تلفن تماس 22041891

تلفن تماس 22041891

ساعت کاری 24ساعت حتی تعطیلات

قالیشویی تخت طاووس

قالیشویی تهران > بلاگ > اخبار > قالیشویی تخت طاووس
قالیشویی تخت طاووس
قالیشویی تخت طاووسReviewed by مدیر on Oct 17Rating: 4.0

قالیشویی تخت طاووس

قالیشویی تخت طاووس بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند .

شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است.

خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید .

قالیشویی تخت طاووس

قالیشویی تخت طاووس  تهران

قالیشویی  تخت طاووس با 30 سال سابقه و تجربه در ارائه خدمات قالیشویی فرش آماده به خدمت می باشد. قالیشویی  تخت طاووس  با به کارگیری کارگران و افراد متخصص و مجرب و ورزیده همواره در تلاش است تا فراتر از وظیفه عمل کرده وخاطری آسوده را برای شما فراهم آورد.

تمامی قالیشویی های فعال چه درکلانشهر بزرگ تهران و چه در شهرستان ها معیارهایی برای ارائه خدمات خود دارند. قالیشویی  تخت طاووس  نیز ضمن دارابودن از تمامی امکانات دیگر قالیشویی خدماتی فرای آنها ارائه می دهد وهمین مسئله باعث ایجاد تفاوت و متمائز بودن قالیشویی  تخت طاووس  ازدیگر قالیشویی ها کرده است.

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها با تخفیف ویژه می‌باشد.

[fc id=’2′][/fc]
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

همین حالا باما تماس بگیرید قالیشویی تخت طاووس همیشه وهرزمان برای خدمت به شما می شتابد.

تماس با ما 88385167

چرا قالیشویی تخت طاووس ؟

بیش از30 سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران

د ارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه

سرویس دهی فوری در سراسر محله های تهران

نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

ضمانت کلیه خدمت قالیشویی، مبل شویی، ترمیم و بازسازی

دلایل انتخاب قالیشویی  تخت طاووس  بسیار است.اما بهترین آنها که قالیشویی تخت طاووس  در تهران را از بقیه متمایز می کند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

شستشوی سریع:

قالیشویی  تخت طاووس همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند.   قالیشویی تخت طاووس  با بیش از 100 شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد ،

قالیشویی تخت طاووس  در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.

امنیت:

  قالیشویی تخت طاووس  با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسنه از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.

کارگران حرفه ای:

قالیشویی  تخت طاووس  با بیش از 3 دهه تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند.قالیشویی تخت طاووس بهترین قالیشویی تهران

خدمات ترمیم و بازسازی فرش

قالیشویی تخت طاووس تهران خدماتی چون رفو گری  ومرمت فرش را هم انجام می دهد.

قالیشویی تخت طاووس با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ،و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.

شستشوی فرش در تخت طاووسریشه دوزی و ریشه بافی

انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.

فرش های دستباف روستایی

بافتن فرش های دستباف در قدیم بیشتر در بین افراد روستا و عشایر محبوب بود که آن ها از طرح واشیا که در دور و اطراف آن ها وجود داشت الهام می گرفتند و یک طرح بسیار ساده را شروع به بافتن می کردند و اکثرا طرح های آن ها بسیار ساده بود مانند بافت یک طرح شاخه گل و چون که طرح های آن بسیار ساده است در بین مردم شهری محبوب نبود و شغل بیشتر مردم در روستا همین بافتن انواع فرش های دستبافت است.

تاریخچه‌ محله‌

محله مطهری از نظر تقسیمات شهرداری در منطقه ۷ شهرداری تهران واقع شده است. خیابان شهید مطهری خط مرکزی این محله را تشکیل می ‌دهد و محله شهید مطهری را می ‌توان شامل خیابان شهید مطهری و خیابان‌ ها و کوچه های منتهی به آن دانست خود خیابان شهید مطهری (تخت طاووس) یک خیابان طولانی است که از شرق به غرب تهران گسترش می یابد.

در گذشته این محله پر از باغات ازگیل و خرمالو بود. اراضی محله متعلق به فتحعلی خان صبا بوده است. پس از آن شخص ثروتمندی به نام ملک این اراضی را از بازماندگان فتعلی خان صبا خریداری میکند. وی این زمین ها را تفکیک کرده و به مردم می فروشد. قالیشویی تخت طاووس.

بهترین قالیشویی تخت طاووس

به تدریج در دهه ۳۰ و ۴۰ محله گسترش یافته و مورد توجه قرار می گیرد. خیابان مطهری قبل از انقلاب تخت طاووس نام داشت و بعد از انقلاب به یادبود روحانی پژوهشگر، مرتضی مطهری، به خیابان مطهری تغییر نام داد.

محله تخت طاووس قدمت شهرنشینی زیادی دارد و به دلیل وجود انواع اداره‌ ها در آن، پذیرای تعدادی از خانواده‌ های قشر کارمند می ‌باشد. همچنین به دلیل وجود مغازه ‌ها و شرکت ‌ها و آموزشگاه‌ های فراوان، برخی از صاحبان مشاغل آزاد و کسب و کارهای خود ساخته هم در آنجا ساکن شده ‌اند.قالیشویی تخت طاووس

بافت شهری محله با مرکزیت خیابان مطهری، غالبا تجاری و اداری است. مرکزیت محله سبب شده تا تدریجا بافت مسکونی محله از بین رفته و به مراکز اداری تغییر شکل دهند. این موضوع برای ساکنان اندک باقی مانده در محله معضلاتی را به وجود آورده است.

 

محله در طول روز میزبان حجم انبوهی از کارمندان شاغل در مراکز اداری محله است، در نتیجه تردد در این ساعات با ترافیک زیادی همراه است. با پایان ساعات اداری، محله خلوت شده و تنها ساکنان اندک محله در محدوده حضور دارند. به دلیل بافت غالب اداری، امکانات رفاهی چندانی در محله برای ساکنان وجود ندارد.

افراد ساکن در آپارتمان های مسکونی این محله از سطح فرهنگ و تحصیلات بالایی برخوردارند.قالیشویی تخت طاووس آماده خدمت به شما است.

فرش های دستباف عشایری

مردم عشایری هم مانند افرادی در روستا  جزو اولین کسانی بودند که در کشور شروع به بافت فرش های دستباف کردند و آن ها با بهره مندی از نقوش ساده و الهام گرفتن از اشیا های اطراف طرح های بسیار ساده بر روی فرش ها می بافتند.طرح های معروف که عشایران برای بافت فرش از آن استفاده می کردند از جمله :

لوزی :یکی از نقش های که عشایران از آن خیلی استفاده می کردند و خیلی پر تکرار بود لوزی های تو در تو بود و آن ها را با دیگر نقش ها ترکیب و یک نقش بسیار زیبا طراحی می کردند و اعتقاد به این داشتن که وجود فرش هایی با این  طرح باعث دفع چشم زخم می شود و اعتقاد خیلی قوی به این داشتند.

مثلث : یکی از اعتقاد های مردم نسبت به مثلث که به آن نماد اهریمن می گفتند این بود که از ورود اهریمن ها به قسمتی که فرش پهن جلوگیری می کند و از طرح مثلت در اطراف فرش استفاده می کردند که از ورود آن ها جلوگیری می کند.

کله قوچ : در بین عشایران نماد کله قوچ نماد بزرگی و قدرت بود و کسانی که بزرگ قبیله بودند این طرح را بر روی لباسشان و یا چادرشان  طراحی می کردند.

ارائه خدمات قالیشویی تخت طاووس

اماکن مهم

شستشوی فرش در تخت طاووس

مراکز خرید:

یکی از مراکز خرید در محله تخت طاووس، مجتمع نور تهران است که در خیابان ولیعصر و تقاطع مطهری واقع شده است. مجتمع نور تهران ۷۰ هزار متر مربع تجاری دارد و هفت طبقه آن تجاری است.

در مجموع ۱۰۳۷ واحد تجاری را شامل می‌شود. داخل این مجتمع تجاری، برخی بانک ‌ها نیز شعبه دارند. قالیشویی تخت طاووس

یک مرکز مهم خرید دیگر، مجتمع تجاری گل مریم است که یک ورودی طبقه همکف آن از سمت خیابان شهید مطهری است. مجتمع گل مریم در کل ۵ طبقه دارد و شامل ۲۸۳ واحد تجاری می ‌شود.

برای حمل و نقل آسان در این مجتمع تجاری، ۱۲ دستگاه آسانسور مسافربر و ۲۷ دستگاه پله برقی به علاوه یک رمپ متحرک وجود دارد. قالیشویی تخت طاووس

مراکز بهداشتی و درمانی:

درمانگاه روان پزشکی یارا در مطهری (تخت طاووس) – خیابان ترکمنستان – خیابان زریر، مرکز ترک اعتیاد آریا در مطهری (تخت طاووس) – بعد از تقاطع سهروردی و درمانگاه پویا در مطهری (تخت طاووس) – روبروی خیابان میرعماد – ساختمان پزشکان 250 که جراحی های محدود و سرپایی را انجام می دهد، در این محله واقع شده اند.

اماکن مذهبی:

مسجد علی بن ابی طالب در این محله می باشد و حسینیه ای به همین نام در کنار آن قرار دارد.

مراکز آموزشی و فرهنگی:

در محله مطهری آموزشگاه های متعددی وجود دارد. آموزشگاه زبان، آموزشگاه های هنری، کامپیوتر، سالن ‌های ورزشی و … بخشی از امکانات آموزشی و فرهنگی محله مطهری است.قالیشویی تخت طاووس

مراکز تفریحی و ورزشی:

برای آنکه از یک فضای سبز دنج استفاده کنید و خستگی یک روز کاری خود را به در کنید می توانید به پارک شهید آوینی مراجعه کنید که در خیابان مطهری و خیابان ترکمنستان واقع شده است. امکانات این پارک خوب است و بیشتر اهالی منطقه آن را دوست دارند.

یکی از پارک ‌های دیگر محله مطهری پارک مادر است که آن هم در خیابان مطهری قرار دارد. اگر به مکان‌ هایی علاقه دارید که هم طبیعی و هم تاریخی باشد، به باغ موزه قصر سری بزنید. باغ موزه قصر در انتهای خیابان شهید مطهری و بعد از تقاطع دکتر شریعتی واقع شده است. قالیشویی تخت طاووس

باغ موزه قصر قبلاً زندان قصر نامیده می‌شد ولی مدتی است به عنوان مکانی تاریخی فرهنگی برای بازدید عموم استفاده می ‌شود. از زندانیان معروف آن می توان محمد فرخی یزدی و بزرگ علوی است. یکی از مهم ترین بخش های آن، موزه مارکوف است که شامل مرکز اسناد و تصاویر و اشیا تاریخی است محله یوسف آباد دارای رستوران ‌ها، کافی شاپ ها، کترینگ ‌ها و فست فودهای بسیار متنوعی است.

قالیشویی تخت طاووس

شستشو فرش ماشینی به صورت معمولی

امروزه اگر بخواهید شستشو فرش های خود را به قالیشویی بسپارید می توانید سفارش خود را به 2 صورت انجام دهید که حالا بستگی به انتخاب شما دارد، اگر فرش شما خیلی کثیف نیست و همان با یک بار شستشو تمام کثیفی های آن از بین می رود می توانید به صورت معمولی شویی سفارش دهید اما یک تفاوتی با اعلاء شویی دارد این است که  چون هزینه شستشوی معمولی نسبت به اعلاشویی کمتر است.

کیفیت آن نیز کمتر است و یکی از آن ها استفاده از مواد شوینده معمولی است در شستشوی معمولی از تاید استفاده می شود و تاید از کیفیت بالایی برخوردار نیست و در اثر چند بار شسته شدن فرش با تاید به بافت فرش آسیب می رسد و از طول عمر مفید فرش کاسته می شود و اگر می خواهید فرش شما دچار این مشکلات نشود بهتر است فرش خود را به صورت اعلاء شویی سفارش دهید.

قالیشویی در تخت طاووس

راه های ارتباطی:

محله مطهری از شمال به خیابان زینعلی و از جنوب به خیابان بهار شیراز ختم می ‌شود. شرق محله مطهری خیابان شریعتی و غرب آن اتوبان مدرس قرار گرفته است.

خیابان مطهری مرز محدوده طرح اصلی است.

مترو:

ایستگاه مترو مفتح در خیابان مطهری تقاطع شهید مفتح قرار دارد.

BRT:

برای استفاد از بی آر تی می توانید خط هفت BRT را انتخاب کنید که از میدان راه آهن در جنوب تهران راه می ‌افتد و تا سمت میدان تجریش در شمال تهران حرکت می‌ کند، ایستگاه مطهری یکی از ۳۹ توقفگاه این خط بی آر تی است. یک ایستگاه دیگر بی آر تی در محله مطهری، ایستگاه سهروردی است که از شرق به غرب خیابان مطهری حرکت می ‌کند.قالیشویی تخت طاووس

تعداد مناسبی اتوبوس و تاکسی در محله تخت طاووس تردد می‌ کند که حمل و نقل عمومی را تسهیل کرده است.

قالیشویی تخت طاووس شستشوی پتو هم انجام می دهد؟

بله،شستشوی انواع پتو هم انجام می شود.

به فرش در هنگام شستشو آسیب نمی رسد؟

خیر،تمامی شستشو ها با ضمانت کتبی و با کارگران مجرب و با تجربه شستشو می شوند.اگر آسیبی به فرش وارد شد حتما به ما اطلاع دهید تا برطرف شود.

ساعت کاری قالیشویی چگونه است؟

قالیشویی تخت طاووس از ساعات ۷ صبح الی ۱۰ شب پاسخگوی مشتریان عزیز می باشد. خدمات قالیشوئی در دو شیفت کاری روز و شب، و خدمات در محل ( منزل یا محل کار) در شیفت روز ارائه می شود.

شستشوی فرش ها بصورت اسلامی است؟

بله،تمامی مراحل فارغ از نوع شستشو و وماد،آبکشی و کر اسلامی داده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرای تماس کلیک کنید

تماس باما