیشویی پل رومی با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی پل رومی در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

قالیشویی پل رومی با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی پل رومی با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند.

خلاصه مطلب:

ّقالیشویی پل رومی همیشه در تلاش است تا با انجام خدمات شبانه روزی به اقشار مختلف جامعه از جمله منازل مسکونی و ارائه بهترین امکانات در امر شستشو و ترمیم فرش هابتواند همانند گذشته ، همچنان مشتریان خود را راضی نگه دارد. قالیشویی پل رومی

قالیشویی در محله پل رومی

چه زمانی مبلمان نیاز به شستشو دارد ؟

در گذشته شستشو مبلمان یا صندلی میز ناهار خوری بسیار سخت بود زیرا جابه جایی بسیار زیادی داشت و اکثر مردم ترجیح می دادند که مبلمان خود را شستشو ندهند اما امروزه شستشو مبلمان بسیار راحت تر شده و متخصصین در محل شما حضور پیدا کرده و با مهارت بالا و دستگاه های مخصوص شستشو مبلمان یا صندلی میز های ناهار خوری را شستشو می دهند .

به طور کلی در مواقع زیر ، شما نیاز به شستشو مبلمان دارید :

  • هنگامی که جا به جایی مبلمان سخت باشد
  • زمانی که مدت زمان شستشو مبل برایتان مهم باشد .
  • زمانی که بخواهیم از شستشو مبلمان با دستگاه استفاده می کنیم .
  • هنگامی که شستشو مبل از لحاظ شرعی برایتان حائز اهمیت باشد .

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی پل رومی تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی پل رومی با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

ریشه دوزی و ریشه بافی

شستشوی فرش در پل رومی

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

تاریخچه‌ محله‌

پل رومی، نام پلی است سنگی بر رودخانه مقصود بیک، که در حال حاضر یکی از راه‌های اتصال ترافیک سواره از محدوده الهیه به خیابان شریعتی است.

بنای این پل سنگی می باشد و دارای یک قوسی است که جریان رودخانه مقصود بیک از زیر آن می‌گذرد. این رودخانه در شمیران در مجاورت بافت مسکونی منطقه از میدان تجریش شروع و تا پل صـدر ادامه دارد.

رود دره مقصود بیک یکی از عمده ‌ترین حوزه ‌های زیست محیطی منطقه است که با هدف تثبیت رودخانه مقصود بیک به عنوان یک المان شهری و با توجه به ویژگی طبیعی (نگهداری و بهبود وضعیت محیطی طبیعی، تقویت و بهبود و ایجاد دسترسی به رودخانه) مسیرهای پیاده روی آن توسط شهرداری آماده سازی شده است. قالیشویی پل رومی آماده خدمت به شما است.قالیشویی پل رومی برترین قالیشویی تهران است.

محله پل رومی در جوار تپه قیطریه و مابین تقاطع خیابان شریعتی و بزرگراه آیت‌الله صدر قرار دارد و مسیر از روی پل دسترسی به محله الهیه را آسان می ‌کند.

ارائه خدمات قالیشویی آب

اماکن مهم

مراکز آموزشی و فرهنگی:

در این خیابان مدرسه ای وجود ندارد و دانش آموزان باید به مدرسه هایی که در محله الهیه و تجریش که در نزدیکی پل رومی هستند بروند.

اما آموزشگاه های زبان و موسیقی در این منطقه فعالیت دارند. قالیشویی پل رومی بهترین قالیشویی تهران می باشد.

مراکز مذهبی:

محله پل رومی مسجد و حسینیه ای ندارد و ساکنین می توانند از مساجدی که در محله تجریش و قیطریه وجود دارند، استفاده کنند.

مراکز خرید:

خیابان پل رومی فاقد مرکز خرید بزرگ می باشد و برای استفاده از مراکز خرید باید به محله های اطراف مانند تجریش و الهیه مراجعه کرد.

مراکز بهداشتی و درمانی:

کلینیک دندانپزشکی الهیه و رادیولوژی پل رومی در محدوده این محله واقع شده اند. بیمارستان اختر در الهیه نزدیک ترین بیمارستان به این محله می باشد. همچنین داروخانه مدیر روستا تنها داروخانه محله پل رومی می باشد.

اماکن دولتی:

سفارت خانه ترکیه که نام پل رومی نیز به دلیل وجود این سفارت خانه گذاشته شده است، در این منطقه قرار دارد.

مراکز تفریحی و ورزشی:

باشگاه ورزشی بارمان و استخر مجتمع شهید بهشتی ازجمله مراکز ورزشی و تفریحی این محله به حساب می آیند. همچنین بازدید از پل رومی می تواند جزء تفریحات این منطقه باشد.

راه های ارتباطی:

بهترین مسیر دسترسی استفاده از بزرگراه صدر و خیابان شریعتی است. این مجموعه در خیابان شریعتی و بالاتر از بزرگراه صدر و نرسیده به بلوار صبا و در خیابان پل رومی قرار دارد.

مترو:

ایستگاه قیطریه که در خط یک مترو تهران (تجریش- کهریزک) قرار دارد در نزدیکی این پل واقع شده است و برای دسترسی با وسائل حمل و نقل عمومی بسیار مناسب می باشد.

BRT:

با استفاده از اتوبوس‌های خط میدان رسالت- میدان قدس (این خط تنها در مسیر به سمت میدان قدس از نیاوران می‌گذرد)، خط پیچ شمیران- تجریش، خط میدان امام خمینی- تجریش و خط پایانه دستواره (میدان نوبنیاد) – تجریش می توانید در ایستگاه پل رومی پیاده شوید.

قالیشویی در محله پل رومی

عوامل موثر در هزینه مبل شویی

خدمات مبل شویی انواع مختلفی دارد که روی هزینه مبل شویی تاثیر مستقیم دارد و در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت :

  • یکی از مهم ترین فاکتور های تعیین قیمت مبل شویی ، نوع مبلمان می باشد که برای مثال شستشو مبلمان سلطنتی از شستشو مبلمان استیل راحت تر است پس قیمت بیشتری هم دارد .
  • از دیگر عوامل می توان به جنس پارچه مبل اشاره کرد .
  • تعداد نشیمن گاه مبلمان از مهم ترین فاکتور های هزینه شستشو مبلمان می باشد . بدیهی است که هر چه تعداد نشیمن گاه بیشتر باشد ، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد .
  • مواد شوینده ای که برای شستشو مبلمان استفاده می شود روی قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت و این مورد به سلیقه مشتری بستگی دارد که از مواد شوینده با کیفیت یا بی کیفیت بخواهد استفاده کند.
  • دیگر خدمات دلخواه مشتری که در زمان شستشو مشتری در خواست آن را داشته باشد .

خدمات رفو و ترمیم فرش چه مدت طول می کشد؟

خدمات رفو و ترمیم هر فرش از فرش دیگر متفاوت می باشد. و به همین سبب نوع خدمات رفو و ترمیم نیز متفاوت و مختص هر فرش می باشد.

ساعات کاری قالیشویی چگونه است ؟

قالیشویی آب از ساعات ۷ صبح الی ۱۰ شب پاسخگوی مشتریان عزیز می باشد. خدمات قالیشوئی در دو شیفت کاری روز و شب، و خدمات در محل ( منزل یا محل کار) در شیفت روز ارائه می شود.

امکان تحویل گرفتن فرش در محلی دیگر وجود دارد؟

در صورتی که جا به جایی دارید و مایل هستید در منزل جدید فرشهاتان را تحویل بگیرید. کافیست آدرس منزل جدید را هنگام جمع آوری اعلام نمایید. لازم به ذکر است تحویل فرش ها به آدرس دیگر مشمول هزینه مجزا نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما