تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی سازمان برنامه

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی سازمان برنامه
قالیشویی سازمان برنامه
قالیشویی سازمان برنامهReviewed by مدیر on Oct 22Rating: 3.5

قالیشویی سازمان برنامه

قالیشویی سازمان برنامه بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی سازمان برنامه

قالیشویی  سازمان برنامه  تهران

قالیشویی سازمان برنامه  با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد.  قالیشویی سازمان برنامه با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند.   قالیشویی سازمان برنامه  نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی سازمان برنامه   ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید   قالیشویی سازمان برنامه همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

[fc id=’2′][/fc]

تماس با ما 44901983

چرا  قالیشویی سازمان برنامه ؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب  قالیشویی سازمان برنامه  بسیار است.اما بهترین آنها که  قالیشویی سازمان برنامه  در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

شستشوی سریع:

قالیشویی سازمان برنامه همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.   قالیشویی سازمان برنامه  با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی سازمان برنامه  در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

قالیشویی سازمان برنامه   با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی سازمان برنامه  با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند  قالیشویی سازمان برنامه بهترین قالیشویی تهران

مجوز

داشتن مجوز برابر با این است که قبل از شما افرادی ذی صلاح کار این صنف قالیشویی را تایید کرده اند . و در نگاه دوم می شود گفت که در صورت تخطی یه صنف می توان شکایت آن را به اتحادیه مربوطه برد . پس  قالیشویی سازمان برنامه در این مورد هم دارای وجه تمایز است 

ترمیم فرش های آسیب دیده

اگر فرش خود را می خواهید شستشو دهید بهتر است قبل از شستشو آن را کاملا بررسی کنید و اگر قسمت آسیب دیده در فرش مشاهده کردید حتما باید آن را به قالیشویی مورد نظر اطلاع دهید که قبل از شستشو ترمیم را انجام دهند و سپس اقدام به شستشو فرش ها کنند.

عمل ترمیم فرش به این صورت است اول باید از جنس و رنگ فرش اطلاع داشته باشیم تا دقیقا همان نخ فرش را پیدا کنیم و شروع به ترمیم فرش کنیم.حال باید این را در نظر بگیریم که اگر فرش شما کهنه باشد و عمل ترمیم بر روی آن انجام شود ظاهر فرش بسیار زشت خواهد و برای رفع این مشکل بهتر است قبل از ترمیم نخ هایی که می خواهید در ترمیم استفاده کنیم را با استفاده از مواد شوینده مخصوص کمی کهنه کنیم که بعد از ترمیم امکان تشخیص قسمت ترمیم شده را نداشته باشیم و بعد از این عمل نوبت به ترمیم فرش می رسد که باید عمل رفوع توسط پرسنل های بسیار ماهر و با تجربه انجام شود.

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی سازمان برنامه تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی سازمان برنامه با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

شستشوی فرش در قائم

ریشه دوزی و ریشه بافی

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

رفع سوختگی

یکی از مشکلاتی که امروزه برای فرش اتفاق می افتد سوختن آن ها است که هم ظاهر فرش را بسیار زشت می کند و همچنین سطح فرش را زبر می کند و در قالیشویی ها به 2 روش سوختگی فرش ها را از بین میبرند :

  • در روش اول اگر سطح سوختگی فرش کم باشد آن را با پرداخت از بین می برند. پرداخت فرش به این صورت است که یک لایه بسیار نازک از روی فرش را برمی دارند.
  • روش دوم مخصوص فرش هایی است که سوختگی آن ها بسیار عمیق است و نیاز است که قسمت سوخته شده را کاملا تراشیده تا حدی به قسمت گلیم فرش برسیم و بعد با شناسایی نخ و رنگ فرش مورد نظر شروع به بافتن فرش می کنیم.این روش مخصوص سوختگی هایی است که بسیار عمیق است و برای سوختگی های سطحی توصیه نمی شود.

تاریخچه‌ محله‌

در گذشته و در زمان قاجار و پهلوی گسترش و توسعه تهران مانند امروزه نبوده است بلکه تنها بخش هایی که درون حصار بوده اند شامل شهر تهران محسوب می شدند ولی در حال حاضر با گسترش و توسعه تهران محلات جدیدی ایجاد شده به طوری که در حال حاضر تهران دارای ۲۲ منطقه است.

این محلات جدید دیگر مشکلات محلات تهران در قدیم را نداشته بلکه خیابان کشی های اصولی سبب شده است که بیشتر مردم تمایل به زندگی در این محلات را داشته باشند. محله سازمان برنامه هم دقیقا جزء محلات جدید تهران محسوب می گردد و دارای نقاط مثبت و پتانسیل های خوبی برای زندگی در غرب تهران است.

 

این محله درست در قلب منطقه ۵ واقع شده و به عنوان یکی از بهترین محلات تهران محسوب می ‌شود. بطور کلی محله سازمان برنامه از ۲ محله سازمان برنامه شمالی و سازمان برنامه جنوبی تشکیل شده که توسط بلوار فردوس این دو محله از هم جدا شده است. البته خود محله سازمان برنامه شمالی هم به دو بخش تقسیم می‌گردد که این دو بخش توسط اتوبان علامه جعفری از هم جدا شده است. در مورد هر دو محله می توان به دسترسی های عالی و مناسب آن اشاره نمود.

بهترین قالیشویی سازمان برنامهشستشوی فرش در سازمان برنامه

شاید با شنیدن اسم سازمان برنامه به فکر ارگان دولتی سازمان برنامه بودجه می ‌افتید. در واقع باید گفت که در قدیم تمامی زمین های این محله در اختیار فردی به نام اعتماد بوده و ارگان دولتی سازمان برنامه بودجه تمامی این زمین ها را از اعتماد خریداری نموده است.قالیشویی 

در سال ۱۳۳۲ در محدوده دویست دستگاه تفکیک اراضی انجام شد و در سال ۱۳۴۲ خاتمه یافت. یکی از نکات جالب این منازل این است که به صورت پیش ساخته بوده و خودم مردم مجبور شدند که برای منازلشان پنجره بسازند.

شستشوی فرش در سازمان برنامه

در محدوده سازمان برنامه شمالی ساخت و سازهای اندکی تا قبل از انقلاب اسلامی انجام شد ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل ارزانی زمین و خوب بودن آب و هوای محله ساخت و سازها رشد و پیشرفت بیشتری گرفت و همین امر سبب سرریز جمعیت و مهاجرت افراد بیشتری گردید. در واقع باید گفت که بیشتر افرادی که در محله سازمان برنامه شمالی ساکن بودند کارمندان دولتی به خصوص کارمندان سازمان برنامه بودجه بودند ولی هم اکنون دیگر این منازل و زمین های فروخته شده تبدیل به ساختمان هایی مدرن و جدید گردیده و مردم عادی در آن ها ساکن هستند. قالیشویی سازمان برنامه.

دو اتفاق مهمی که سبب رشد و پیشرفت چشم گیر محله سازمان برنامه گردید شامل موارد زیر می باشد: 1- آسفالت بلوار آیت الله کاشانی که تا قبل از سال ۱۳۵۵ به صورت خاکی بوده است. 2- پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا میزان ساخت و ساز در محله افزایش یابد و همین امر سبب افزایش جمعیت این محله گردید.

ارائه خدمات قالیشویی سازمان برنامه

رفع سرنخ

سرنخ معمولا برای فرش های دستباف است و حتی در فرش های نو  هم سرنخ دیده می شود و در فرش های کهنه هم بعد از مدتی پا خوردن و استهلاک سرنخ  ها نمایان می شود و سرنخ ها معمولا بسیار آزار دهنده هستنند.

سرنخ ها باید با انجام رنگرزی از بین برد و آن ها را از بافت قالی بیرون می کشند و اگر تعداد سرنخ ها در فرش زیاد باشد بعد از خارج کردن آن فرش اصطاحا بسیار خالی می شود که باید با استفاده از نخ مخصوص داخل آن پر شود که ظاهر زیبایی فرش از بین نرود و مانند روز اولش باشد.

اماکن مهم

مراکز خرید :

در هر محله ای چه در خارج تهران و چه در داخل تهران مهم ترین بخشی که باید به آن توجه شود مراکز خرید است که در طول چند سال گذشته در بیشتر مناطق تهران پاساژ و مراکز خرید بزرگی افتتاح گردید.

در محله سازمان برنامه هم چندین مغازه برای خرید پوشاک و رفع احتیاجات روزانه وجود دارد ولی در نزدیکی این محله می ‌توان به مرکز خرید آبنوس، مرکزخرید کوروش و مرکز خرید هایپر استار اشاره نمود که دارای فروشگاه های برند، هایپر مارکت، رستوان، کافی شاپ، فست فود و… است.قالیشویی سازمان برنامه.

همچنین اهالی سازمان برنامه شمالی به دلیل نزدیکی به محله جنت آباد هم برخی اوقات از این محله پوشاک، کیف و کفش را خریداری می نمایند. در محله سازمان برنامه جنوبی بازار میوه و تره ‌بار شقایق برای خرید میوه، گوشت و مرغ بسیار مناسب است.علاوه بر میوه و تره ‌بار می توان به مجتمع تجاری ارکیده برای خرید مراجعه فرمایید. این مرکز تجاری در سازمان برنامه جنوبی قرار دارد. قالیشویی سازمان برنامه.

اماکن تفریحی و ورزشی:

خوشبختانه با وجود آن که در محله سازمان برنامه بیشتر منازل مسکونی دیده می شود ولی با این وجود چندین بوستان و پارک وجود دارد که سبب می شود که این پارک ها به عنوان یک محل مناسب برای گردش و تفریح خانواده و کودکان انتخاب شود.

در محله سازمان برنامه پارک هایی مانند بوستان کیهان، بوستان اردکانی، بوستان مریم، بوستان ساناز، بوستان جانبازان و بوستان پرنیان وجود دارد. سرای محله سازمان برنامه شمالی واقع در پارک مریم است که دارای کتابخانه، امکانات تفریحی و کلاس های مناسبی برای کودکان و نوجوانان می ‌باشد. قالیشویی سازمان برنامه.

 

بهترین قالیشویی سازمان برنامه

برای محله سازمان برنامه جنوبی هم سرای محله در نزدیکی بوستان پرنیان قرار دارد. در نزدیکی بوستان جانبازان یک زمین فوتبال برای سرگرمی و ورزش وجود دارد.

 

اگر به دنبال هیجان تفریح هستید بهترین پیشنهاد در نزدیکی این محله شهربازی پارک ارم است که دارای وسایل خوب و مناسبی برای کودکان، جوانان و حتی بزرگسالان است. در این مجموعه علاوه بر شهربازی می ‎توان از قلعه سحر آمیز، سیرک بین المللی آفتاب، باغ وحش پارک ارم و دریاچه پارک ارم دیدن نمایید. قالیشویی سازمان برنامه.

اماکن مذهبی:

دو مسجد قمر بنی هاشم در بلوار فردوس غرب، خیابان وحید و مسجد حضرت زینب واقع در بلوار فردوس غرب خیابان ورزی شمالی در این محله وجود دارند.

 این محله دارای چند حسینیه نیز هست که از جمله‌ی آن ها می ‌توان به حسینیه‌ بیت الزهرا (س) در بلوار فردوس غربی خیابان شبنم، حسینیهاباعبدالله حسین در بلوار فردوس غربی خیابان ورزی شمالی اشاره کرد قالیشویی سازمان برنامه

مراکز آموزشی و فرهنگی:

مدارس متعددی در تمامی مقاطع در این محله فعالیت دارند. همچنین آموزشگاه های خصوصی به آموزش زبان و هنرهای مختلف می پردازند.

مراکز بهداشتی و درمانی:

بیمارستان پیامبر به این محله نزدیک می باشد.

قالیشویی سازمان برنامه بار

راه های ارتباطی:

دسترسی های محله سازمان برنامه شمالی از شمال به بلوار آیت الله کاشانی، از جنوب به اتوبان علامه جعفری و بلوار فردوس، از شرق به بلوار شقایق و بزرگراه ستاری و از غرب به بزرگراه باکری منتهی می‌ شود. دسترسی های محله سازمان برنامه جنوبی به مشخصات زیر است. از شمال به بلوار فردوس غربی، از جنوب به آزاد راه تهران- کرج، از غرب به بزرگراه باکری و از شرق به بلوار شقایق و بزرگراه ستاری منتهی می ‌گردد.قالیشویی سازمان برنامه

مترو

بطور کلی در محله فردوس تهران یک خط مترو و ایستگاه مترو ارم سبز وجود دارد. متاسفانه در خود محله سازمان برنامه ایستگاه مترویی وجود ندارد ولی به وسیله تاکسی می ‌توان به ایستگاه مترو ارم سبز برسید. همچنین علاوه بر مترو ارم سبز می توان به مترو صادقیه هم اشاره نمود که برای رسیدن به این ایستگاه هم باید به وسیله تاکسی یا اتوبوس خود را به مترو برسانیدقالیشویی سازمان برنامه .

BRT:

خوشبختانه محله سازمان برنامه جزء آن دسته از محلات تهران است که دارای اتوبوس و تاکسی های زیادی به سراسر نقاط تهران است. می توانید توسط تاکسی و اتوبوس ‌های مترو ارم سبز و صادقیه خود را به نقطه ای از شهر تهران برسانید. همچنین اتوبوسی از مترو ارم سبز تا پونک ایجاد گردیده که از نزدیکی محله سازمان برنامه عبور می‌نماید.قالیشویی سازمان برنامه.

شستشوی فرش در شهران
ساعت کاری قالیشویی چگونه است؟

قالیشویی سازمان برنامه از ساعات ۷ صبح الی ۱۰ شب پاسخگوی مشتریان عزیز می باشد. خدمات قالیشوئی در دو شیفت کاری روز و شب، و خدمات در محل ( منزل یا محل کار) در شیفت روز ارائه می شود

قیمت ها قالیشویی برچه اساسی است؟

قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه اعلام می شود.

تحویل فرش ها چند روز طول می کشد؟

با توجه به تعداد فرش از 42 ساعت تا 73 ساعت فرش ها تحویل داده می شوند.

آیا شستشوها اسلامی می باشد؟

بله،تمامی مراحل شستشو فارغ از مواد و نوع شستشو،آبکشی و کر اسلامی داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما