تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی شهرک دریا

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی شهرک دریا
قالیشویی شهرک دریا
قالیشویی شهرک دریاReviewed by مدیر on Oct 22Rating: 4.0

قالیشویی شهرک دریا

قالیشویی شهرک دریا بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

 

قالیشویی شهرک دریا

ریشه بافی فرش

ریشه بافی یا چله اصلی فرش که چله های فرش ها با هم متفاوت است و باید برای هر نوع فرشی از نخ مناسب همان فرش استفاده شود که ریشه بافی باید به روش بافنتی انجام شود و این عمل را بر روی دار مخصوص قالی انجام می دهند.ریشه بافی مدل های مختلفی دارد که به شرح زیر است :

  • ریشه معمولی
  • ریشه حصیری
  • ریشه گلیم(5 رج گلیم بافته شده)
  • ریشه تمام گلیم

قالیشویی شهرک دریا  تهران

قالیشویی شهرک دریا  با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد.  با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

 

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند.   قالیشویی شهرک دریا نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی شهرک دریا  ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید   قالیشویی شهرک دریا  همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

[fc id=’2′][/fc]

تماس با ما 22331835

چرا  قالیشویی شهرک دریا ؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب  قالیشویی شهرک دریا  بسیار است.اما بهترین آنها که    در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

شستشوی سریع:

قالیشویی شهرک دریا همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.  قالیشویی  با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

   در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

قالیشویی شهرک دریا   با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی شهرک دریا  با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند  قالیشویی شهرک دریا بهترین قالیشویی تهران

مجوز

داشتن مجوز برابر با این است که قبل از شما افرادی ذی صلاح کار این صنف قالیشویی را تایید کرده اند . و در نگاه دوم می شود گفت که در صورت تخطی یه صنف می توان شکایت آن را به اتحادیه مربوطه برد . پس  قالیشویی شهرک دریا در این مورد هم دارای وجه تمایز است 

مزایای ریشه بافی

  • یکی از مزیت های ریشه بافی فرش جنبه تزیینی و زیبایی دارد که بر اساس سلیقه و مدل شما ریشه بافی انجام می شود و باعث می شود ظاهر فرش شما بسیار زیباتر شود.
  • از دیگر مزیت های ریشه بافی آراسته و مرتب کردن ریشه ها است و یک نظم خاصی به ریشه ها می دهد.
  • باعث افزایش طول عمر و مقاوت فرش ها می شود.

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی شهرک دریا تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی شهرک دریا با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

ریشه دوزی و ریشه بافی

قالیشویی در شهرک دریا

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

تاریخچه‌ محله‌

محله شهرک دریا در جنوب منطقه21 شهرداری تهران قرار دارد. این شهرک از شمال به بلوار یاس می رسد و از آنجا با محله تهرانسر غربی همسایه است. این محله از جنوب به بزرگراه فتح (جاده قدیم کرج) می رسد. در شرق خیابان مروارید، شهرک دریا را از محله تهرانسر شرقی جدا می کند و در غرب بزرگراه آزادگان(کمربندی) در حد فاصل شهرک دریا با محله شهرک استقلال- دکتر عبیدی قرار گرفته است. قالیشویی شهرک دریا

 وجود مرکز راهنمایی و رانندگی در این محله در کنار رعایت اسلوب شهرسازی در این شهرک که نمود عینی آن در خیابان بندی و نحوه تفکیک واحدها، عرض کوچه ها و پیاده روها مشخص است، محله شهرک دریا را از سایر محلات متمایز می کند.قالیشویی شهرک دریا آماده خدمت به شما است.

شهرک دریا در سال1363 توسط تعاونی مسکن کارکنان نیروی دریایی به صورت زمین به پرسنل این نیرو واگذار گردید و به همین دلیل نام شهرک دریا بر آن گذاشته شده است. به مرور زمان واگذاری املاک این شهرک به افراد حقیقی غیر پرسنل نیروی دریایی آغاز گردید به طوری که در حال حاضر از بین3700 خانوار260 خانوار آن را پرسنل و بازنشستگان نیروی دریایی تشکیل می دهند.

قالیشویی شهرک دریا

رعایت اصول شهرسازی، یکدست بودن، همگن بودن، وجود امکانات مناسب فرهنگی، ورزشی و آموزشی این محله را به یکی از توسعه یافته ترین محلات این منطقه تبدیل نموده است. 

در گذشته و به خصوص در دوران سلطنت سلسله قاجار، محدوده تهرانسر کنونی و نواحی اطراف آن جزء شکارگاه های سلطنتی محسوب می شده است. همچنین وجود چشمه ای در اطراف اتوبان آزادگان فعلی  در نزدیکی شهرک فاطمه الزهرای در غرب بزرگراه آزادگان و روبروی شهرک دریا کنونی باعث اهمیت این منطقه بوده است.قالیشوییشهرک دریا

اولین افراد این محل را نظامیان کم بضاعت نیروی دریایی تشکیل می دادند که توانسته بودند از طریق تعاونی مسکن نیروی دریایی صاحب مکانی برای زندگی شوند.

واگذاری زمین ها از اواخر سال1362 آغاز شد. در آن زمان تعداد کمی ساکن محله شده بودند، ولی در سال1363 شهرک دریا به صورت بافت شهری شروع به شکل گیری کرد و کاملاً شکل گرفت. قالیشویی شهرک دریا.

شستشوی فرش در شهرک دریا

در شکل گیری این شهرک هیات مدیره تعاونی مسکن، شورای محلی و تعدادی از ساکنین محله که عضو تعاونی بودند و برای محله فعالیت می کردند، موثر بودند. اعضای تعاونی مسکن برخی از نیازهای محله از جمله تیرگذاری، جدول کشی، آسفالت و… را به انجام رساندند.

سال1364 با همت اهالی محله، تنها مسجد شهرک ساخته شد و کلنگ احداث آن را رئیس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی به زمین زد. 

این منطقه از سال1384 امکانات بهتری بدست آورده و ساختمان های فرهنگی و ورزشی در محله احداث و باعث پیشرفت و آبادانی محله شد. اما از تحولات اثر گذار محل به طور ویژه می توان به احداث اتوبان کمربندی (بزرگراه آزادگان) اشاره کرد که برای ساکنین شهرک دردسر ساز بوده است و موجب آلودگی صوتی و مشکلاتی شبیه به آن شده است. قالیشویی شهرک دریا

ارائه خدمات قالیشویی شهرک دریا

 

شستشوی فرش در شهرک دریااماکن مهم

مراکز خرید :

سوپرمارکت هایی که در سطح شهرک وجود دارند تا حدودی نیاز ساکنان به خریدهای روزمره را برطرف می سازند. قالیشویی شهرک دریا.

اماکن تفریحی و ورزشی:

پارک افق در شهرک دریا- خیابان مروارید، پارک حضرت زهرا، پارک امیررضا و پارک سروناز در شهرک دریا- حاشیه آزادگان می باشند که داردای فضای بازی کودکان نیز هستند.

پارک سروناز همچنین دارای زمین چمن، اسکواش و تنیس می باشد. همچنین مجموعه فرهنگی ورزشی دریا در شهرک دریا- بلوار خزر- کوچه چهاردهم قرار دارد که در زمینه ورزش هایی همچون ایروبیک، فوتسال، والیبال و بسکتبال فعالیت دارد. قالیشویی شهرک دریا بهترین است.

اماکن مذهبی:

مسجد الغدیر واقع در بلوار اروند از جمله اماکن مذهبی این شهرک می باشد که مراسم های فرهنگی و مذهبی زیادی با حضور خانواده ها در آن برگزار می شود. قالیشویی شهرک دریا.

بسیج مسجد دارای برنامه های فرهنگی گوناگون برای جوانان و نوجوانان و کودکان وبزرگسالان است که در تابستان برای پر کردن اوقات فراغت این مسئله به اوج خود می رسد.

همچنین وجود تکیه ها و حسینیه ها در ایام عزاداری برای امام حسین به اوج خود می رسد. هیئت ها و تکیه ها با دسته های خود در ایام ماه محرم در شهرک شروع به حرکت می کنند و از شهرک راهی تهرانسر می شوند و به مساجد و هیئت های تهرانسر سر می زنند. این امر زیبایی و حال و هوای خاصی به شهرک می دهد.

مراکز آموزشی و فرهنگی:

مدرسه های مختلفی در تمامی مقاطع در سطح شهرک به چشم می خورند. همچنین کتابخانه الغدیر در خیابان مروارید و مسجد الغدیر در زمینه های فرهنگی فعالیت دارند. قالیشویی شهرک دریا.

مراکز بهداشتی و درمانی:

خانه سلامت شهرک دریا واقع در بلوار خزر، جنب دبستان پروین اعتصامی قرار دارد. همچنین در این شهرک چند مطب پزشک نیز وجود دارد.

داروخانه صفی الدین در خیابان صدف- نبش کوچه چهاردهم تنها داروخانه ای است که در این شهرک به ساکنین خدمات ارائه می دهد.

شیرازه بافی فرش

شیرازه بافی به عملی گفته می شود که با استفاده از نخ و سوزن زخیم دوطرف بافته می شود و اینکه حالا از چه رنگی استفاده شود بستگی به سلیقه مشتری دارد اما معمولا از رنگ زمینه فرش استفاده می کنند و اگر فرش شما شیرازه بافی شود ظاهری بسیار زیباتر نسبت به قبل خواهد داشت و فرش مثل اینکه که درون قاب قرار داده شده است و اینکه از پوسیدگی بافت های اطراف فرش جلوگیری می کند.

 

قالیشویی در تجریش

بهترین قالیشویی شهرک دریا

 

راه های ارتباطی:

از طریق بلوار یاس با منطقه تهرانسر شرقی در ارتباط است..

مترو

ایستگاه مترو چیتگر نزدیک ترین ایستگاه به این شهرک می باشد.

BRT:

محله شهرك دريا دارای 1 ايستگاه اتوبوس به مقصد های پايانه ازادی و مترو صادقیه مي باشد.

ساعت کاری قالیشویی چگونه است؟

قالیشویی شهرک دریا ساعات ۷ صبح الی ۱۰ شب پاسخگوی مشتریان عزیز می باشد.

خدمات قالیشوئی در دو شیفت کاری روز و شب، و خدمات در محل ( منزل یا محل کار) در شیفت روز ارائه می شود.

آیا شستشوها اسلامی می باشد؟

بله،تمامی مراحل شستشو فارغ از مواد و نوع شستشو،آبکشی و کر اسلامی داده می شود

قیمتها به چه صورت است/؟

قیمت ها براساس نرخ اتحادیه است.

در شستشوی فرش از چه موادی استفاده می شود؟

از عالیترین مواد ممکن بدون آسیب به بافت فرش و تغییر رنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما