تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی نظام آباد

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی نظام آباد
قالیشویی نظام آباد
قالیشویی نظام آبادReviewed by مدیر on Oct 16Rating: 3.5

قالیشویی نظام اباد

قالیشویی نظام آباد بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی نظام آباد

قالیشویی نظام آباد  تهران

قالیشویی  نظام آباد با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد. قالیشویی  نظام آباد  با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند. قالیشویی  نظام آباد  نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی  نظام آباد  ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.

[fc id=’2′][/fc]
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید قالیشویی  نظام آباد  همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

تماس با ما 88385167

فرش پشمی

یکی از بهترین و پراستفاده ترین الیاف هایی در هنگام بافت فرش استفاده می کنند پشم است و از سال های قدیم تا  به الان استفاده می شود و از پشم برای بافت فرش های ماشینی و دستباف استفاده می کنند.پشم یکی الیاف های طبیعی است که از موی بعضی از حیوانات (مانند گوسفند،شترو…) تهیه می شود و بعد آن را در کارخانه ها تبدیل به نخ کرده و از آن برای بافت فرش استفاده می کنند.

مزایا فرش پشمی

  • همان طور که می دانید فرش های پشمی از الیاف های طبیعی به دست می آیند و دارای خواص درمانی هستند.
  • ضخامت فرش های پشمی نسبت به دیگر فرش ها بیشتر است و همین باعث زیبایی این فرش ها می شود.
  • یکی از خواص درمانی که این فرش ها دارد این است که هنگامی که بر روی آن ها استراحت می کنید گردش خون شما راحت تر انجام می شود و بر روی آن ها احساس راحتی می کنید .
  • یکی دیگر از خواص هایی که فرش های پشمی دارد ضخیم بودن و گرم بودن آن ها است و گرما را در خود نگهداری می کنند و برای فصل های سرما بسیار مناسب است
  • یکی از ویژگی های مناسب این فرش ها دارد این است که در مقابل رطوبت مقاوم است و برای مناطقی که رطوبتی مناسب است.

چرا قالیشویی نظام آباد ؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب قالیشویی نظام آباد  بسیار است.اما بهترین آنها که قالیشویی  نظام آباد  در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

شستشوی سریع:

قالیشویی  نظام آباد همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.   قالیشویی نظام آباد  با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی نظام آباد  در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

  قالیشویی نظام آباد  با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی  نظام آباد با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند.قالیشویی نظام آباد بهترین قالیشویی تهران

نحوه بافت فرش لول

بافت فرش لول یکی از روش هایی است که بیشتر در شهر های قم، مشهد،تبریز و … استفاده می شود.ساختار این روش به این صورت است که تار های چله به گونه ای بر روی دار قالی قرار می گیرند که در قسمتی گره زده می شوند کاملا به هم چسبیده باشند و به همراه چوب هاف که در مناطق آذری و چوب کوجی در مناطق فارسی باف به صورت زیر و رو قرار می گیرند.

در ساختار فرش لول از 2 پود استفاده می شود که یک پود از زیر ضربدر یا زمانی که هاف بالا است  رد می شود که بسیار زخیم و کم تاب است و پود دیگر از رو ضربدر و یا هنگامی که هاف پایین است  عبور می کند پرتاب و نازک است و زاویه های بین چله ها در روش لول بین 80 الی 120 درجه است که حالا در این بازه متغیر است، یک گره شامل یک قوس از پشت فرش است.

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی نظام آباد تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی نظام اباد با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

ریشه دوزی و ریشه بافی

بهترین قالیشویی نظام آباد

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

تاریخچه‌ محله‌

محله نظام آباد تهران در منطقه 7 تهران قرار دارد. بخشی از خیابان شهید مدنی (نظام آباد) در منطقه 8 تهران قرار دارد.

محدوده محله نظام آباد شامل محله های حشمتیه و مجیدیه در شمال، محله های نیرو هوایی و وحیدیه در جنوب، بزرگراه صیاد شیرازی در غرب و خیابان گلشن دوست در شرق می شود.

تمامی محله نظام آباد در سال های قبل از ۱۳۳۰ تپه ماهور و زمین های بایر بوده است و همچنین در این محله آبادی بسیار کوچکی وجود داشت. از آن جا که آب ‌وهوای این محله بسیار عالی بود ناصرالدین شاه کاخ عشرت آباد خود را در این محله احداث کرد. قالیشویی نظام آباد.

بهترین قالیشویی نظام آباد

کاخ عشرت آباد در زمان رضاشاه به پادگان تبدیل شد. بخش جنوبی این محله نیز تا نزدیکی میدان امام حسین بیابان بوده است و این میدان نیز در آن زمان تنها یک تپه خاکی بوده است. قبل از استقلال یافتن این محله و نام گرفتن آن به نظام آباد اهالی این محله را به نارمک می شناختند.

تمامی خیابان های این محله نیز قبل از ۱۳۴۰ خاکی بوده اند و امکانات رفاهی این محله نیز بسیار محدود بوده است. اما از اواسط دهه ۱۳۴۰ تمامی خیابان های محله نظام آباد آسفالت شدند اما دیگر تغییرات چندانی در این محله صورت نگرفت.قالیشویی نظام آباد

بزرگراه امام علی در سال های اخیر در این محله در دست احداث است و برای احداث این بزرگراه ساختمان های قدیمی این محله در حال تخریب هستند.

قدمت این محله به حدود ۶۰ سال می رسد و اولین ساختمان های مسکونی احداث شده در این منطقه در دهه ۱۳۳۰ احداث شدند. اما آغاز ساخت و سازها و سرعت گرفتن رشد مسکونی محله نظام آباد به سال ۱۳۳۵ باز می گردد. این محله در کمتر از دو دهه به یکی از بافت های اصلی کلانشهر تهران تبدیل شد. قالیشویی نظام آباد

ارائه خدمات قالیشویی نظام آباد

شستشوی فرش در نظام آباد

اماکن مهم

مراکز خرید:

در این محله مراکز خرید و مجتمع های تجاری ای وجود دارند که اجناس آن ها دارای تنوع بسیار زیادی هستتند و اهالی این محله می توانند اقلام و اجناس مورد نیاز خود را از این محله تهیه کنند. مرکز خرید بزرگ نظام آباد واقع در این محله می تواند نیاز ساکنین این محله را برای مواد خوراکی تأمین کرده و افراد ساکن این محله برای خرید نیازی به رفتن به دیگر محله های مجاور را ندارند. همچنین مجتمع تجاری تیراژه نیز در این محله واقع شده است. ساکنین این محله می توانند محله خود را با استفاده از این پاساژ بزرگ به دیگران معرفی کنند. تمامی اجناس موجود در مجتمع تجاری تیراژه مارک و بند معروف هستند. از دیگر مراکز خرید موجود در محله نظام آباد می توان به پاساژ سقفی اشاره کرد.  قالیشویی نظام آباد .

مراکز بهداشتی و درمانی:

مرکز پزشکی امام حسین در حشمتیه، حضرت رقیه در حشمتیه و مرکز خواجه نظام الملک در مرودشت مرکز از مراکز درمانی محله نظام آباد بوده و نیاز ساکنان در این زمینه را فراهم می آورند.

اماکن مذهبی:

در منطقه حشمتیه- نظام آباد مرکز مساجد بسیاری وجود دارد که اسامی تعدادی از آن ها به شرح ذیل می باشد.

مسجد یحیی، مسجد کمیل، مسجد مهدی قائم، مسجد قمر بنی هاشم، مسجد صاحب الزمان (عج) و مسجد رضوی و … از مهم ترین های آن ها می باشند.قالیشویی نظام آباد.

اماکن آموزشی، فرهنگی:

در این محله دانشگاه های توانبخشی شهید بهشتی و دانشگاه فنی شهید شمسی پور واقع شده اند. همچنین در این محله چندین مدرسه و دبیرستان وجود دارد که برخی از آن ها را معرفی می کنیم. این مدارس و دبیرستان ها شامل دبیرستان فنی آزادی فلسطین، دبیرستان کار و دانش شهید باهنر، دبیرستان بزرگسال امام حسن مجتبی، دبستان دخترانه شهید علی گل، دبستان پسرانه شهید کرکه آبادی و دبستان پسرانه شهید داودآبادی هستند. قالیشویی نظام آباد ، بهترین قالیشویی تهران.

مراکز تفریحی و ورزشی:

پارک امیر شرفی در این محله واقع شده است و بزرگسالان و کودکان برای گذراندن اوقات فراغت خود می توانند به این پارک بروند.

قالیشویی نظام آباد

شوینده مناسب شستشوی فرش

مواد شوینده یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت گذاری نرخ قالیشویی است.اگر می خواهید شستشوی فرش خود را به قالیشویی بسپارید به هیچ عنوان به دنبال قالیشویی های ارزان نباشید زیرا قالیشویی هایی که ارزان هستند از مواد شوینده های بسیار بی کیفیت و درجه 2 استفاده می کنند اما این موضوع را هنگامی که می خواهید سفارش دهید با شما در میان نمی گذارند و حتی ضمانت نامه کتبی هم به شما ارائه نمی کنند و حالا  اگر فرش در هنگام شستشو و یا حمل و نقل آسیبی ببیند قالیشویی هیچ ضمانتی در مقابل آن ندارد و دیگر شما هیچ راهی برای پیگیری سفارشات خود ندارید  و حالا قالیشویی هایی که قیمت های آن ها طبق قیمت های اتحادیه است از مواد شوینده های معمولی استفاده می کنند و سعی نکنید هیچ وقت شستشوی فرش خود را به قالیشویی های ارزان بسپارید.

شستشوی فرش در نظام آباد

راه های ارتباطی:

محله نظام آباد از سمت مغرب به مجیدیه، از سمت شمال به رسالت، از بخش جنوبی به محله امام حسین و از ناحیه شرق به نارمک و تهران نو می رسد.

این منطقه در طرح ترافیک زوج و فرد قرار دارد. قالیشویی نظام آباد.

مترو

برای دسترسی به محله نظام آباد می توان از ایستگاه مترو شهید مدنی استفاده کرد.

BRT:

برای استفاده از اتوبوس ها باید از بهارستان به میدان امام حسین از میدان امام حسین به ایستگاه امامیه در خیابان امیر شرفی رفت.

قالیشویی نظام اباد تجربه ای چندین ساله دارد؟

قالیشویی نظام آباد تهران بابیش از 3 دهه تجربه در خدمات قالیشویی

خدمات رفو و ترمیم فرش هم انجام میدهد؟

بله،تمامی خدمات لکه گیری و رفو ترمیم سوختگی فرش انجام م شود.

آیا امکان تحویل فرش در جای دیگری هم وجود دارد؟

بله،بعد از تحویل فرش به کارگران میتوانید آدرس مورد نظر را به کارگران بدهید تا فرش در محل مورد نظر تحویل داده شود.

در شستشوی فرش از چه موادی استفاده می شود؟

از بهترین مواد شستشو بدون آسیب به بافت فرش و رنگ و جنس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما