تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی خواجه عبدالله

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی خواجه عبدالله
قالیشویی خواجه عبدالله
قالیشویی خواجه عبداللهReviewed by مدیر on Oct 17Rating: 3.5

قالیشویی خواجه عبدالله

قالیشویی خواجه عبدالله بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی خواجه عبدالله

قالیشویی  خواجه عبدالله   تهران

قالیشویی  خواجه عبدالله با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد. قالیشویی  خواجه عبدالله  با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

 

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند. قالیشویی  خواجه عبدالله  نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی  خواجه عبدالله  ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

[fc id=’2′][/fc]

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید قالیشویی خواجه عبدالله همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

تماس با ما 88385168

چرا قالیشویی خواجه عبدالله ؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب قالیشویی  خواجه عبدالله  بسیار است.اما بهترین آنها که قالیشویی خواجه عبدالله  در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

شستشوی سریع:

قالیشویی  خواجه عبدالله همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.   قالیشویی خواجه عبدالله  با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی خواجه عبدالله  در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

  قالیشویی خواجه عبدالله  با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی  خواجه عبدالله  با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند.بهترین قالیشویی تهران

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی خواجه عبدالله تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی خواجه عبدلله با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

قالی چیست ؟

قالی یکی از انواع فرش ایرانی است که از زمان ایران باستان که (حدود 2500 سال پیش) در ایران بوده است و نام قالی از یکی شهر های ارمنستان گرفته شده البته در زمانی که ارمنستان در کشور ایران بود.

قالی یکی از زیرمجموعه های فرش است که در طرح ها، مدل ها و اندازه های مختلفی بافته می شود که شما می توانید بر اساس نیاز خود آن را خریداری کنید.

یکی از شهر های که در آن زمان بافت فرش خیلی رایج بود تبریز بود، به طور تقریبی می توان گفت حدود 60% مردم این شهر مشغول به قالی بافی بودند.

اگر اتاق شما بزرگ است می توانید در وسط از قالی استفاده کنید و برای کناره های از کلگی استفاده کنید.کلگی همان قالی است اما عرض آن کمتر و طول آن بیشتر از قالی است.استفاده از کلگی در کنار قالی به زیبایی فرش شما بسیار کمک می کند.

ریشه دوزی و ریشه بافی

قالیشویی خواجه عبدالله

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

تاریخچه‌ محله‌

یکی از قدیمی ترین و مشهورترین محله های کلان شهر تهران محله خواجه عبدالله می باشد. یکی از ویژگی های مهم این ناحیه امنیت بالای آن در مقایسه با دیگر محله های تهران می باشد. دلایل امنیت بالا در این محله فعالیت کلانتری 120 سید خندان پلیس آگاهی در خیابان ابوذر غفاری است.

همچنین حضور چند تن از چهره های سیاسی و هنری در این ناحیه بر امنیت این ناحیه از شهر تهران افزوده است. وجود یک راه ارتباطی شهری در بخش جنوبی این محله به نام پل سید خندان باعث شده است روزانه افراد زیادی از این محله عبور کنند و همین امر بار ترافیکی این ناحیه را افزایش داده است.

بهترین قالیشویی خواجه عبدالله

نخستین روستاهایی که در زمان های قدیم مردم برای رسیدن به مناطق ییلاق نشین باید از آن ها عبور می کردند محله های مهران (خواجه عبدالله) و طهران بودند. تا دوران قاجار بافت روستایی محله مهران حفظ شد و پس از آن با احداث کارخانه به دستور ناصرالدین شاه این ناحیه به دو بخش مهران اردشیر و بخشی که کارخانه در آن بنا شده بود تقسیم شد. یکی از قدیمی ترین قنات های تهران نیز به نام نگارستان با قدمتی هزار ساله در این محله جاری بود.

در زمان های قدیم باغ مهران در این ناحیه قرار داشته است و از این رو این نام را برای این محله انتخاب نموده اند. این محله در منطقه 4 کلان شهر تهران قرار گرفته است. جمعیت این ناحیه بالغ بر 30 هزار نفر می باشد. قالیشویی خواجه عبدالله.

قالیچه چیست ؟

قالیچه هم یکی دیگر از زیرمجوعه های فرش است که اندازه قالیچه ها از قالی کوچک تر است و معمولا در اندازه های 5/1 در 5/2 و 40/1 در 20/2 بافته می شود و برای مکان اتاق خواب های کوچک و یا آشپزخانه استفاده می شود.در قالیچه هایی که در اندازه 1/40 *2/20 بافته می شوند سجاده(دوذرعی) گفته می شود.

همچنین اگر می خواهید شستشو فرش های برای شما راحت باشد می توانید در منزل به جای استفاده از یک فرش 12 متری از چند قالیچه استفاده کنید که هم جابجایی آن راحت است و هم میتوانید آن ها را به راحتی شستشو دهید.

قالیشویی در خواجه عبدالله

از آنجا که این ناحیه دارای بوستان ها و پارک های متعدد و باغ مهران در بخش شمال محله می باشد دارای سرانه فضای سبز زیادی است که این امر یکی از نقاط قوت ناحیه مهران به حساب می آید اما در این محله اکثر ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری دارای بافت فرسوده هستند. همچنین مرکز فرهنگی- اجتماعی این محله به نام ساختمان سرای محله دارای بافتی فرسوده است که این عوامل به عنوان نقاط ضعف این محله در نظر گرفته می شوند.

ارائه خدمات

اماکن مهم

مراکز خرید:

کوچه مهران به خاطر دارا بودن مغازه هایی که انواع پوشاک مردانه، زنانه، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی برای خرید لوازم عروس و داماد شهرت خاصی پیدا کرده است. در این خیابان تمامی اجناس و اقلام مربوط به عروسی از جمله خنچه عقد، نقل و نبات، گل، فروشگاه لباس عروس و دفاتر عقد وجود دارند.

در این راسته روزانه عروس و دامادهای زیادی به همراه خانواده هایشان دیده می شوند که برای خرید عروسی به این محله آمده اند. علاوه بر لوازم عروسی در این محله لباس های بچه گانه و زمستانی نیز به فروش می رسند.

مراکز دولتی:

وزارت اطلاعات از جمله مراکز دولتی که در این محله قرار دارند، به شمار می آید.

مراکز بهداشتی و درمانی:

از جمله بیمارستان های این محله می توان به بیمارستان های قمر بنی هاشم و رسالت اشاره کرد.

اماکن مذهبی:

مسجد الزهرا، مسجد امام جعفر صادق و مسجد امام مهدی از اماکن مذهبی این محله می باشند.

مراکز آموزشی و فرهنگی:

علاوه بر مدارس متعددی که در این محله واقع شده است، کتابخانه رسالت واقع در بوستان مادر نیز در محله خواجه عبدالله قرار دارد، که از اماکن فرهنگی به شمار می آید. قالیشویی خواجه عبدالله.

مراکز تفریحی و ورزشی:

پارک ها و بوستان های زیادی در این محله قرار دارند که ساکنین می توانند اوقات فراغت خود را در آن ها بگذرانند. از جمله این پارک ها می توان به پارک رسالت و پارک شریعتی اشاره کرد.

همچنین مجموعه ورزشی الزهرا نیز در محله خواجه عبدالله انصاری واقع شده است.

قالیشویی محله خواجه عبدالله

قالیشویی در خواجه عبدالله

راه های ارتباطی:

امروزه این محله از سمت شمال به بزرگراه شهید زین الدین، در بخش جنوبی به بزرگراه رسالت، از سمت مشرق به بزرگراه شهید صیاد شیرازی و از شمت مغرب به خیابان دکتر شریعتی محدود شده است. همچنین این محله تهران در مجاورت با محله های پاسداران، کاظم آباد و مناطق 3 و 7 شهرداری قرار گرفته است. 

این محله در محدوده زوج و فرد قرار گرفته است.

مترو:

نزدیک ترین ایستگاه مترو به این محله، ایستگاه شهید صیاد شیرازی می باشد که در تقاطع مسیل باختر و اتوبان صیاد شیرازی قرار دارد. همچنین ایستگاه مترو مصلی نیز به این منطقه نزدیک می باشد.

BRT:

در جنوب این محله ایستگاه BRT رسالت که در خط 5 از این خطوط می باشد، قرار دارد.

تفاوت فرش و قالی چیست؟

امروزه همان طور که در بین مردم رایج شده است که فکر می کنند که فرش و قالی معنی یکسانی دارد اما این طور نیست و این دو تفاوت هایی با هم دارند.فرش یک اصطلاح کلی است یعنی هرچیزی که بر روی زمین پهن می کنیم و حالا فرش مدل ها مختلفی دارد که قالی یکی از زیر مجموعه های فرش است که حالا ویژگی های مختلفی دارد از جمله یک رو بودن آن،دارا بودن پرز، گره،تار و پود را دارد.

ساعت کاری قالیشویی چگونه است؟

قالیشویی خواجه عبدالله از ساعات ۷ صبح الی ۱۰ شب پاسخگوی مشتریان عزیز می باشد. خدمات قالیشوئی در دو شیفت کاری روز و شب، و خدمات در محل ( منزل یا محل کار) در شیفت روز ارائه می شود.

قالیشویی خواجه عبدالله دارای مجوز است؟

بله،دارای مجوز رسمی از صنف قالیشویان تهران می باشد

شستشوی فرش ها بصورت اسلامی است؟

بله،تمامی مراحل فارغ از نوع شستشو و وماد،آبکشی و کر اسلامی داده می شوند.

تحویل فرش چند روزه است؟

بسته به تعداد فرش از42 ساعت الی73 ساعت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما