تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی دهکده المپیک

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی دهکده المپیک
قالیشویی دهکده المپیک
قالیشویی دهکده المپیکReviewed by مدیر on Oct 21Rating: 4.5

قالیشویی دهکده المپیک

قالیشویی دهکده المپیک بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی دهکده المپیک

قالیشویی دهکده المپیک تهران

قالیشویی دهکده المپیک با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد.قالیشویی دهکده المپیک با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند.  قالیشویی  دهکده المپیک نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی دهکده المپیک ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.

[fc id=’2′][/fc]
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید قالیشویی دهکده المپیک همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

تماس با ما 44901983

چرا قالیشویی دهکده المپیک ؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب قالیشویی دهکده المپیک  بسیار است.اما بهترین آنها که قالیشویی  دهکده المپیک  در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

شستشوی سریع:

قالیشویی  دهکده المپیک  همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.   قالیشویی  دهکده المپیک  با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی   دهکده المپیک   در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

قالیشویی دهکده المپیک   با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی   دهکده المپیک   با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند قالیشویی   دهکده المپیک   بهترین قالیشویی تهران.

مجوز

داشتن مجوز برابر با این است که قبل از شما افرادی ذی صلاح کار این صنف قالیشویی را تایید کرده اند . و در نگاه دوم می شود گفت که در صورت تخطی یه صنف می توان شکایت آن را به اتحادیه مربوطه برد . پس قالیشویی  دهکده المپیک  در این مورد هم دارای وجه تمایز است.

شستشو فرش در منزل

اگر از آن دسته افرادی هستید که فرش های خود را منزل شستشو می دهید بهتر است نکاتی درباره شستشو فرش در منزل را بدانید تا هنگام شستشو آسیبی به فرش خود نزنید و همان مانند روز اول تمیز و لطیف شود.قالیشویی دهکده المپیک

معمولا کسانی که فرش های خود را در منزل شستشو می دهند مرحله گرد و غبار گیری را انجام نمی دهند و به همین دلیل فرش به راحتی تمیز نمی شود و اگر این کار را انجام دهید فرش شما بهتر و راحت تر شستشو می شود.بعد از غبار گیری نوبت به خیس کردن فرش می رسد که بهتر است چند ساعت قبل از اینکه فرش را شستشو بدهید آن  را خیس کنید تا بافت فرش خیس شود.

سپس نوبت به شستشوی فرش می رسد که با استفاده از فرچه و مواد شوینده مناسب که معمولا از تاید استفاده می کنند شروع به شستن فرش کنید و بعد از شستن برای آبکشی از پارو استفاده کنید و پارو کشیدن را برای چند بار انجام دهید تا به طول کامل مواد شوینده از فرش خارج شود و بعد از آن فرش را در مقابل نور آفتاب پهن کنید تا خشک شود.

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی دهکده المپیک تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی دهکده المپیک با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

قالیشویی در دهکده المپیک

ریشه دوزی و ریشه بافی

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

تاریخچه‌ محله‌

دهکده المپیک در شمال غربی تهران قرار دارد. در گذشته جزئی از اراضی کن بوده و جزو منطقه ۵ تهران بود، اما با تقسیم اراضی شهرداری منطقه ۵ و تأسیس شهرداری منطقه ۲۲، محله‌ای از محلات این منطقه جدید شد. بافت این محله قدیمی محسوب می‌شود چراکه این شهرک در دهه 40 قبل از انقلاب ساخته‌شده است. زمان برگزاري بازی‌های المپيک به سال‌های ۱۳۵۰ الی ۱۳۵۷ برمی‌گردد. دهکده المپیک به خاطر کاربری اولیه، معماری خاصی دارد، بلوک‌های چهار یا پنج طبقه با فضای سبز از یکدیگر جداشده‌اند و محله‌ای نسبتاً دنج و خاصی را تشکیل داده‌اند.

نام آن به خاطر بازی‌های آسیایی در تهران به‌جامانده که درواقع دهکده بازی‌ها در این محل قرار داشته است. هدف از احداث چنين محله‌ای که تحت عنوان دهکده المپيک نام‌گذاری گرديده، ايجاد امکانات اسکان ورزشکاران ساير کشورها و همچنين توسعه و گسترش امر ورزش ازنظر آکادميک بوده است.قالیشویی دهکده المپیک
در این محله شهرکی با همین نام، شهرک دهکده المپیک وجود دارد که بالغ‌بر ۷۰۰ خانوار در آن سکونت دارند و اکثر آن‌ها از کارکنان سازمان تربیت بدنی هستند. دانشگاه علامه، سینمای خانوادگی دهکده المپیک و باشگاه ورزشی توحید در این شهرک واقع‌اند. سینما دهکده در سال‌های اخیر بازسازی‌شده و دارای دو سالن زیبا و مدرن است. این سینما در ضلع شرقی این شهرک رودخانه و باغ‌های کن و در ضلع شمالی آن رشته کوه‌های البرز قرار دارند. همچنین این شهرک از ضلع جنوبی به اتوبان همت ختم می‌شود.

قالیشویی آنلاین

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تمام کار های روزمره به صورت آنلاین انجام می شود و از طرفی دیگر بعضی از شرکت ها و کارخانه ها خدمات های خود را به صورت آنلاین هم ارائه می کنند که شما می توانید به راحتی در منزل سفارش خود را بدهید.قالیشویی دهکده المپیک

یکی از خدماتی که اخیرا وارد بازار خدمات های آنلاین شده است قالیشویی است، تعدادی از قالیشویی ها بزرگ به این فکر افتاده اند که خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه بدهند، شما می توانید برای سفارش خدمات مورد نظر خود به سایت مراجعه کنید و در قسمت ثبت سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن پرسنل هایی قالیشویی با شما تماس بگیرند.

ویژگی های قالیشویی آنلاین

  • دسترسی راحت و آسان برای سفارش یعنی اینکه شما در هر شرایطی که باشید تنها کافی است به اینترنت متصل شوید و سفارش خود را ثبت کنید.
  • رسیدگی به سفارش شما در کمترین زمان ممکن
  • شما می توانید تمام خدمات قالیشویی را به صورت آنلاین سفارش دهید.

ارائه خدمات قالیشویی  دهکده المپیک

اماکن مهم

شستشوی فرش در دهکده المپیک

مراکز دولتی:

از مراكز مهم دولتي در اين محله می‌توانیم به بانک‌هایی چون بانک ملی، بانک تجارت، بانک پاسارگاد، بانک صادرات و.، ایستگاه آتش‌نشانی اشاره‌کنیم.قالیشویی دهکده المپیک

مراکز آموزشی و فرهنگی:

در جنوب غربی دهکده، سه ساختمان آموزشی قرار دارد که مدتی ساختمان آموزشی و بعدها به خوابگاه دانشجویان دانشکده تربیت‌بدنی تبدیل‌شده است و در اوایل جنگ تحمیلی نیز مهاجرین جنگ‌زده در ساختمان‌های مذکور اسکان داده‌شده و درنهایت در سال 1382 دانشگاه علامه طباطبایی در این محله مستقر می‌شود. قالیشویی  دهکده المپیک آماده خدمت بهش ما است.

در محله دهکده المپیک مدرسه دولتی شهید مطهری در ابتدای شهرک و دانشگاه دولتی علامه طباطبایی در غرب شهرک قرار دارد. این منطقه دارای سرای محله می‌باشد که خود نوعی مرکز آموزشی و فرهنگی محسوب می‌شود.

اماکن های مذهبی:

مسجد حضرت ابوالفضل در مرکز دهکده المپیک و در نزدیکی پایگاه بسیج و سینما قرار دارد که تمامی امور مذهبی از قبیل برگزاری اعیاد، مراسم عزاداری، برپایی نمازهای یومیه در این محل انجام می‌شود.

مراکز بهداشتی درمانی:

مرکز بهداشت دهکده، مرکز جراحی ارم از مراکز درمانی این شهرک به شمار می‌رود. همچنین ساکنین این محله برای انجام فعالیت‌های درمانی می‌توانند به بیمارستان ایرانیان که در قسمت پشت بازار میوه و تره‌بار قرار دارد  مراجعه کنند و یا از مراکز درمانی واقع در محله مجاور شهرک راه آهن (گلستان) استفاده کنند قالیشویی

مراکز تفریحی و ورزشی:

دهکده المپیک به دلیل هم‌جواری با بزرگ‌ترین قطب‌های گردشگری منطقه 22 یعنی دریاچه چیتگر وآبشار تهران توانسته است توجه خانواده‌های بسیاری را به خود جلب کند. ازجمله امکان تفریحی نزدیک به این محله می‌توان به بوستان بزرگ جوانمردان، آبشار تهران و پارک جنگی چیتگر و دریاچه خلیج‌فارس تهران در همسایه غربی این محله اشاره کرد. معروف‌ترین مکان برای ورزش و ورزش دوستان باشگاه ورزشی توحید است که برای تمامی ساکنین محله شناخته‌شده می‌باشد. سینما دهکده جایی برای تفریح ساکنین داخل شهرک و دیگر شهروندان می‌باشد.

مراکز خرید:

در مرکز دهکده المپیک مجموعه‌ای جهت خرید و رفاه حال ساکنین تعبیه‌شده است که شامل مغازه‌های کوچک و فروشگاه تعاونی مصرف‌کنندگان تربیت‌بدنی است، همچنین در این محله بازار تره‌بار محلی و فروشگاه زنجیره‌ای شهروند موجود است که برای تهیه مایحتاج روزانه از آن استفاده می‌شود.قالیشویی دهکده المپیک

قالیشویی  دهکده المپیک

اتو کشیدن فرش

زمانی فرش نیاز به اتو کشیدن دارد در اثر شستشو و یا حمل و نقل غیراستاندارد چروک شده است و یا به حالت شکسته شده است اما معمولا فرش را زمانی اتو می کشند که تازه شسته شده باشد و در مرحله آخر شستشو که فرش به سالن گرم خانه انتقال داده می شود و بعد از خشک شدن نوبت به اتو کشیدن فرش می رسد که فرش داخل دستگاه قرار می گیرید و یک جسم سنگین همراه با یک حرارت استاندارد بر روی فرش قرار می دهند که تمام سطح فرش کشیده شده شود و صاف شود.

یک سری نکات را باید هنگام اتو کشی فرش رعایت کنید :

  • فرش را حتما باید در جهت خاف فرش داخل دستگاه قرار دهید.
  • باید قبل از اتو کشی پرز های فرش توسط دستگاه گرفته شود.
  • فرش باید بعد از خارج باید لول شود و داخل مخصوص قرار داده شود.
بهترین قالیشویی دهکده المپیک

راه های ارتباطی:

دسترسی اصلی این محله از اتوبان شهید همت است که از شرق به غرب آن ختم می‌شود. از سمت جنوب به شمال با اتوبان آزادگان هم مسیر می‌شود. همچنین پایانه اتوبوس‌رانی در ضلع جنوب مترو صادقیه جهت دسترسی به دهکده المپیک قرار دارد.

ساعت کاری قالیشویی چگونه است؟

قالیشویی دهکده المپیک از ساعات ۷ صبح الی ۱۰ شب پاسخگوی مشتریان عزیز می باشد. خدمات قالیشوئی در دو شیفت کاری روز و شب، و خدمات در محل ( منزل یا محل کار) در شیفت روز ارائه می شود.

تحویل فرش ها چند روز طول می کشد؟

با توجه به تعداد فرش از 42 ساعت تا 73 ساعت فرش ها تحویل داده می شوند.

قیمتها به چه صورت است/؟

با توجه به متراز فرش قیمت ها نیز محاسبه می شود میتوانید با تماس باما از قیمت ها مطلع شوید.

آیا شستشوها اسلامی می باشد؟

بله،تمامی مراحل شستشو فارغ از مواد و نوع شستشو،آبکشی و کر اسلامی داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما