تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

شعبه مرزداران قالیشویی تهران

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > شعبه مرزداران قالیشویی تهران
شعبه مرزداران قالیشویی تهران
شعبه مرزداران قالیشویی تهرانReviewed by مدیر on Dec 6Rating: 3.5

قالیشویی در مرزداران

شعبه مرزداران قالیشویی تهران ، شستن قالی ، فرش ، موکت و تمامی موادر مشابه که با اسم کلی قالیشویی شناخته می شود از جمله کارهایی که است که ما ایرانی ها در نزدیکی عید انجام می دهیم .

شعبه مرزداران قالیشویی تهران

مشکل

این رسم پسندیده شستن قالی امروزه در شهری مثل تهران که خانه ها همه اپارتمانی شده اند و مکان منزل ها محدود است با مشکلاتی مواجه است. این مشکلات به قدری هستند که اصلا نمی توان در منزل خود قالی شست .

مشکل دیگری که وجود دارد این است که فرش ها سنگین هستند و حمل آن ها تا پشت بام خانه یا حیاط بسیار مشکل است و ممکن است که به کمر آسیب جدی وارد کند

مشکل دیگری که وجود دارد این است که اگر بخواهیم این فرش و موکت و یا هر چیزپهن کردنی دیگر را به قالیشویی ها بسپاریم مشکل هزینه وجود دارد . و این مشکل هزینه لزوما به خاطر ارائه سرویس شستن قالی نیست . بلکه به خاطر هزینه رفت و امد ماشین برای حمل این قالی است . چرا که ممکن است قالیشویی مورد نظر در فاصله ای بسیار دور از منزل شما قرار داشته باشد .

[fc id=’2′][/fc]

راه حلبهترین قالیشویی مرزداران

اما قالیشویی تهران این مشکل را برای شما حل کرده است . سوالی که برای شما ممکن است پیش بیاید این است که چگونه این مشکل مرتفع شده است . قالیشویی تهران با تاسیس شعبات متعدد در جای جای تهران این خدمت را برای شما به ارمغان می اورد که به راحتی بتوانید فرش های خود را به قالیشویی بسپارید تا با کمترین هزینه این سرویس را دریافت کنید

 

در این مقاله مناطق پوشش در منطقه مرزداران را بررسی خواهیم کرد .

 

قالیشویی در مرزداران

بلوار مرزداران که حدود 3.5 کیلومتر است در شمالغرب تهران در ناحیه چهار از منطقه 2 از مناطق 22 گانه تهران قرار دارد . این بلوار بزرگراه آیت الله شیخ فضل الله نوری را به بزرگراه اشرفی اصفهانی متصل می کند . شمال این بلوار بزرگراه ایت الله حکیم و جنوب ان به بزرگراه جلال آل احمد مختوم است .

همچنین بلوار مرزداران محله های 16 و 17 شهرداری را از همدیگر جدا می کند . خیابان آریافر که به خیابان دانش نیزشناخته می شود و خیابان های سرسبز ، سپهر ، اظاعتی ، فرشتگان، ناهید، و لاله از جمله خیابان های اصلی این بلوار هستند .

در انتهای این بلوار 2 تقاطع مهم به نام های ابوالفضل و دانش یا آریا فر وجود دارد .

 

خیابان های گفته شده نیز محله های ذکر شده از جمله مکان های مورد پوشش قالیشویی تهران در شعبه مرزداران است . اگز شما در این منطقه زندگی می کنید شاید متوجه شوید که نام بعضی خیابان ها و محله ها ذکر نشده است . این ها به خاطر نبود فرصت کافی برای جمع اوری اطلاعات بوده است و نیز باید بدانید که  تمامی منطقه مرزداران تحت پوشش شعبه مرزدادن قالیشویی ما می باشد .

بهترین قالیشویی مرزداران

سرویس هایی که در قالیشویی مرزداران ارائه می شود

تمامی سرویس هایی که در مرکز قالیشویی تهران انجام می شود در قالیشویی مرزداران نیز انجام می گیرد . چرا که شعار ما رضایت مشتری است و هیچ جوره راضی به پایمال شدن حقوق مشتری نیستیم . پس برای اینکه شما در قبال هزینه ای که پرداخت می کنید بهترین خدمات را دریافت کنید ما تمامی امکانات مرکزی را در این شعبه نیز قرار داده ایم .

تمیز کردن فرش با شامپو فرش

امروزه استفاده از شامپو فرش یکی از روش های که برای تمیز کردن فرش در خانه استفاده می شود.اگر فرش خیلی کثیف نباشد و نیاز به قالیشویی نداشته باشد می توانید با استفاده از شامپو فرش آن را تمیز کنید اما این نکته را در نظر داشته باشید نباید مقدار تمیزی فرش را هنگامی که با شامپو فرش می شوییم و هنگامی که در قالیشویی شسته می شود را با هم مقایسه کنیم زیرا فرش در قالیشویی به صورت اصولی و استاندارد شسته می شود.

استفاده از شامپو فرش نیز معایبی دارد که باید قبل از استفاده از درباره معایب آن مطالعه کنید.

 

از سفارش تا تحویل

اعزام نیروی متخصص برای تحویل گرفتن فرش ها و قالی و موکت های شما بعد از سفارش تلفی مشا صورت می پذیرد . این نیروی متخصص که سعی شده است متخصص و با تجربه باشد تا اسیبی به فرش های شما نرسد قالی های شما را جمع می کند و با ماشین شرکت به محل شستشو می رساند و در انجا نیرو های متخصص دیگر این فرش ها را به ظرافت هر چه تمام تر می شویند و باز بعد از اتمام این کار های فرش ها درب منزل شما تحویل داده می شود .

تفاوت شامپو فرش صنعتی و خانگی

شامپو فرش ها در کارخانه ها به 2 صورت تولید می شود که هر کدام مصارف خاصی دارد  و تفاوت هایی با هم دارند.

  • شامپو فرش های خانگی همان طور که از اسم آن پیدا است برای مصارف خانگی استفاده می شود و باید در ظرف های کوچک تر تولید شود اما شامپو فرش های صنعتی معمولا برای مصارف قالیشویی ها است و آن ها را در بشکه های بزرگ بسته بندی و تولید می کنند.
  • معمولا 70% مردم روش استفاده از شامپو فرش را نمی دانند و به همین دلیل کارخانجات شامپو فرش های خانگی را با کیفیت کمی ضعیف تر تولید می کنند که تا در هنگام استفاده به فرش آسیب وارد نکنید.اما شامپو فرش های صنعتی چون در قالیشویی ها استفاده می شود و آن ها تخصص لازم برای استفاده از آن را دارند با کیفیت بالا و قوی تولید می شود.
ساعت کاری قالیشویی چگونه است؟

قالیشویی مرزداران ساعات ۷ صبح الی ۱۰ شب پاسخگوی مشتریان عزیز می باشد. خدمات قالیشوئی در دو شیفت کاری روز و شب، و خدمات در محل ( منزل یا محل کار) در شیفت روز ارائه می شود.

قیمتها به چه صورت است/؟

قیمت ها براساس نرخ اتحادیه است.

در شستشوی فرش از چه موادی استفاده می شود؟

از عالیترین مواد ممکن بدون آسیب به بافت فرش و تغییر رنگ

آیا شستشوها اسلامی می باشد؟

بله،تمامی مراحل شستشو فارغ از مواد و نوع شستشو،آبکشی و کر اسلامی داده می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما