تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی تهران در شهران

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی تهران در شهران
بهترین قالیشویی آزادی

قالیشویی تهران در شهران

قالیشویی شهران ، ترافیک و نیز مسئله آلودگی هوا ، مسئله ای که معضل بزرگی است که امروزه گریبان گیر همه ما در شهر بزرگی مثل تهران می باشد . پس حمل نقل سوای از هزینه ان مثل ترافیک و الودگی هوا را تشدید می کند .

 

ارتباط ترافیک شهری و قالیشویی

شاید برای شما عجیب باشد که چرا مسئله ترافیک باید به قالیشویی ربط داشته باشد . فرض کنید روزانه 1000 ماشین برای حمل فرش از شرق تهران به غرب تهران در حرکت باشند . حال فرض کنید قرار بود که این ماشین ها یک دهم این مسیر را روزانه در حرکت باشند . متوجه خواهیم شد که در حالت کلان این عدد ها نیز تاثیر بسزایی در آلودگی هوا خواهند داشت .

قالیشویی تهران در شهران

حل یک مشکل

مقدمه گفته شده برای طرح این موضوع بود که قالیشویی تهران در مناطق مختلف تهران برای اسودگی شما نیز برای جلوگیری از ترافیک و الودگی هوا شعبات متعددی ایجاد کرده است .

شعبه در منطقه شهران یکی از شعباتی که است دز این مقاله می خواهیم به آن اشاره کنیم . نیز محلات و خیابان های تحت پوشش این منطقه را برای شما بازگو کنیم.

[fc id=’2′][/fc]

قالیشویی شهران

شمال غربی منطقه 5 تهران ، که به شهران شناخته می شود بخش شمال محله یخچال کن است. بعد از سال های 50 به بعد جمعیت در این منطقه افزایش زیادی داشته است . ساختمان OPG شرکت نفت در این این محله بنا شده است که جزو شهرک های خوب این منطقه به حساب می آید .

زماند بندی مناسب

هر چقدر هم که ما در بهینه سازی ترافیک شهری کوشا باشیم اما نکته ای که هست این است که فقط ما یک شرکت و یک تیم هستیم که این مشکل را پیش بینی کرده ایم ولی ممکن است صدها بلکه هزاران نفر دیگر این مشکل را پیش بینی نکرده باشند و مسئله ترافیک باز هم ایجاد شود . برای حل این مشکل شما باید ما را همیاری بکنید تا با همکاری هم دیگر بهترین سرویس را برای شما ارائه دهیم.

قالیشویی در شهران

چکار باید کرد

سعی کنید زمانی فرش ها و قالی های خود را به قالیشویی بسپارید که همه ان ها را بخواهید تمیز کنید . مگر اینکه حالت اضطراری پیش بیاید مثلا فرش کثیف شود و شما برای داشتن مهمان برنامه داشته باشید . دوم اینکه سعی کنید که به نزدیک ترین شعبه قالیشویی شهران زنگ بزنید و سفارش سرویس بدهید . درصورتی که نکات ذکر شده رعایت شود ما نیز در قالیشویی شهران سعی و تلاش نهایت خود را انجام خواهیم داد تا با راسال یه تیم حرفه ای در اسرع وقت و به بهترین کیفیت کار های شما را راه بیندازیم .

 

در باره قالیشویی شهران بیشتر بدانید

قبلا هم توضیح دادیم که قالیشویی تهران در مرکز قالیشویی ما قرار دارد و برای سهولت در کار ها و نیز ضایع نشدن حقوق مشتری نیز عدم ایجاد الودگی و ترافیک شهری اقدام به تاسیس شعبات متعددی کرده است که در این مقاله قالیشویی شهران را برای شما بازگرو کردیم .

شاید فکر کنید چون این قالیشویی در مرکز قرار ندارد پس نیروی های به قدر کافی در این کار متخصص نیستید که باید خدماتتان عارض شویم که هدف ما فقط رضایت مشتری است . و این هدفمان را با سرویس هایی که ارائه می دهیم کسب می کنیم .

تمامی شعبات ما چه قالیشویی شهران چه سایر آن ها از خدمات کامل برخوردار هستند به نحوی که برای مشتری ها فرقی نمی کند که قالی هایشان در مرکز شسته شود یا در یکی از مراکز زیر شاخه . پس جای نگرانی نیست شما به اندازه هزینه ای که می کنید خدمات هم دریافت می کنید .

 

فرایند سفارش

فرایند سفارس سرویس بسیار ساده می باشد . فقط یک تماس تلفی ساده برای سفارش سرویس های ما کافی است . بله درست است شما در طول فرایند اصلا متوجه نخواهید شد که فرش و قالی شما در کدام یک از شعبات ما شسته می شود . شما فقط تماس می گیرید نیرو اعزام می شود، فرش تحویل گرفته می شود ،شسته شده و بازگردانده می شود .

شستشوی فرش در شهران

راه های ارتباطی با قالیشویی شهران

شماره تماس با مرکز یکی از راه های ارتباط با این شعبه می باشد . به نحوی که شما ابتدا با مرکز تماس می گیرید و ادرس خود را در سیستم ثبت می کنید و سیستم با استفاده از ادرس تصمیم می گیرد که کدام شعبه مناسب است . شک نکنید که سیستم بهترین انتخاب را انجام می دهد .

 

شعبه های دیگر ما نیز بشناسید :

قالیشویی مرزداران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما