تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی شمال تهران

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی شمال تهران
قالیشویی شمال تهران
قالیشویی شمال تهرانReviewed by مدیر on Dec 31Rating: 3.5

قالیشویی شمال تهران

قالیشویی شمال تهران بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی شمال تهران

قالیشویی شمال تهران

قالیشویی  شمال تهران با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات شستشوی فرش آماده به خدمت می باشد. قالیشویی  شمال تهران  با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند. قالیشویی  شمال تهران  نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی  شمال تهران  ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

تماس با ما 22745035

[fc id=’2′][/fc]

برچسب های روی مبل برای شستشو

هنگامی که مبلمانی را خریداری می کنید بر روی یک قسمت آن یک برچسبی درج شده است.بر روی این برچسب ها حروف های نوشته شده است که باید با توجه با آن مبلمان را شستشو دهید.

حرف W : معمولا هنگامی که حرف W بر روی مبلمان درج می شود به این معنی است که برای شستشو باید از آب یا بخار آب استفاده کنید.

ترکیب حروف WS : همان طور که در تعریف حرف W گفته شد باید از آب استفاده کنید و هنگامی که حرف S در کنار آن باشد باید آب را با یک مواد شوینده ترکیب کنید.

حرف  S  : حرف S به تنهایی به این معنی است که فقط نظافت باید به صورت خشک باشد .

حرف O : حرف o  همان طور که می دانید اولین حرف کلمه ارگانیک است و به همین دلیل شما باید از مواد شوینده های ارگانیک استفاده کنید و برای تمیز کردن آن باید از آب سرد استفاده کنیم.

چرا قالیشویی شمال تهران؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب قالیشویی شمال تهران بسیار است.اما بهترین آنها که قالیشویی شمال تهران  در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

شستشوی سریع:

قالیشویی  شمال تهران همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.   قالیشویی شمال تهران  با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی شمال تهران  در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

شستشوی فرش در شمال تهران

نظافت مبل با بخارشوی

یکی از رایج ترین روش ها برای شستشو و نظافت مبلمان استفاده از بخارشوی است.بخارشوی یک وسیله مناسب برای پاک کردن لکه ها و کثیفی های مبل است.برای نظافت مبلمان است.

برای شروع ابتدا باید یک محلول که متناسب با جنس و پارچه مبل شما را انتخاب کنیم و در داخل بخارشوی بریزیم و سپس شروع به نظافت کنیم و بعد از اینکه تمام فرش را با مواد شوینده تمیز کردید سپس با قسمت بخار مواد شوینده را از روی مبلمان تمیز کنید.

سعی کنید درجه بخار شوی را در کمترین حالت ممکن قرار دهید تا به مبلمان آسیبی وارد نکند.

امنیت:

  قالیشویی شمال تهران  با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی  شمال تهران  با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند.قالیشویی شمال تهران بهترین قالیشویی تهران

شرکت ما مفتخر است که در شمال تهران خدمات قالیشویی ارائه می دهد . خدمات قالیشویی شمال تهران شامل سرویس رفت و برگشت فرش نیز می باشد . پس شما به راحتی می توانید با یک تماس ساده از این سرویس استفاده نمایید

بهترین قالیشویی در شمال تهران

شستن قالی ها و فرش ها در شمال تهران

شرکت قالیشویی تهران با داشتن کادری مجرب و با تجربه و با اخلاق در راستای بهبود کیفیت خدمات رسانی در شمال تهران به فعالیت می پردازد . از جمله اهداف این شرکت رضایت مشتریان می باشد که در همین راستا هم تلاش می کند . از بهترین ویژگی هایی که برای قالیشویی شمال تهران می توان در نظر گرفت داشتن نیرویی متخصص است . 

 

ردیفنام قالیشوییمحدوده فعالیت
۱قالیشویی قیطریهقیطریه تهران
۲قالیشویی پاسدارانپاسداران
۳قالیشویی تجریشتجریش
۴قالیشویی ستارخانستارخان
۵قالیشویی کامرانیهکامرانیه
۶قالیشویی پونکپونک
۷قالیشویی در سیدخندانسیدخندان
۸قالیشویی شهرک اکباتانشهرک اکباتان
۹قالیشویی فرمانیهفرمانیه
۱۰
در قالیشویی فرش ها آسیب نمی بیند؟

باتوجه به کادری مجرب و باتجربه فرش ها زیرنظر بهترین کارگران ما شستشو و تحویل داده می شود.اگر مشکلی پیش بیاید میتوانید به ما اطلاع دهید تا برطرف شود.

فرش را میتوان در جای دیگری تحویل گرفت؟

بله بعد از تحول فرش به کارگران ما می توانید آدرس مورد نظر را به کارگران بدهید تا فرش را در همان محل تحویل دهیم.

شستشوی پتو هم انجام می دهید؟

بله تمامی خدمات شستشو اعم از شستشوی مبل و موکت نیز در منزل انجام می شود.

قالیشویی شمال تهران دارای مجوز است؟

بله، قالیشویی آب دارای مجوز رسمی از صنف قالیشویان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما